אבטיח

דנה^^

New member
אבטיח

רציתי לשתף אתכם שהייתי באתר, ושאמא שלי אמרה לי (לפני כמה שנים..) שמתי שהיינו קטנים, אני ואחים שלי שינינו את השיר של חנוכה (על הניסים ועל הנפלאות אשר הללו המכבים). כל אחר שינה שורה, כך שבסופו של דבר אם מחברים את כולם זה יצא: על המיסים ועל המפלגות אשר קיללו המכבים. תודו שחמוד
 

yariv~2

New member
אם כבר אז...

על המיסים ועל המפלגות אשר קיללו הפועלים.. הצילו הצילו מיד השרים הרשעים תנו לנו חופש, תנו לנו נופש, ונצא לבילויים.. נכון יותר חמוד?
 
אבל הכי טוב (אני שוב בבצפר)

על הסמים, ועל הזונות, אשר זיינו השבזים:) קינקי, קינקי מין, זיונים, וסמים!! על הבנות, עושים דברים אסורים, אשר גם עשו המכבים:))))
 

shabaz

New member
עושים לנו שיעורי היסטוריה

וגורמים לנו לדבר עם מורה וירטואלי!!! חחח איזה פיגור מאסיבי עם חרבון אובייקטיבי.
 

דנה^^

New member
מה?

לא הבנתי.. יש לכם מורה בכיתה שאומרת לכם להתחבר לאינטרנט ושמורה וירטואלי ילמד אתכם? מה הקטע?
 
למעלה