אבולוציה

SilentMike

New member
שתי שורות. כמו שלך.

קודם תלמדי את ההבדל בין אביוגנזה לאבולוציה, ואז תשאלי שאלות באבולוציה מתוך רצון כן לדעת, ואז אפשר יהיה לענות לך. אבל כשאת לא מבדילה בין ימינך לבין שמאלך, ובאותו זמן מתימרת לדעת דברים שאת לא יודעת לטעון שאחת התאוריות המבוססות ביותר הקיימות במדע היום היא בכלל לא מדעית, אז אין יותר מדי מה לדבר איתך. את מדקלמת את טענותיך. אין לך שום השכלה ושום ידע אמיתי בנושא, ובכל זאת את לא מתביישת לשלוח אחרים, שיש להם השכלה וידע בנושא "ללמוד" כלשונך. זה פשוט מגוחך.
 

פולספגן

New member
זה שתכתוב שיש לך השכלה ולי אין לא הופך אותך

לכזה וגם לא הופך אותי לכזה. להבדיל ממך, לא תראה נפנוף בתארי ובמס' שנות אקדמיה שלי, למרות שאז היית נכנס לפח הזבל ששם מקומך
ידוע לי בדיוק מה "ההבדל בין אביוגנזה לאבולוציה", אך מהיכן הגיע האבולוציה? האבולוציה מתחילה לפי הגדרה כאשר התא הראשון כבר קיים והשאלה איך נוצר? בא קוסם ועשה הוקוס פוקוס? כמו כן, אם לתא הראשון שנוצר בעולם לא הייתה קולונה כיראלית, או ח. טרטרית וכו' (אמצעי הפרדה של תערובת רצמית) אז איך הוא הצליח לסנתז ח. אמינו L בלבד
(אגב, בשביל בור כמוך, זה על קצה המזלג כיראליות) זה שאתה שיטחי ורואה דברים בתור קופסא שחורה, רק מראה שאי אפשר לדון איתך, כי אתה לא מבין על מה אתה מתדיין (בעצם איא אפשר להגיד שאתה מתדיין, כי זה לא נחשב דיון
)
 

SilentMike

New member
לא העובדות הופכות אותי לכזה.

ואני חותם שאין לך השכלה רלוונטית. את לא מנפנפת כי אין לך במה לנפנף. אז אם ידוע לך למה את מעלה דברים לא קשורים. קודם כל אם את מסכימה שהאבולוציה עובדת בעצמה והיא שהפיקה את מגוון החיים בהינתן תנאי התחלה מתאימים אז את מקבלת את האבולוציה, ולכן הטענות שלך כלפיה הן חסרות שחר (ועל אביוגנזה אפשר לדון בנפרד). אם את לא מקבלת את האבולוציה הטבעית אז את צריכה להסביר מה הבעיה איתה ולא מה הבעיה לפניה. תודה לך באמת שאת מסבירה לי את מה שאני כבר יודע. זה תעלול נחמד אבל כפי שציינתי וכפי שברור אני יודע היטב מה זו כיראליות בלי עזרתך (שוב. פרצופך האמיתי וכו'). וזה לא קשור. תהליך מסוים הוביל לחוסר האיזון בכמויות בין חומצות אמינו וסוכרים L ו-D. אנחנו עדיין לא בבטחון יודעים מה היה התהליך הזה (מה שלא אומר שהוא לא יכול היה להתרחש באופן טבעי). העובדה היא שהחיים על פני כדוה"א מבוססים על חומצות אמינו שהן L וסוכרים שהם D. איך בראש של מישהו זו ראיה שלא היתה יכולה להיות אבולוציה? מה הקשר בכלל? ברגע שזה המצב, ויכולות להיות אלף סיבות, מה הבעיה בשביל האבולוציה להתרחש?
 

פולספגן

New member
אל תתן לי "אלף סיבות", אלא רק אחת ...

מהו ה"תהליך מסוים"? אם אתה לא יודע את זה, אז איך אתה קורא לזה עובדה
כנראה, שבדיוק כמו שאתה קובע שאין לי השכלה רלוונטית
אגב, על מה אתה חותם בדיוק?
האם תוכל לשים חתימה אלקטרונית שזה יהיה תקף משפטית?
 

