אבלים וחתונה
אני מתחתנת בזמן הקרוב, ושניים מהאורחים (אנשים אהובים ושומרי מסורת) נמצאים בשנת אבל. החתונה תהיה חתונה הפוכה - כלומר, קודם אוכל ואחרי זה החופה ואחרי זה הריקודים. האם זה מקשה עליהם? אני מבינה שלריקודים הם לא יישארו. האם הם יכולים להיות בארוחת הערב לפני החופה?