להבא תני כרטיס ביקור של גנן
א איש המתח New member 11/12/13 #33 קבל. [ד"א אתה לא עומד בחצי מהמנוע שיש לזמר הזה... ] וכולוכאם בארוכים. [URL]http://www.youtube.com/watch?v=TzmAsBTd3rQ[/URL] וביזיון 'צטער, אין אצלנו פחות מ-20 דקות.
קבל. [ד"א אתה לא עומד בחצי מהמנוע שיש לזמר הזה... ] וכולוכאם בארוכים. [URL]http://www.youtube.com/watch?v=TzmAsBTd3rQ[/URL] וביזיון 'צטער, אין אצלנו פחות מ-20 דקות.
ס סוקרטס פה New member 11/12/13 #44 פומוש, שתדעי לך שלא סתם הכרנו זה השיר שהכי מזכיר לי אותי רציתי להעלות אותו לשי אתמול באיזה תגובה אבל אמרתי יש גבול לכל תעלול והינה את באה אחרי יומיים והמילים הראשונות שלך פוגעות לי בקליטריס מדהים
פומוש, שתדעי לך שלא סתם הכרנו זה השיר שהכי מזכיר לי אותי רציתי להעלות אותו לשי אתמול באיזה תגובה אבל אמרתי יש גבול לכל תעלול והינה את באה אחרי יומיים והמילים הראשונות שלך פוגעות לי בקליטריס מדהים