ברוך הבא לפורום ! כמו כל תחביבאביתר
תגיד, איך התחלת להתעניין ברכבות ואוטובוסים ואיך החלת לאסוף מידע? לפי מה שהבנתי מהפורום יש לך פרוייקט חיים... ישר כוח
הסיפור שלך מחמם את הלבברוך הבא לפורום ! כמו כל תחביב
בחיים, התחלתי להתעניין ברכבות ובאוטובוסים בגיל ... שבוע ימים.. ! במשך החיים אני אוסף כל מידע אפשרי על הנושאים האלה וממחשב את הכל. עקב הכמות האדירה של אינפורמציה, העברתי חומרים רבים לאיחסון באנגליה שם מצוי גיבוי של כל המחשב על שרת בריטי. לצערי, אני נאלץ להקליד את הכל לבד וכל יום נכנסות עשרות ידיעות. יש לי אפילו תצפיתן שבודק ומצביע על דברים חשובים. כפי שאתה בטח יודע, רכבת ישראל לא מוציאה מידע כי אסור לה ואני נאלץ להשתמש למחקר במקורות חיצוניים. לאחרונה גיביתי את כל הצילומים בחו"ל. אסור להחזיק את הדברים הטובים באמת כאן ולכן הצילומים המקוריים ההסטוריים שלי הועברו למשמורת באחת ממדינות אירופה. בבית אני לא מחזיק הרבה חומר ואם אני זקוק לחומר שלי, אני יכול לקבלו בטווח של שבוע מחו"ל. לצערי, אין בארץ מספיק מודעות לשימור ולחובבי רכבת ואוטובוסים. בתור דוקטור למדע-המדינה שלמד גם הרבה קורסים בפסיכולוגיה, אני יכול לומר לך בוודאות שתחביב הרכבת מאריך את החיים והופך אותם למעניינים ביותר. כמובן שהתחביב העיקרי שלי נשאר כלבים וחתולים ואני גדלתי מגיל שבוע עם "ברק" - כלב ענק מסוג פויינטר שאני משוגע על הגזע הזה. "בקי" היה ישן עם עבדך הנאמן בתוך הלול ומכרסם את אוטובוסי ה-"גמדא" שהכניסו לי ללול. אח"כ זה נמשך עם דוברמן שישן איתי במיטה שנים ולפעמים היו לי חברות שזה הפריע להן. וכך היינו ישנים בשלשה כאשר המלך באמצע ! ליל מנוחה ושבוע טוב, שלך, אביתר.
תודה רבההסיפור שלך מחמם את הלב![]()
תשמור טוב על המידע כי אני בטוח שזה נדיר ביותר (ובארץ בטח היחיד)
סיפור יפה אביתרברוך הבא לפורום ! כמו כל תחביב
בחיים, התחלתי להתעניין ברכבות ובאוטובוסים בגיל ... שבוע ימים.. ! במשך החיים אני אוסף כל מידע אפשרי על הנושאים האלה וממחשב את הכל. עקב הכמות האדירה של אינפורמציה, העברתי חומרים רבים לאיחסון באנגליה שם מצוי גיבוי של כל המחשב על שרת בריטי. לצערי, אני נאלץ להקליד את הכל לבד וכל יום נכנסות עשרות ידיעות. יש לי אפילו תצפיתן שבודק ומצביע על דברים חשובים. כפי שאתה בטח יודע, רכבת ישראל לא מוציאה מידע כי אסור לה ואני נאלץ להשתמש למחקר במקורות חיצוניים. לאחרונה גיביתי את כל הצילומים בחו"ל. אסור להחזיק את הדברים הטובים באמת כאן ולכן הצילומים המקוריים ההסטוריים שלי הועברו למשמורת באחת ממדינות אירופה. בבית אני לא מחזיק הרבה חומר ואם אני זקוק לחומר שלי, אני יכול לקבלו בטווח של שבוע מחו"ל. לצערי, אין בארץ מספיק מודעות לשימור ולחובבי רכבת ואוטובוסים. בתור דוקטור למדע-המדינה שלמד גם הרבה קורסים בפסיכולוגיה, אני יכול לומר לך בוודאות שתחביב הרכבת מאריך את החיים והופך אותם למעניינים ביותר. כמובן שהתחביב העיקרי שלי נשאר כלבים וחתולים ואני גדלתי מגיל שבוע עם "ברק" - כלב ענק מסוג פויינטר שאני משוגע על הגזע הזה. "בקי" היה ישן עם עבדך הנאמן בתוך הלול ומכרסם את אוטובוסי ה-"גמדא" שהכניסו לי ללול. אח"כ זה נמשך עם דוברמן שישן איתי במיטה שנים ולפעמים היו לי חברות שזה הפריע להן. וכך היינו ישנים בשלשה כאשר המלך באמצע ! ליל מנוחה ושבוע טוב, שלך, אביתר.
תודה רבהסיפור יפה אביתר
סיפורך יפה אביתר. כמי שחובב אוטובוסים, ביחוד של "דן" ו- "אגד" וזוכר את ההיסטוריה שלהם מאז שנות החמישים, "אני מרגיש בבית" בפורום הזה. המשך במפעל החיים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.