אבקש תרגום ל- VIMA VIMA

Kדני

New member
אבקש תרגום ל- VIMA VIMA

תודה רבה ושנה טובה ושלום וביטחון YASSO
 

12אניהיא

New member
בבקשה.....

לכי בעקבות דמעותיי השחורות ובואי הערב לחבור אליי לבדידות צעד אחר צעד דימעה אחר דימעה, היכן שהוא עוד תמצאי אותי בוכה אליך, אהובתי, אלייך הרחוקה ממני. כשאני נאנח עולם ומלואו שומע את אנחתי וכשאני בוכה אלייך להבות שורפות את ליבי, לכי בעקובתיי, מצאי אותי, את תקוותי. כשאני נאנח דומעות עינים ולבבות מתייפחים, וכשאני בוכה אלייך להבות שורפים את ליבי לכי בעקבותיי, מצאי אותי את תקוותי...
 
למעלה