SilentMike

New member
את נתת בעצמך סיבה אחת אפשרית.

או לפחות ניסית לתת. הלינק שלך נשבר: http://www.hayadan.org.il/handedness-in-biological-molecules-2012083/ הנקודה היא לא שזה בהכרח נכון. יכולה להיות סיבה אחרת. הנקודה היא שזה לא כל-כך רלוונטי. אני אחזור על דברי: "תהליך מסוים הוביל לחוסר האיזון בכמויות בין חומצות אמינו וסוכרים L ו-D. אנחנו עדיין לא בבטחון יודעים מה היה התהליך הזה (מה שלא אומר שהוא לא יכול היה להתרחש באופן טבעי). העובדה היא שהחיים על פני כדוה"א מבוססים על חומצות אמינו שהן L וסוכרים שהם D. איך בראש של מישהו זו ראיה שלא היתה יכולה להיות אבולוציה? מה הקשר בכלל? ברגע שזה המצב, ויכולות להיות אלף סיבות, מה הבעיה בשביל האבולוציה להתרחש?" התשובה היא שאין בעיה. גם זה שאנחנו עדיין לא בטוחים איך X מסוים קרה, אפילו זה שב-X מסוים אין לנו מושג ואפילו לא רעיון (ובכיראליות זה לא המקרה. יש כמה רעיונות) לא מפיל את האבולוציה. יש הרבה פרטים באבולוציה שאינם סגורים (ושוב כיראליות אינה בהכרח שם כי שבירת הסימטריה יכלה גם להתרחש גם בסביבה אביוטית) אבל זה לא מפריך אותה. גם בפיסיקה יש פרטים שבהם אנחנו לא בדיוק מבינים מה קורה. זה לא אומר שאנחנו זורקים את כל מה שאנחנו יודעים על פיסיקה לפח. היצורים החיים על פני כדור הארץ התפתחו ממוצא משותף. זו עובדה שלערער עליה בלי שיש לך חתיכת הוכחה ביד זה אידיוטי. איך נוצרה העדיפות המספרית של חומצות אמינו L כל חומצות אמינו D, זה אנחנו עדיין מבררים.
 

פולספגן

New member
זה שתחזור על עצמך כמו ../images/Emo118.gif לא יהפוך את זה

לנכון. איך יתכן שהן נפרדו זו מזו? לא ניתן להפריד תערובת רצמית ! מה שאמרת זו בדיוק טענתי: מישהו הפריד בין החומצות אמיניות - בע"ח קיבלו ח. אמיניות L וצורות חיים נמוכות יותר: בקטריות , צמחים קיבלו את D. ה-4 מילים האחרונות שלך מסכמות יופי את הנושא "זה אנחנו עדיין מבררים" וכל עוד לא יהיה לך מענה, זה יישאר בגדר תאוריה ורחוק מלהיות עובדה מדעית
 

SilentMike

New member
חזרתי על עצמי כדי להבהיר בקונטקסט.

