אברהם גרנט - מה עשית בשביל מדינה ?

נו באמת

זה שישראל יצאה מאירלנד עם 2:2 במקום 6:0 זה נס. הפנדל שקפריסין החמיצה נגד ישראל בניקוסיה זה גם נס. והעובדה שטרזגה איבד את הראש והורחק נגד ישראל (שלא התקרבה לשער של צרפת עד אז) זה עוד נס. שלושה נסים שכל קשר בינם לבין היכולת של גרנט מינימלי, אם בכלל. דווקא הגול של סואן לא מוגדר אצלי כמקרה תחת. שער בדקה ה-90 מבחינתי זה כמו שער בדקה ה-80. זה לא עניין של מזל. בסופו של דבר, אם ישראל לא תסיים בין שתי הראשונות אז ההחלטה של גרנט תתברר כמטופשת. מה שברור זה שעכשיו כל מה שנשאר לישראל (חוץ מלנצח את איי פארו) זה לקוות שהסדרה המוזרה של התוצאות בבית הזה תימשך. כי לא צריך הרבה שישראל תהיה מחוץ לשתי הראשונות.
 
אירלנד זה נס??

היה שם שוער שנתן משחק ענק,כאן יש יכולת,לא ניסים. לפי מקרה קפריסין,אתה תהפוך עכשיו כל החמצת פנדל של מישהו לאיזה נס??בא שחקן,בעט,השוער עצר,זה הכול. לפי איך שצרפת שיחקה כאן זה היה שוד לאור היום אם היא הייתה יוצאת מכאן עם ניצחון,גם כשהיא הייתה ב-11 שחקנים,תיקו שיקף,וזה מה שהיה. איזו החלטה בדיוק של גרנט נחשבת למטופשת??לא להפסיד ל-3 הנבחרות האלה??זה מעל ומעבר ממה שאפשר לבקש!!!!נראה לך שהנבחרת הזו מסוגלת לנצח אותן??זה המקסימום שאנחנו יכולים להשיג,לגרד נקודות פה ושם,לנצח את מי שאפשר ולחכות לתוצאות של האחרות,אנחנו ישראל,לא הולנד.
 
אוואט באמת נתן הצגה גדולה

ברמה של ברודוויי. כך או כך, כשההגנה שלך מאפשרת ליריבה ליצור כל כך הרבה מצבים ואתה לא סופג מהם, זה יותר מזל משכל. גם לשוער יש גבולות. וכן, הפנדל הקפריסאי זה מזל נטו. ישראל סידרה ליריבה צ'אנס נוח לעלות ליתרון, היא לא ניצלה את זה. אם ישראל לא היתה מנצחת בקפריסין כל הקמפיין הזה היה יורד לטמיון מהר מאוד. וב-11 שחקנים צרפת עלתה ליתרון, הגיעה לעוד מצב או שניים ולא איפשרה לישראל להתקרב לשער שלה. בעשרה שחקנים המשחק התהפך. הרבה מאוד מזל. מה המטרה? לא להפסיד או לעלות למונדיאל? גרנט והנבחרת יכלו בכוחות עצמם לקבוע את הגורל שלהם (לטוב או לרע) ובחרו בשיטה הפחדנית. אם ישראל לא משיגה לפחות את המקום השני, המאמן והשחקנים שלו יכולים לאכול את הלב כי הם פשוט לא העזו. מה זה משנה אם זו ישראל ולא הולנד? לטביה לא היתה ביורו 2004? אתה רוצה לעלות לטורנירים, אפשר לצפות שתנסה לנצח במשחקים. מה יהיה בטורניר הבא? ישראל לא תיקלע לעוד בית עם מיליון תוצאות תיקו. מה יקרה אז? אני לא אומר שגרנט היה צריך לעלות למשחק הראשון בצרפת במערך התקפי כדי להשיג ניצחון. אבל הגעת למשחק האחרון, למה אתה שוב משאיר הכל בידי המזל? אולי כי גרנט מאמין שאם המזל הביא אותו עד למצב הזה, זה יימשך עד הסוף.
 
אני רוצה שתענה לי על שאלה

אם גרנט היה תוקף בשוויץ ומפסיד,אתה היית מעריך אותו על זה??כשהיו שואלים אם צריך להאריך לו את החוזה,אתה היית טוען שכן,בגלל שהוא לא פחד להמר על כל הקופה במשחק חוץ בשוויץ?? לטביה עלתה ליורו עם שיטת משחק הדומה לזו של גרנט,שיטה "פחדנית" איך שאתה קורא לה,זה הצליח אצלהם,נקווה שגם אצלנו.
 

MoTi_NiMnY

New member
אם נסיים מקום שני

אז אפשר להגיד שגרנט עשה את שלו. אבל כרגע אנחנו במקום הרביעי ונשארו לנו משחקים מול איי פארו. לא חושב שצריך להשאיר אותו קדנציה שלישית אם בצורה כזאת פיספסנו אפילו את הפלייאוף- בלי לנסות. אם היינו תוקפים בשווייץ ומחמיצים (מה שהם עשו) אז אי אפשר היה להגיד שזה כישלון, הכישלון הוא כשאתה אפילו לא מנסה - כשאפילו מול צרפת בבית אחרי שהם קיבלו אדום לא ניסינו לנצח אלא הסתפקנו בתיקו. פה לדעתי טמונה ההתקדמות של הכדורגל ולא בעוד או פחות תיקו, אם נעלה בסופו של דבר סבבה, אבל קודם שזה יקרה.. אני מסכים עם ההודעות של ענבר בשרשור...
 

מוצארט

New member
דבר ראשון שאני חייב לציין

שצורת הכתיבה שלך מאוד יפה ועניינית, ועל זה
. אני חושב שהתקדמנו. למעשה, אני לא זוכר נבחרת ישראל (ממרום 21 שנותיי) יותר טובה מזאת של תקופתינו. נבחרת שרואים שהיא שמחה מכדורגל, זאת שלא מתבססת על כוכבים, וגם בלי ההברקות של בניון אפשר להתסדר. פעם כשנבחרת ישראל עברה את החצי, כולי הייתי התרגשות. היום? היום אני יודע שהם יכולים לעשות את זה בקלות, גם אם הם עדיין לא מנצלים את מירב ההזדמנויות. מי בכלל חשב בהתחלה, עוד כשהוגרלנו לבית כ"כ קשה שיהיה לנו בכלל סיכוי להגיע למקום הראשון או להצלבה? גרנט עשה עבודה מאוד יפה, וגם אם לא נגיע בסופו של דבר להצלבה, חייבים לתת לאברם להמשיך לעשות את העבודה היפה שלו בנבחרת. נבחרת צעירה (ברובה) עם הרבה עתיד.
 

nitsansh

New member
איפה היית כשניצחנו את אוסטריה 5:0??

אני הייתי אז במגרש, ואני לא זוכר משחק יותר טוב של ישראל לפחות מאז שהתקבלנו לאירופה... אז נכון שבאותו קמפיין גם הפסדנו לקפריסין וספרד, והובסנו ע"י דנמרק בפליי אוף על העליה ליורו, אבל הגענו הכי רחוק שהגיעה נבחרת ישראל מאז הפליי-אוף נגד קולומביה בעידן הש"ג (אתה היית אז תינוק...), וזו היתה נבחרת שביום טוב היה כיף לראות אותה... היום אני לא נהנה לראות את הנבחרת נלחמת בכל משחק כדי לחלץ תיקו, שכל גול שהיא מבקיעה יותר מזליקי מהקודם וכל גול שהיא סופגת יותר טפשי מהקודמים... ובסוף המשחק הקובע, כפי שכתבו אתמול בכותרת של העיתון, לא יודעים אם לשמוח או לבכות...
 

מוצארט

New member
זה היה משחק שכל כולו מזל...

אם כבר דיברת על מזל. ד"א, אמרו חכמים ממני שהמזל הולך עם הטובים.
 
