"אבא לא מרשה"

Berethor

New member
הוא גבר מכה והיא צריכה פסיכולוג

כמה הכל פשוט בעולם, הרי כל מי שלא פועל לפני התכתיבים שלכם הוא אחד משניהם. לפחות הבחורה לא נכנעת ללחצים.
 

1morning

New member
אתה פשוט מפחיד

ונשמע כאילו כך אתה מתנהג עם חברות שלך. מה זה חברה "מרדנית"? הוא לא שולט עליה ולכן אין לה מה למרוד בו פשוט כי למרוד אפשר רק בשלטון... ובטח שלא אכפת לו ממנה יותר ממה שאכפת לו מעצמו אם הוא אומר שהוא יעדיף סיגריות על פניה כי הוא "לא אוהב שאומרים לו מה לעשות" - בעוד הוא מגביל אותה על כל צעד ושעל. הוא לא אוהב אותה, הוא אוהב את הסמכות שיש לו עליה. חבר אוהב לא ייפרד מחברה שלו ולא יאיים עליה בפרידה כל הזמן רק כי היא פוגשת חברות שהוא לא אוהב או כי היא עישנה סיגריה אחת... בטח לא כשהוא עצמו מעשן כבד ועושה "מה בא לו". זה קשר לא שפוי, חולה, מופרע - שבצורתו הנוכחית יכול להוביל אך ורק למקומות רעים. וזה שאתה תומך ומעודד, חביבי - הרבה יותר מפחיד מאשר הבחורה המבולבלת שכאן שחושבת שהחבר שלה צריך להחליף את אבא שלה (נשמע כמו גילוי עריות, ממש מזעזע - בן זוג לא אמור להיות בתפקיד האבא!), כי נשמע שאתה חושב שזה גם תפקידך בתור בן זוג של מי שלא תהיה. קח עצה קטנה, לטובתך ולטובת זוגתך - אם נוכחית ואם עתידית - לך לקבל עזרה לפני שתפגע במישהי.
 

Berethor

New member
ייסאן איך אפשר בלעדיך

ביקורת נוקבת ברמה של ילדה בת עשר.
 

1morning

New member
טרול או לא...

הפגיעה שהוא עשוי לפגוע באדם (כנראה) אמיתי - עקב ה"עצות" שלו, עשויה להתברר כמציאותית וחמורה מאין כמוה. אבל הוא כנראה לא ידע מזה, וגם אם כן הוא כבר יקושש איזה תירוץ להצדיק את עצמו, נגיד "מה, כולה כמה מילים על המסך", אבל מילים פוגעות, שלא לומר מילים הורגות - העצה שהוא נותן לה כעת, שהיא שיר לאוזניה (הרי בעצם הוא מאשר לה שהכל בסדר) בהחלט עלולה להביא אותה למצב של להישאר בקשר בעייתי מאוד, להגיע לתלות אפילו חמורה יותר ועד כדי אלימות פיזית - למרות שגם אלימות נפשית חמורה מספיק. הוא נשמע לי גבר מכה בפוטנציה או בכל מקרה, אדם אלים מאוד, גם אם זה רק על תקן ניג'וס טרולי בפורומים. לדבר על בת זוג כ"מרדנית" או "צייתנית" זה שיח ששייך לאיראן במקרה הטוב ואין לו מקום בישראל של שנת 2009, צחוק או לא.
 

נונה17

New member
אמאלה...

אתה ממש מפחיד אותי. חבר לא צריך להיות אבא או אח גדול וגבר אמיתי מסוגל להתמודד עם אשה שווה לו ולא צריך מישהי שתציית לו מתוך פחד כדי להרגיש גבר. שלא לדבר על זה שפגיעה מינית יכולה להתרחש בכל מצב ולהאשים את הלבוש ה"זנותי"(ובעקיפין את הבחורה) זו פשוט רשעות.
 

דJיאלה

New member
הבעיה שתוקפים/אונסים בנות גם בלבוש ארוך וצנוע

גם שהן צדיקות גמורות ,הכיצד תסביר את זה? עלה בדעתך שהבעיה והאשם אינם בסוגי הבגדים ו..בוודאי לא בלובשות אותם, אלא ב..תוקף/ים עצמו/ם?! אגב זה שאתה רואה בצייתנות תכונה אידאלית אצל בנות ונשים זה כבר מדאיג וחמור. מה עם קצת בדק בית אצלך?...
 

