אגאדיר חיפה- מה יש למסעדות עם שירות לקוי?

oreldi

New member
אולי היא וידאה ואמרו לה שהכל טוב?

אין מחלוקת שנעשתה פה טעות, אבל לא צריך לבוא בטענות למלצרית בהכרח.
כשאני מקבל מנה שהיא שונה ממה שביקשתי, סתם דוגמא- בשר עשוי יותר מדי- האחריות לטעות, לדעתי, של המטבח. הטבח חייב להבין מהמלצר מה בדיוק הלקוח מבקש.
כך גם במקרה זה. האחריות של הטבח להבין מה רצה הלקוח, גם אם המלצרית לא תיקשרה איתו. ואת זה אנחנו לא יודעים.
כמובן שגם הכנת מנה לפי הדרישות זה חלק משירות, ואני מסכים שזה מעצבן.
 
היו להם עוד פאשלות קטנטנות

שבכלל לא הזכרתי כי זה לא היה כזה קריטי לבקש שוב (תוספת חסה שלא הגיעה, מים שהיה צריך לבקש פעמיים, מלפפון חמוץ שלא היה על אחד ההמבורגרים...). לא יודעת אם התקשורת אם המטבח לא פועלת או שהמלצרית שכחה. אין לי מושג, באמת. וגם אני לא קטנונית, חוץ מבקטעים ספציפיים
 

oreldi

New member
אוקיי

לגבי המים אני מאוד מזדהה איתך- מלצרים יביאו הכל אבל רק לא מים. כל הזמן במסעדות אני צריך לדרוש שוב ושוב מים
 

oreldi

New member
אני לא חושב שזה מתפקידה

יש מקומות שאני יודע שבהם יש מלצרים ש"מגדילים ראש" ובודקים את המנה, ויש מקומות גם שאסור להם להתערב.
בעקרון, לא חושב שצריך לצפות לבקרת איכות ממלצר.
 
לא ממש מסכימה


אם למשל הזמנתי בלי בצל והיא רואה שהמנה יצאה עם, הייתי מצפה שלא תגיש לי אותה ותחליף...
נכון שבמסעדה גדולה זה בעייתי כי יד הרבה הזמנות ולא זוכרים בדיוק...אבל במקרה פה, כבר יצאה מנה שלא תאמה את ההזמנה ואני חושבת שחלק מן הדירות היה לוודא שבפעם השנייה ההסמנה בסדר...
&nbsp
מעולם לא שמעתי על זה שלמלצרים אסור להתערב...לא ממש מבינה מה השיקול מאחורי זה...מענין...
 

oreldi

New member
אם זה באמת מקרה מובהק כפי שציינת

כמו שיש בצל למרות שביקשו שלא יהיה- את צודקת. המלצר צריך להתריע.
במקרה הזה, הכותבת ביקשה ביצה עשויה, היא רשמה שקיבלה "חלקים בביצה היו לא עשויים... ", לא בטוח שזה מקרה מובהק כמו עם הבצל. אולי כן, קשה לדעת.
במקרים מסוימים שאני מכיר התערבות מלצר גוררת לעיתים ויכוחים עם המטבח, לעתים מנחים אותם להימנע מזה.
 

sweetdreams

New member
כל זה לא צריך לשנות ללקוח

זה משהו שגורמי המסעדה צריכים לסגור בינם לבין עצמם, ועבור הלקוח נכנס תחת אותה קטגוריה - שירות!
אני לא מוצאת את הסיבה להתעקש ולהפריד בין שירות המלצר למטבח, במיוחד שאין לך שליטה לא על זה ולא על זה. אתה בתור לקוח מבקש את מה שאתה מבקש, ומעכשיו המסעדה אחראית לתת לך את השירות המתאים, ושתחלק את זה בין איזה גורמים שהיא מוצאת לנכון. לך כלקוח זה ממש לא צריך לשנות וגם לא להטריד מי אחראי לעשות מה, אלא רק אם הבקשה שלך מולאה או לא.
 

oreldi

New member
לא ציינתי שזה צריך לשנות משהו ללקוח

הדיון היה על מי האחריות לפשלה שהיתה, ולא על עצם העובדה שהיתה פשלה ושזכותה של הכותבת להתלונן על כך
 

sweetdreams

New member
חשבתי שכל סאב-השירשור הזה החל מכך שטענת שאם המלצרית העבירה..

.. את התלונה הלאה, אז לא מדובר בשירות לקוי.

&nbsp
בעיניי זה כן נכנס תחת קטגוריה של שירות לקוי, וזה לא ממש משנה מבחינתי איפה בדיוק בשרשרת נפלה התקלה. אין לי אפשרות לדעת, וזה גם לא מתפקידי או מאחריותי להפריד בין מתי זה המלצר, או המטבח, או כל גורם אחר. כלקוחה אני יודעת רק אם הבקשה שלי מולאה או לא. ואם לא, אז היתה פה תקלה בשירות.
 

oreldi

New member
לא חושב שדעתנו שונה


כתבתי במפורש מקודם ש"כמובן שגם הכנת מנה לפי הדרישות זה חלק משירות, ואני מסכים שזה מעצבן".
בקיצור, הדעה דומה.
 

mulder x

New member
יש לכם מזל שלא אכלתם באגאדיר רמת השרון

ביומולדת שלי הגעתי לשם לקחת טייק אוואי כדי להתפנק עם ההמבורגר שלהם,למען האמת הזהירו אותי שהסניף שם לא טוב והאוכל לא כמו בסניף המיתולוגי בנחלת בנימין אבל אני התעקשתי,מה שקיבלתי היתה מנת המבורגר קרה ומסמורטטת,התוספות שהזמנתי לא הגיעו ובמקומם נתנו לי תוספות של מישהו אחר,כאשר התלוננתי בפניהם הם ניסו להיפטר ממני בצורה לא יפה,בקיצור חירבנו לי את היומולדת,מאז אני,חבריי ובני משפחתי לא נכנסים לשם ולמען האמת לא נלך יותר לאף סניף שלהם
 
למעלה