נכון,גרנט על הפנים

לפני גרנט שיחקנו יותר טוב,עם 2 חלוצים ומגינים תוקפים,שיחקנו פתוח ומודרני,אבל לאן זה הביא אותנו בדיוק?!?!?תמיד היינו מסיימים במקום שלישי כמו *****. אני יודע דבר אחד,נותרו לנו 2 משחקים ויש לנו סיכוי טוב לעלות,לכן מגיע לגרנט שאפו. אם יש משהו שמאכזב אותי זה משהו אחר,הפער בין סוף המחצית הראשונה לשנייה,בסוף הראשונה תקפנו והיינו יותר טובים,אבל במחצית אברם פשוט אמר להם לרדת אחורה בחזרה,זה משהו שקצת איכזב אותי,כי יכולנו להבקיע עוד אחד,אבל אם אברם הביא אותנו עד כאן אני סולח אותו.
 

nitsansh

New member
זה ברור...

הנבחרת הזאת מקבלת מגרנט הוראה להתקיף רק כשהיא בפיגור... אחרי שמשווים אז מפסיקים להתקיף ומסתגרים בהגנה כדי לחלץ עוד תיקו הירואי... לא מתקיפים במצב של שויון כי אז חושפים את ההגנה להתקפה מתפרצת של היריב...
 
כן כדי להגיד לא הפסדנו גאון גדול

כדי להגיד לא הפסדנו באירלנד בשווייץ ובצרפת בסדר אז בסוף אכזבה מה אתה אומר אה ישראל הייתה צריכה הרי לנצח באירלנד ובצרפת ברור
 
אברהם גרנט אחלה מאמן !!!!

לדעתי מאמן מספר 1 בישראל, ושלמה שרף לא מגיע לא לקרסוליים וגם נילסון שסתם הביאו מדנמרק, הביא אותנו לכישלון, לפחות פעם ראשונה שאנחנו אחרי 8 מחזורים ועדיין חזקים בבית אז תנו כבוד לגרנט .
 

nitsansh

New member
איזה שטויות...

עם נילסן הגענו במשחק האחרון בבית למצב שהובלנו עד דקה בתוך זמן פציעות... אם לא היינו סופגים גול בסיום היינו עולים לפליי-אוף... עם שרף הגענו פעם אחת עד לפליי-אוף... וגם בפעמיים קודמות היינו עדיין בתמונה עד תחילת ספטמבר... בקמפיין הקודם של גרנט גם היה לנו סיכוי לעלות עד ההפסד לסלובניה בספטמבר...
 
בקמפיין האחרון שלו, שרף הביא

את ישראל להצלבה. בקמפיין היחיד שלו, נילסן הביא את ישראל למרחק של דקה מהצלבה. גרנט עוד יכול להביא את ישראל ישירות למונדיאל בעוד חודש או למקום הרביעי בבית. קצת מוקדם להכתיר אותו כטוב ומצליח מהשניים הללו.
 
אני מכתיר אותו כיותר מצליח משלמה

שלמה שרף קיבל 8 שנים בנבחרת
ואת הדור הכי מוכשר שהיה כאן מאז ומעולם,ו-3 קמפיינים לא עשה איתו כלום,כשגרנט קיבל את הדור הזה ממש בזקנותו בקדנציה הראשונה שלו הוא לא יכל להצליח כי הוא לא שיחק בבית(וזה לא תירוץ)ועכשיו עם דור אפור יותר,הוא יכול להגיע למקום שני,וכל זה כשיש בבית שלנו 3 נבחרות טובות מאיתנו,לשלמה ונילסן היו רק 2 כאלה.
 
הבעיה היא שהשנים של שרף

היו הראשונות של הכדורגל הישראלי באירופה ואתה לא יכול לקבוע מה שרף שווה לפי השנים הראשונות הללו בטריטוריה לא מוכרת. אני לא ממש סובל אותו כאדם, הוא מגעיל אותי, אבל העובדה שבשמונה השנים הוא הפך את ישראל מנבחרת חלשה מאוד לנבחרת שעולה להצלבה, הופכת גם אותו להצלחה גדולה. הדור המוכשר בתולדות ישראל? יופי, אבל זה כולה ישראל. מה הרעיון שלך, שהדור הזה היה מה זה שווה מקום במונדיאל או באליפות אירופה? גבולי. האמת, אפילו גבולי לא - ראינו מה היה במפגש בין הדור המוצלח בתולדות ישראל לדור טוב אבל לא הכי גדול של דנמרק. ה-8:0 בשני משחקים אומנם היה מוגזם, אבל זה שישראל הפסידה לדנמרק לא. מה לעשות, הם יותר טובים.
 
למעלה