אבק כוכבים

אמרתי לכן שבנות לא סומכות אחת על השניה


ברית זה רק בין אישה לגבר או גבר לגבר
 
רגע רגע, לא סתם שירים

שכל אחד יביא שיר שמזכיר לו אותי
תעשו לי איזה שירשור הילולה כזה

בסוף נעשה כולנו מדורה גדולה ונשרוף את הבגדים שלנו
 

dori78

New member
אל תתבלבל

כשאני מתחילה עם מישהו, זה מאוד ברור. לא צריך לחשוב ולנחש.
ואל תתבלבל, אני לא מתחילה עם אנשים שלא סגורים על עצמם.
לפי הכתיבה שלך, אתה עוד מחפש.
 
חשבתי שלפי הכתיבה שלי נראה שמצאתי

את עצמי !

כפרה עלי איזה נסיך

אני הפסקתי לחפש, אם אהבה רוצה שאני אבטא אותה בעוד צורות בעולם, אז שתמצא אותי
 

goldy

New member
את מתחילה עם גברים?!


מה הצעד הבא? שרי אריסון מנסה להתקבל לעבודה כפקידת קהל בבנק שלה?!
 

dori78

New member
למה אתה כל כך מופתע?

מעולם לא הייתי מאלה שהתחילו* איתן, אז למדתי מגיל די צעיר לקחת יוזמה.



* ערס שצועק לעברי "הלו, אבא שלך גנן?"
וכשאני לא עונה הוא עובר לטקטיקת "לכי יא מכוערת, מי יסתכל עלייך בכלל"
לא נחשב "מתחיל איתי".
 
למעלה