אבק כוכבים

קבל.

[ד"א אתה לא עומד בחצי מהמנוע שיש לזמר הזה...
]

וכולוכאם בארוכים.

[URL]http://www.youtube.com/watch?v=TzmAsBTd3rQ[/URL]


וביזיון

'צטער, אין אצלנו פחות מ-20 דקות.
 
פומוש, שתדעי לך

שלא סתם הכרנו
זה השיר שהכי מזכיר לי אותי
רציתי להעלות אותו לשי אתמול באיזה תגובה
אבל אמרתי יש גבול לכל תעלול
והינה את באה אחרי יומיים והמילים הראשונות שלך פוגעות לי בקליטריס

מדהים
 
למעלה