אבודה נשמה...

אבודה נשמה...

אני מקווה שאת מבינה את זה שברחתי לך היום בצ`ט, פשוט הגיעה חברה של אחותי והיינו צריכים ללמוד למבחן. אני נורא רציתי לדבר איתך, אבל לא יכולתי :-( אני מקווה לפגוש אותך מחר. אני נורא מתגעגע, את לא מתארת לעצמך כמה. אני מקווה שאת לא כועסת. שלך ה``חמוד``
 
למעלה