לפני שמדברים על חלב עכו"ם
צריך לבדוק את ההכשר. אבקות חלבון מחו"ל ידועות בהכשרים לא מוסמכים מכיון שהכשרים רציניים, כולל הרבנות, נזהרים מלהתעסק במוצרים שהמרכיבים שלהם יכולים להגיע מעשרות ומאות מקורות שונים ומשונים. אבקת מי גבינה היא תוצר לוואי של יצור מוצרי חלב. מפעלים המעבדים מי גבינה מקבלים מי גבינה ממחלבות רבות ולכן הכשר טוב אמור לבדוק את כל המחלבות שהעבירו את מי הגבינה למפעל. אם על המוצר לא מופיעה הכשר של הרבנות הייתי מאוד נזהר ממנו. כל כשרות רצינית מתנה את החותמת שלה שתהיה לצד הכשר של הרבנות המקומית. בקשר לחלב עכו"ם, יש היתרים לצרוך אותו אבל יש רבים המקפידים על חלב ישראל. אם אתה מחפש אבקת חלבון עם הכשר (לא מהדרין אבל כשר) יש את איזוטון, תוצרת הארץ, עם כשרות של הרבנות וחלב ישראל. הבנתי שאולי בעתיד תצא עוד אבקה כשרה. בברכת שנה טובה, כתיבה וחתימה טובה.