אבוי.. . איזה פלאש....

havlaz

New member
COOL

יש לי וידוי.. אני עשיתי את זה סתאאאאאאאאאאאאאאאאם
 

havlaz

New member
../images/Emo13.gif

אם היית מכיר אותי היית יודע שאני ופלאש בברוגז עשינו תזה עם האצבע "ברוגז ברוגז לעולם שולם שולם אף פעם" :)))))
 
למעלה