אני לא רואה את זה מתקדם לשום מקום.
אתה בחור נפלא ובנאדם מדהים, אבל אני לא רוצה להשלות אותך סתם.
חבל שאני אבזבז את הזמן שלך, מגיע לך יותר טוב ממני.
הייתה לנו תקופה יפה ביחד אבל נראה לי שהגיע הזמן שדרכינו ייפרדו.
תמיד תשאר חלק מהלב שלי... ונראה לי שעדיף שאני אעצור כאן לפני שמתחילות הדמעות.
אבל אם את מתעקשת- they're real של בנפיט. מתוך עשרות מסקרות שניסיתי בחיי, היא הטובה ביותר.
(ואם את לא מזמינה מחו"ל אז גם החדשה ביותר של מאק, לא זוכרת את שמה, ממש טובה)