אבוי.. . איזה פלאש.... http://www.fakepilot.com
H havlaz New member 8/8/01 #5 ../images/Emo13.gif אם היית מכיר אותי היית יודע שאני ופלאש בברוגז עשינו תזה עם האצבע "ברוגז ברוגז לעולם שולם שולם אף פעם" ))))
../images/Emo13.gif אם היית מכיר אותי היית יודע שאני ופלאש בברוגז עשינו תזה עם האצבע "ברוגז ברוגז לעולם שולם שולם אף פעם" ))))