Berethor

New member
אה באמת ? מה את אומרת

לרגע אחת לא טענתי שרק האישה אשמה. האשם בראשון והעיקרי באונס הוא הנבל. אבל לבוש זנותי ומופקר בא לפתות וזה מעודד אנסים לבצע את זממם. כמו לנופף בבד אדום מול שור או לעבור עם מגן דוד בכפר ערבי. מבחינתי שתקח גם אקדח בתיק או שומר איתה, זה מקטין תסיכון. לבוש של זונה זה דבש לדבורים, אז לא צריך להסביר ולהגיד שגם נשים צנועות אונסים. צייתנות היא תכונה טוב כאשר זה לאדם נכון, זה בטוח עדיף מאישה מרדנית ובוגדנית. לא נכון, אידאלי לדעתי זה מי שמסוגלת לשמור על עצמה ולתנהג בבגרות, במקרה הזה היא נגררת ופחות בוגרת ממנו בהתנהגות. היא זקוקה לשמירה שלו. והוא שם בשבילה, דואג ושומר אותה מטעויות של הגיל.
 

nate2000

New member
אה ?! תגיד התחלקת על השכל לגמרי?

בואנה מה קורה עם האנשים היום? מה עישנת בדיוק?
 

דJיאלה

New member
אם לבוש זנותי מפתה איך נאנסות נשים בלבוש צנוע

הכיצד? ובאמת מזל גדול שלא הפלת את כל האשמה רק על האשה, ממש אדיב מצידך. אנשים בעלי דיעה כמו שלך דואגים לקבע את הלגיטימציה לאנוס/לתקוף.(כי מדברייך יוצא ש"האנס לא כזה אשם אם היא לבשה גופיה ומיני..") בנוסף אתה גם מתייחס אל גברים בצורה מאוד מזלזלת כי אתה יוצא מתוך נקודת הנחה שגברים הם לא יותר מבובה על חוט תלויים באיבר המין שלהם שמרקיד אותם לפי רצונותיו,כי הרי אם גברים חשים מגורים מינית מבחורה שחולפת על ידם בלבוש חושפני,אזיי הם מפסיקים לשלוט בעצמם ,והופכים לאחוזי דיבוק תוך כדי כפיית עצמם על אותה בחורה. אם כל זה לא מחלחל לתוכך סימן שמשהו מאוד מאוד לקוי בתפיסת העולם שלך,ודרך הראייה שלך את ציבור הנשים הוא מצער מאוד ואני מאוד מקווה שלא הספקת להסב נזק לאחרות ולאחרים. בכל אופן בעולם תרבותי בו אנשים כן רואים בשליטה עצמית דבר הכרחי ,לא תשתנה המשוואה בה: לא משנה מה אשה תלבש- לאף אחד אין רשות או את הזכות לכפות דבר מה על גופה. אפילו אם היא תלך עירומה. בענין השני,אשה לא צריכה באף שלב בחייה לציית לבן זוגה באף סוג של מערכת יחסים לגיטימית,וההיפך. היא אינה כלב שמציית לבעליו ואם הוא סורר דואגים לאלפו,אשה היא בת אדם ואינה נמצאת במשוואה של כלב. במערכות יחסים בריאות ותקינות החלטות חשובות צריכות להגיע ביחד תוך שיקלול הדיעות של שני הצדדים,בשיתוף פעולה . אין לי מושג איך לא מחקו את תוכן ההודעות הפוגעניות שלך,בעוד שאתה בוחר להתעלם בהפגנתיות מול מודל של אדם מכה שסימני ההיכר שלו הם המתוארים בהודעתה של הנערה כאן ,בעוד נשים רבות נפגעות בגלל שבחרו איך אמרת "לא להיכנע ללחצים"(בהודעה הקודמת שלך)אחרי שהסבירו להם כמה הסימני היכר האלו יכולים להיגרר לסכנת קיום של אישיותה כרגע ובהמשך על חייה.
 

