אבטלה ומזונות ?

מצב
הנושא נעול.
אבטלה ומזונות ?

אבטלה ומזונות ?
אני מובטל כבר שנה, בהסכם הגירושין נקבע כי אני משלם סכום מסוים, ההסכם נחתם בביה"מ וקיבל תוקף. (הסכום נקבע בהסכמה, ויש לציין כי בעת חתימה על ההסכם הייתי מובטל אבל ציפיתי שתקופה זו תגמר מהר) היום הגעתי למצב שאין ביכולתי לשלם יותר כי גמרתי כבר את כל חסכנותי. מה עושים במקרה כזה ? האם ביטוח לאומי משלם סכום מסויים או את כולו ? איך מפעילים את הפרוצדורה ? ואיך מתקזזים עם הביטוח הלאומי ? תודה
 
תשובה

אבטלה ומזונות ?
אני מובטל כבר שנה, בהסכם הגירושין נקבע כי אני משלם סכום מסוים, ההסכם נחתם בביה"מ וקיבל תוקף. (הסכום נקבע בהסכמה, ויש לציין כי בעת חתימה על ההסכם הייתי מובטל אבל ציפיתי שתקופה זו תגמר מהר) היום הגעתי למצב שאין ביכולתי לשלם יותר כי גמרתי כבר את כל חסכנותי. מה עושים במקרה כזה ? האם ביטוח לאומי משלם סכום מסויים או את כולו ? איך מפעילים את הפרוצדורה ? ואיך מתקזזים עם הביטוח הלאומי ? תודה
תשובה
גרושתך צריכה לפנות לביטוח הלאומי והם יפנו אליך ותוכל להגיע אתם להסדר תשלומים. עקרונית תצטרך להחזיר להם מה שהם ישלמו לגרושתך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה