אבל למה ?

TopSound

New member
כי אני מרגיש שזה לא זה ו...

אני לא רואה את זה מתקדם לשום מקום.
אתה בחור נפלא ובנאדם מדהים, אבל אני לא רוצה להשלות אותך סתם.
חבל שאני אבזבז את הזמן שלך, מגיע לך יותר טוב ממני.
הייתה לנו תקופה יפה ביחד אבל נראה לי שהגיע הזמן שדרכינו ייפרדו.
תמיד תשאר חלק מהלב שלי... ונראה לי שעדיף שאני אעצור כאן לפני שמתחילות הדמעות.


שלך לעד,
חתולדובי.


http://www.youtube.com/watch?v=-YICuUtkjlg

 

shayCn

New member


תמיד ידענו שהדובי הזה שובר לבבות.
יאאללה חוזרים לברירת מחדל,לקיפוד.
 

Anna begins cc

New member
רוב המסקרות

ידעו לעשות את זה,
רק צריך לדעת למרוח נכון.

אבל אם את מתעקשת- they're real של בנפיט. מתוך עשרות מסקרות שניסיתי בחיי, היא הטובה ביותר.
(ואם את לא מזמינה מחו"ל אז גם החדשה ביותר של מאק, לא זוכרת את שמה, ממש טובה)
 

Anna begins cc

New member
אני לא ניסיתי אותה,

אבל שמעתי דברים טובים.
אם כבר לוריאל, אני מעדיפה את ווליום מיליון לאשס, היא מצויינת. גם מעריכה וגם מעבה.
 

השלושר

New member
אני לא חופן קיפודים

פרט למקרה אחד שכבר סיפרתי
עליו שהקיפוד פשוט היה צריך
עזרה להגיע הביתה.
 

BW37

New member
כן כן

ואז הוא רק רצה שתעשה לו נעים
את הסיפורים שלך תספר למשטרה, סוטה
אתה לא יכול לחפון מה שבא לך ברחוב
 

השלושר

New member
לא ידעתי שהוא קטין

נשבע לך הקיפודים האלה מ-10 נראים 18.

כלומר, זה לא קרה.
 
למעלה