טוב, אז 1-1 גם טוב לי, גם פה יש לי 1X באותו טופס עם סאנדרלנד... הטור שלי, דעתכם? ארסנל 1 (תפס) ווסטהאם 1 (תפס) אברטון 1X סאנדרלנד 1X ליברפול 2X מה דעתכם אנשים? קצת חושש מאברטון, שלא יפסידו לי בבית.... אשמח לדעות...
תודה גבר, העיניין שמפחיד אותי המשחקים של עכשיו... פוחד שאברטון או סאנדרלנד יפסידו חלילה בבית, יותר פוחד מאברטון אני מאמין שאת ליברפול אני אתפוס... דעתך?
אני מאוד מקווה לזכות, והמון תודה לכם אנשים על התגובות לא יודע, יש חשש מאברטון חלילה שלא יפסידו, או סאנדרלנד... טוב, אתם בטוחים ב- 1X בשניהם אני רואה...שזה מה שעומד לי בטופס בשניהם, 1X... תודה...