אגד קו 256 לתל אביב

מצב
הנושא נעול.

connex

Active member
אגד קו 256 לתל אביב

אגד קו 256 לתל אביב
שלום אני חדש בפורום. יש לי שאלה. נתקלתי באחת התחנות אוטובוס בגדרה בשילוט שבו קווים לתל אביב הם 301 ו 256 מישהו מכיראת הקו הזה 256? באתר של אגד אין עליו שום מידע ורציתי לדעת מה נקודת המוצא שלו. תודה מראש
 

mister K

New member
נדמה לי שזה היה קו גדרה-ת"א

אגד קו 256 לתל אביב
שלום אני חדש בפורום. יש לי שאלה. נתקלתי באחת התחנות אוטובוס בגדרה בשילוט שבו קווים לתל אביב הם 301 ו 256 מישהו מכיראת הקו הזה 256? באתר של אגד אין עליו שום מידע ורציתי לדעת מה נקודת המוצא שלו. תודה מראש
נדמה לי שזה היה קו גדרה-ת"א
הייתה לו נסיעה אחת בבוקר שיוצאת כיום עם שילוט 201. היה גם קו 238 שבוטל, לא יודע מאיפה הוא היה יוצא.
 

connex

Active member
אני חושב שהוא התחיל לפני גדרה

נדמה לי שזה היה קו גדרה-ת"א
הייתה לו נסיעה אחת בבוקר שיוצאת כיום עם שילוט 201. היה גם קו 238 שבוטל, לא יודע מאיפה הוא היה יוצא.
אני חושב שהוא התחיל לפני גדרה
משהו כמו גן יבנה או בני עייש (אולי אפילו אשדוד) מעניין אותי לדעת ולו רק בשביל הנוסטלגיה
 

אוהד11

New member
הוא פעל מ ול- גן יבנה נסיעות בודדות

אני חושב שהוא התחיל לפני גדרה
משהו כמו גן יבנה או בני עייש (אולי אפילו אשדוד) מעניין אותי לדעת ולו רק בשביל הנוסטלגיה
הוא פעל מ ול- גן יבנה נסיעות בודדות
 

connex

Active member
תודה רבה ../images/Emo9.gif

הוא פעל מ ול- גן יבנה נסיעות בודדות
תודה רבה
 

connex

Active member
נצל"ש- זיהוי עוד קו

אגד קו 256 לתל אביב
שלום אני חדש בפורום. יש לי שאלה. נתקלתי באחת התחנות אוטובוס בגדרה בשילוט שבו קווים לתל אביב הם 301 ו 256 מישהו מכיראת הקו הזה 256? באתר של אגד אין עליו שום מידע ורציתי לדעת מה נקודת המוצא שלו. תודה מראש
נצל"ש- זיהוי עוד קו
קו 7 ברחובות. על השילוט בתחנות רשום "בית אבות" האם עדיין קיים או שגם הוא עבר מהפך כמו קווים אחרים בעיר כאשר קונקס נכנסו לפעילות והיה צורך לשנות רציפים וקווים ברחובות עצמה?
 

Image of me

New member
מה הקשר בין רחובות לקונקס?

נצל"ש- זיהוי עוד קו
קו 7 ברחובות. על השילוט בתחנות רשום "בית אבות" האם עדיין קיים או שגם הוא עבר מהפך כמו קווים אחרים בעיר כאשר קונקס נכנסו לפעילות והיה צורך לשנות רציפים וקווים ברחובות עצמה?
מה הקשר בין רחובות לקונקס?
חוץ מזה שמרחובות יש כמה קווים של קונקס לאשדוד?
 

connex

Active member
מאז שקונקס נכנסו אז נעשו שינויים

מה הקשר בין רחובות לקונקס?
חוץ מזה שמרחובות יש כמה קווים של קונקס לאשדוד?
מאז שקונקס נכנסו אז נעשו שינויים
למשל קוים 2,3 בוטלו ובמקומם נכנסו לשירות קווים 13,14 נעשו שינויים במקומי הרציפים כדי לאפשר לקונקס לקבל רציף משלה. ונדמה לי שבוטלו לחלוטין קווי מושבים ברחובות. כל זה נעשה פחות או יותר כאשר קונקס החלו להפעיל את 36 ו212 מרחובות לאשדוד ולהפך
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה