אבקת חלבון כשרה

אלי ו.

New member
לפני שמדברים על חלב עכו"ם

צריך לבדוק את ההכשר. אבקות חלבון מחו"ל ידועות בהכשרים לא מוסמכים מכיון שהכשרים רציניים, כולל הרבנות, נזהרים מלהתעסק במוצרים שהמרכיבים שלהם יכולים להגיע מעשרות ומאות מקורות שונים ומשונים. אבקת מי גבינה היא תוצר לוואי של יצור מוצרי חלב. מפעלים המעבדים מי גבינה מקבלים מי גבינה ממחלבות רבות ולכן הכשר טוב אמור לבדוק את כל המחלבות שהעבירו את מי הגבינה למפעל. אם על המוצר לא מופיעה הכשר של הרבנות הייתי מאוד נזהר ממנו. כל כשרות רצינית מתנה את החותמת שלה שתהיה לצד הכשר של הרבנות המקומית. בקשר לחלב עכו"ם, יש היתרים לצרוך אותו אבל יש רבים המקפידים על חלב ישראל. אם אתה מחפש אבקת חלבון עם הכשר (לא מהדרין אבל כשר) יש את איזוטון, תוצרת הארץ, עם כשרות של הרבנות וחלב ישראל. הבנתי שאולי בעתיד תצא עוד אבקה כשרה. בברכת שנה טובה, כתיבה וחתימה טובה.
 
שנה טובה גם לך, אבל לאיזוטון נגמר

המלאי ב-2 חנויות שבדקתי, ואני לא מוצא אותה, כנראה שהפסיקו לייצר אותה או משהו. יש את met-rx שהיא אבקה ברמה מאוד גבוהה, והיא כשרה לאוכלי חלב עכו"ם. יש היתר לקנות אותה? כתוב עליה kosher, והם יכולים לתת לי תעודת כשרות, אבל זה לאוכלי חלב עכו"ם.
 

אלי ו.

New member
של מי תעודת ההכשר?

האבקה שציינת היא תוצרת ארה"ב וקשה להאמין שיש לה הכשר ששוה את הנייר שהוא כתוב עליו. כפי שרמזתי קודם לכן, יש אנשים שנותנים תעודת השגחה בלי לצאת מביתם ובלי לבדוק את המוצר ולא כל "תעודת כשרות" היא אכן סימן שהמוצר כשר. בדוק את ההכשר, מהיכרותי את השוק אני מנחש שההכשר הוא של אחד הגופים שצירפתי בתמונה. שוב, אם אינך מקפיד על "חלב ישראל", יש לך על מי לסמוך ויש אנשים דתיים שיאכלו חלב עכו"ם אבל אני חושש שהמוצר שאתה בודק אינו כשר כלל.
 
טוב דיברתי עם ישראלבודי, הם אומרים

שעוד שבוע-שבועיים, יהיה להם את המוצר "איזוטון" , אעפ"י שאמרו לי שהטעם של האבקה הזאת לא משהו. שנה טובה.
 
ומה בנוגע לאבקת חלבון ביצה?

http://www.israelbody.org/Index.asp?ArticleID=205&CategoryID=89&Page=3 זה מכיל רק חלבון ביצה לבן נקי! אני שמעתי שעם ביצים ולחם אין בעיה של כשרות, זה נכון גם לגבי האבקה הזאת?
 

אלי ו.

New member
שוב, בדוק את ההכשר

אם אין הכשר זה לא כשר. למיטב ידיעתי חלבון ביצה פחות בעייתי אבל כמו כל מוצר הוא דורש הכשר. (אגב, בשביל מה להתעסק עם כל הבלגאן הזה? עד שיגיע החלבון הכשר תאכל פיתה עם טונה, לא פחות טוב אחרי אימון)
 
אני אוכל טונה במים ותמרים.

טונה במים = גועל נפש. תודה אחי על העזרה אני לא מבין למה חלבון ביצה דורש הכשר הרי אם נוסעים לחו"ל אין בעיה לאכול ביצים...
 
למעלה