נדמה לי שזה היה קו גדרה-ת"אאגד קו 256 לתל אביב
שלום אני חדש בפורום. יש לי שאלה. נתקלתי באחת התחנות אוטובוס בגדרה בשילוט שבו קווים לתל אביב הם 301 ו 256 מישהו מכיראת הקו הזה 256? באתר של אגד אין עליו שום מידע ורציתי לדעת מה נקודת המוצא שלו. תודה מראש
אני חושב שהוא התחיל לפני גדרהנדמה לי שזה היה קו גדרה-ת"א
הייתה לו נסיעה אחת בבוקר שיוצאת כיום עם שילוט 201. היה גם קו 238 שבוטל, לא יודע מאיפה הוא היה יוצא.
הוא פעל מ ול- גן יבנה נסיעות בודדותאני חושב שהוא התחיל לפני גדרה
משהו כמו גן יבנה או בני עייש (אולי אפילו אשדוד) מעניין אותי לדעת ולו רק בשביל הנוסטלגיה
תודה רבההוא פעל מ ול- גן יבנה נסיעות בודדות
נצל"ש- זיהוי עוד קואגד קו 256 לתל אביב
שלום אני חדש בפורום. יש לי שאלה. נתקלתי באחת התחנות אוטובוס בגדרה בשילוט שבו קווים לתל אביב הם 301 ו 256 מישהו מכיראת הקו הזה 256? באתר של אגד אין עליו שום מידע ורציתי לדעת מה נקודת המוצא שלו. תודה מראש
מה הקשר בין רחובות לקונקס?נצל"ש- זיהוי עוד קו
קו 7 ברחובות. על השילוט בתחנות רשום "בית אבות" האם עדיין קיים או שגם הוא עבר מהפך כמו קווים אחרים בעיר כאשר קונקס נכנסו לפעילות והיה צורך לשנות רציפים וקווים ברחובות עצמה?
מאז שקונקס נכנסו אז נעשו שינוייםמה הקשר בין רחובות לקונקס?
חוץ מזה שמרחובות יש כמה קווים של קונקס לאשדוד?![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.