Berethor

New member
תרבות והפקרות הם דברים מנוגדים

אף אחד לא נותן לגטימציה לאנסים, דברתי על הסיכונים שבלבוש מופקר ועל כך שבמקום שהולכים חצי ערומים ומנהגים כמו חיות התוצאות מדברות בעד עצמן. אז את יכולה להגיד כמה שבא לך שערום לא מצדיק אונס וכמובן שזה נכון, אבל הליכה בערום או חצי ערום זה הפקרות, חוסר תרבות והחייתיות, דבר שמושך חיות מסוג אחר. אני דברתי על אנסים, סוטים, תוקפים מינית ולא על גברים רגילים, למרות שחברה מופקרת היא חממה לסוטים ואנסים למינהם. לסתובב ערומה ולדבר על תרבות לא הולך ביחד, לבוש זה חלק בלתי נפרד בתרבות, ומה שיש ב"מקומות המודרנים" שלך זה לא תרבות, זה סדום והיער. בכל אופן זה לא קשור לנושא. אין כאן מתעלמות, לי יש דעות שאת לא מוכנה לקבל. סימן היכר של אדם מכה זה אם הוא מכה. הוא לא מכה ולא רוצה להכות, מקסימום הוא מוכן לפרד, תמשיכו להפחיד אותה בפרנויות ושקרים שלכם, אוליי תשפיעו עליה לעזוב תחבר שלה.
 

דJיאלה

New member
מי אתה חושב אונס נשים? חייזרים?!

אותם אנסים ותוקפים הם גברים רגילים עצמאיים שכירים מובטלים רווקים בעלי משפחות סבים וכ"ו וכ"ו,אם קיווית לברוח לטענה ולראות באנסים רק חולי נפש אז תחשוב שוב.(ברר במרכזי סיוע לתקיפה מינית כמה אנסים ותוקפים משתייכים לז'אנר "אנשים רגילים" ולזאנ'ר "חולי נפש" ותווכח בעצמך. מה שעומד בסתירה לתרבות היא להאמין שלבוש חושפני מוריד חלק מהאשמה על האנס/תוקף. זוהי מהות הבעיה,הלגיטימציה שאתה נותן לתקיפות ואונס -וזה שאתה מסרב להכיר בזה הופך את העניין לחמור שבעתיים. ושוב אדגיש- האשמה לעולם לא על הלובש/ת או על סוגי הבגדים אלא על התוקף בלבד. תגגל על מאפיינים של מערכת יחסים אלימה ותראה בעצמך מדוע רוב רובם של הגולשים/ות זיהו את הסכנה שטמונה בסימנים המוקדמים שהנערה שטחה כאן בפנינו בהודעתה,זה שאתה מייעץ לה לחכות עד למכות זה גובל בחוסר אחריות משווע. איזה מן אינטרס יש לאנשים לשקר לאותה נערה?! זה שאתה בוחר לבוז למציאות העצובה בנושא הנ"ל זה ענין אחד אבל קח אחריות ושמור את הבורות שלך לעצמך.
 

מיכל 1979

New member
חייבת להגיב על זה

לא קראתי את כל השירשור, לא קראתי את כל העצות שנתנו לך ולא קראתי את התגובות שלך אבל אני חייבת להגיד לך.. הייתי במערכת יחסים כזאת. היא התחילה בזה שהוא לא הרשה לי לצאת עם חברות לבד, אח"כ אמר לי מה ללבוש, אח"כ אסר עלי ללכת לעבודה, מנע ממני להפגש עם חברות ובסופו של דבר הוא גם התחיל להכות אותי כשעשיתי דברים שלא מצאו חן בעיניו. אל תגידי לי שהוא לא כזה, כי ככה זה מתחיל, מקנאה חולנית ומאובססיביות גמורה. אני מאוד מקווה בשבילך שתשכילי לקום ולעזוב בזמן. את עוד צעירה. יש לך את כל החיים לפנייך, את לא צריכה אחד כזה. את לא צריכה טראומות שילוו אותך כל החיים. אני עזבתי את הבחור ההוא, עד עכשיו אני מפחדת לפתח קשרים חדשים. ככל שתעזבי יותר מוקדם ככה יהיה לך יותר קל להתגבר ולהמשיך הלאה. אם תרצי אני במסרים, מוכנה להקשיב ולהיות איתך תהיי חזקה ותעשי טובה, בעיקר לעצמך, תעזבי אותו....
 

i love you boy

New member
ממ ..

הוא כן מרשה לי להיפגש עם חברות , והוא דווקא רגוע כשהוא יודע שאני עם החברות. ואני רגועה כשהוא עם החברים . והגענו להחלטה שלכל אחד יהיה קצת את החופש שלו ללכת עם החברים לאן שרוצים . [לא ב ד י ו ק לאן שרוצים.]
 
למעלה