חמוד בדיכאון
New member
אבודה נשמה...
אני מקווה שאת מבינה את זה שברחתי לך היום בצ`ט, פשוט הגיעה חברה של אחותי והיינו צריכים ללמוד למבחן. אני נורא רציתי לדבר איתך, אבל לא יכולתי
אני מקווה לפגוש אותך מחר. אני נורא מתגעגע, את לא מתארת לעצמך כמה. אני מקווה שאת לא כועסת. שלך ה``חמוד``
אני מקווה שאת מבינה את זה שברחתי לך היום בצ`ט, פשוט הגיעה חברה של אחותי והיינו צריכים ללמוד למבחן. אני נורא רציתי לדבר איתך, אבל לא יכולתי