אבי לוזון: "לא צריך את בן שושן ותמוז באנדורה"

אבי לוזון: "לא צריך את בן שושן ותמוז באנדורה"

אבי לוזון: "לא צריך את בן שושן ותמוז באנדורה"

מ"מ יו"ר ההתאחדות טוען ש"גם מכבי פ"ת מנצחת באנדורה", ודורש לתת עדיפות להכנות הנבחרת הצעירה לקראת אליפות אירופה על פני משחק הבוגרת בקיץ הבא. ויש גם הבטחה: "בעונה הבאה לא יהיו זרים בלאומית"
תאריך עדכון:10/14/2006 0:5:0


אבי לוזון התייחס אמש (שישי) לסוגיית החלוצים בנבחרות ישראל הצעירה והבוגרת. בראיון ל"רדיו ירושלים", טוען ממלא מקום יו"ר ההתאחדות לכדורגל, כי דרור קשטן, מאמן הנבחרת הלאומית, חייב להשאיר את טוטו תמוז ועמית בן שושן בנבחרת הצעירה לטובת הכנותיה האחרונות למשחקי באליפות אירופה בקיץ הבא.
לאור הבעיות שנוצרו בעבר בין קשטן למאמן גיא לוי, בעקבות זימון השניים למשחקי הנבחרת הבוגרת, הבהיר לוזון כי הוא אינו חוזה בעיות דומות בקיץ הבא, כשלוי וחניכיו יפתחו את משחקיהם באליפות אירופה בהולנד ב-10 ביוני, ימים ספורים בלבד לאחר משחקי הנבחרת הבוגרת מול מקדוניה ואנדורה, ב-2 וב-6 ביוני, במוקדמות יורו 2008.
"אני בטוח ששחקנים כמו רוברטו קולאוטי ויוסי בניון יספיקו לנבחרת בוגרת כדי לנצח את אנדורה", אמר לוזון, "אנחנו נדבר עם דרור קשטן שישאיר את שאר החלוצים לטובת הנבחרת הצעירה והכנותיה לאליפות אירופה. לא צריך יותר מדי בשביל לנצח את נבחרת אנדורה. גם אם מכבי פ"ת תשחק מול אנדורה היא תנצח 0:4".
לוזון נשאל עוד לגבי יריבות אפשרית נוספת בין קשטן לגיא לוי, ואמר: "אחרי כל הניצחונות אין להם על מה לריב. גם אם הם יחפשו הם לא ימצאו על מה לריב".
לוזון התייחס גם לסוגיית הזרים במשחקי הליגה הלאומית והפתיע: "מילה שלי, בעונה הבאה לא יהיו זרים בליגה הלאומית. מקסימום יהיה שחקן זר אחד בעונה הבאה, ובעוד שנתיים לא יהיו זרים בכלל. אני אומר את זה בתור יו"ר ההתאחדות הבא".

לכתבות נוספות >
 

hanaorb9999

New member
בושה

הם לקחו ראיו של חצי שעה שהיה לו ברדיו ירושלים וחיברו ביחד חלקי משפטים למשפטים שלמים, שחלקם לא נכונים.
 

Poza MAN

New member
שלמכבי פ"ת יהיו חלוצים כמו בן שושן

וטוטו תמוז שידבר אז בינתיים הם שייכיים לבית"ר ומה זה הזלזול הזה גם ביכולת של שני החלוצים המעולים האלה וגם בנבחרת אנדורה? חתיכת אפס לוזוןן כל אוהדי בית"ר שונאים אותך
 

cobainos

New member
אוי ואבוי

כמה היה לך בהבנת הנקר? הוא ממש לא זילזל ביכולת של שני החלוצים האלה אלא טען שצריך לשמור אותם לאולימפית ולא לתת להם לשחק נגד אנדורה שזאת נבחרת חלשה שנגדה יכולים לשחק חלוצים אחרים (קולאוטי,ארבייטמן) והוא בהחלט שחצן.
 
תקראו מי זה אבי לוזון

לא סובלים אותך ואת מכבי פ"ת המסריחה שלך אולי תשתוק ואולי תראה חכם או שתחזור לקומבינות שלך בנדל"ן יא מושחט אני מציע בכלל שיפתחו נגדו חקירה על כל הכסף שהמשפחה הזאת גנבה מהמדינה בנדל"ן חקלאי והפכו אותו לתעשיתי מכבי פ"ת זאת קבוצה של כסף מלוכלך וקמצני מ"ש של קומבינות כל החקירות שלכם רק מראה אייך ניתן להתקדם במדינה למרות שהכסף שלך שחור איזה מדינה רק בישראל תאמינו לי
 
אבל מצד שני,

אם הוא היה תורם חלק מהכסף שלו, בונה עיר אוהלים, פותח את המונדיאל לחיילים וכו' אז זה לא היה משנה מאיפה הכסף שלו
 
טוב מאוד שלא יהיו זרים

בלאומית לא צריך ובליגת העל עדיף 3 זרים איכותיים מ5 זבלים שיושבים על הספסל
 
../images/Emo45.gif

אני בעד לשמור על הצביון הלאומי בכדורגל שלנו, על שחקני הנוער של הקבוצה, שלשחקנים צעירים יהיה סיכוי גבוה יותר לשחק בקבוצות הבכירות. 5 זרים זה הרבה יותר מדי.
 
לשמור על "צביון לאומי" זה

לחזור כמה אלפי שנות אור בכדורגל שלנו, וחבל. בספרד אי אפשר לשתף זרים בליגה השניה? בגרמניה? בצרפת? באנגליה? בישראל? לא! (?) למה אנחנו חייבים להיות שונים מכולם אני לא מבין?!
 
מה זה עוזר למישהו

שיש בהפועל חיפה ובעירוני קריית שמונה זרים? הם מי שקובעים את הרמה של הכדורגל? הם משחקים באירופה? יש להם שחקני נבחרת? ברור שאני בעד שיהיו זרים בקבוצות מליגת העל (לדעתי 3 זרים איכותיים במחיר של ה-5 הבינוניים שנהוגים כיום יספיקו), אבל בליגה הלאומית יותר חשוב לטפח את השחקנים הישראלים מלשתף זרים.
 
שמונה..??

תזכיר לי איפה יש שמונה זרים.. אולי חמש זה באמת יותר מידי, אבל לבטל לגמרי? אני רוצה את לוזון עם פ"ת בליגה השניה מוציא את החוק הזה בתור יו"ר ההתאחדות!! זה לא יקרה לעולם כי הכל כאן אינטרסים. שלושה זרים בליגה השניה וארבעה בילגה הראשונה, אוקי.. הכי סביר בעולם.. אבל אפס זרים? הזוי, ויותר מזה, פרימיטיבי.
 
איפה אמרתי שמונה זרים?

אמרתי קריית שמונה... אתה יודע, העיר. אני עדיין לא מבין למה קבוצה מהליגה השנייה בכלל צריכה זרים.
 
אוקי טעות בהבנה שלי אחי! ../images/Emo68.gif

ואני לא מבין למה הקבוצות הללו לא צריכים זרים? שוב אני אומר, הזוי..
 

Funk18

New member
פשוט מאוד

הזרים תופסים מקום של שחקנים צעירים אחרים. אם יש לך בליגה השניה נגיד 20 זרים אז הם תופסים מקום של 20 שחקנים צעירים.
 
למעלה