כלומר יש דרכים שבהן יכולה להיווצר העדפה לאננטיומר אחד על פני האחרים. ובלי קשר, האבולוציה נכונה בגלל הראיות לטובתה, שאת בכלל לא התמודדת איתן. אז אני אחזור שוב, כדי שיהיה ברור מה באמת כתבתי לעומת הדרך שבה את מציגה את זה: "תהליך מסוים הוביל לחוסר האיזון בכמויות בין חומצות אמינו וסוכרים L ו-D. אנחנו עדיין לא בבטחון יודעים מה היה התהליך הזה (מה שלא אומר שהוא לא יכול היה להתרחש באופן טבעי). העובדה היא שהחיים על פני כדוה"א מבוססים על חומצות אמינו שהן L וסוכרים שהם D. איך בראש של מישהו זו ראיה שלא היתה יכולה להיות אבולוציה? מה הקשר בכלל? ברגע שזה המצב, ויכולות להיות אלף סיבות, מה הבעיה בשביל האבולוציה להתרחש?" חוסר היכולת שלך להבין וללמוד הוא פשוט מדהים. אני נאלץ לצטט את עצמי שוב בגלל שאת לא מפנימה. "האבולוציה ממוצא משותף היא עובדה לכל דבר כפי שאנשים מתיחסים למונח בשיח היומיומי. האבולוציה היא 'תאוריה' בטרמינולוגיה המדעית, משום שבמדעי הטבע והחיים מבני ההסבר, לא חשוב כמה מבוססים, נקראים תאוריות ולא עובדות. אבל היא נכונה. סגור. מי שאומר אחרת לא יודע את המאטריה." וגם המילים שכתבתי לפני 4 המילים האחרונות מעמידות אותן בהקשר: "התשובה היא שאין בעיה. גם זה שאנחנו עדיין לא בטוחים איך X מסוים קרה, אפילו זה שב-X מסוים אין לנו מושג ואפילו לא רעיון (ובכיראליות זה לא המקרה. יש כמה רעיונות) לא מפיל את האבולוציה. יש הרבה פרטים באבולוציה שאינם סגורים (ושוב כיראליות אינה בהכרח שם כי שבירת הסימטריה יכלה גם להתרחש גם בסביבה אביוטית) אבל זה לא מפריך אותה. גם בפיסיקה יש פרטים שבהם אנחנו לא בדיוק מבינים מה קורה. זה לא אומר שאנחנו זורקים את כל מה שאנחנו יודעים על פיסיקה לפח. היצורים החיים על פני כדור הארץ התפתחו ממוצא משותף. זו עובדה שלערער עליה בלי שיש לך חתיכת הוכחה ביד זה אידיוטי. איך נוצרה העדיפות המספרית של חומצות אמינו L כל חומצות אמינו D, זה אנחנו עדיין מבררים." וזהו בדיוק, שאת לא יודעת את המאטריה, ואת לא מבינה ומסרבת לקבל ששאלות פתוחות (שיש בכל תחום מדעי) לא מפריכות וגם לא בהכרח מערערות, את המעמד של תאוריה. ועוד את לא קולטת שכל ההסברים במדעי הטבע והחיים הם "תאוריות" במובן המדעי, למרות שחלק מהם בהחלט אפשר לקבל כעובדות.
 

פולספגן

New member
../images/Emo118.gif

כמה זמן זה יישאר פתוח? זאת כמובן שאלה רטורית, כי נכון לעכשיו זה יישאר פתוח לנצח ועל כן כל מה שכתבת יישאר אצל ה-
שיידקלמו מבלי להבין, כמוך.
 

SilentMike

New member
יש לך טורט אייקונים.

אבל אין לך תשובות, ואין לך ידע או הבנה. אז כמו שאמרתי הכיראליות לא מערערת על נכונות האבולוציה, שהיא עובדה לכל דבר, ואת מבזבזת לשנינו את הזמן.
 

SilentMike

New member
לכי ללמוד משהו.

אביוגנזה, אבולוציה, פילוסופיה של המדע, לוגיקה, הבנת הנקרא. משהו.
 

פולספגן

New member
אתה כ"כ עלוב שאתה חוזר על דבריי

להזכירך, שלחתי אותך לספסל הלימודים. אגב, מקצועי הוא "קצת" יותר כבד ממדע סוג ג'.
 

SilentMike

New member
כמו שאמרתי לך הדירוגים שלך לא מעניינים אותי.

את בבירור לא יודעת על מה את מדברת בנושא הזה (וגם בנושאי רפואה אבל זה לא המקום לדבר על זה). לא אכפת לי אם פתרת בעיות שיזכו אותך במדליית פילדס. אותי לא צריך לשלוח ללמוד. אני לומד כל הזמן. זה מה שאני עושה. את לעומת זאת, מתאימה את מה שאת רואה לדעות הקדומות שלך.
 

פולספגן

New member
ממש לא "לדעות קדומות", אלא לכלים מדעיים שיש

לי בהם שימוש נרחב בעיסוקי באקדמייה ובתעשייה.
 
../images/Emo6.gif עיסוקיי באקדמיה

ואני מניח ש"תעשייה" זה תעשיית שקרים והולכת שולל. בזה את מצטיינת, ללא ספק. תשתדלי לא להיות צפויה בתגובה שלך.
 

פולספגן

New member
כל אלו שיש להם תסכולים על זה שלא התקבלו

לרפואה ונאלצו להסתפק במועט
 
למעלה