אבטיח
רציתי לשתף אתכם שהייתי באתר, ושאמא שלי אמרה לי (לפני כמה שנים..) שמתי שהיינו קטנים, אני ואחים שלי שינינו את השיר של חנוכה (על הניסים ועל הנפלאות אשר הללו המכבים). כל אחר שינה שורה, כך שבסופו של דבר אם מחברים את כולם זה יצא: על המיסים ועל המפלגות אשר קיללו המכבים. תודו שחמוד
רציתי לשתף אתכם שהייתי באתר, ושאמא שלי אמרה לי (לפני כמה שנים..) שמתי שהיינו קטנים, אני ואחים שלי שינינו את השיר של חנוכה (על הניסים ועל הנפלאות אשר הללו המכבים). כל אחר שינה שורה, כך שבסופו של דבר אם מחברים את כולם זה יצא: על המיסים ועל המפלגות אשר קיללו המכבים. תודו שחמוד