אבא חוזר 2

varui

New member
אבא חוזר 2

שלום לך כבר כתבתי פה על אבא שהוא יענו רוצה לחזור אילנו לעלות לארץ ועוד כל מיני שטיות אחרי כתיבה פה בפעם ראשונה על הנושא ואני הפסקתי איתו קשר והיום עוד היתקשר אל אמא שלי הוא אמר שהוא הבין שאנו לא רוצים לחזור אלינו ועוד כמה דברים לא נעמים אבל לאמא שלי הייה ליום הולדת במקום להגיד מזל טוב הוא העליב אחרי שיחה אם אמא שלי אני התקשרתי אליו ואני שאלתי למה הוא לא אמר מזל טוב לאמא התחיל להעמציעה תרוץ אני עצרתי אותה ואני אמרתי שהוא לא עושה לאף אחד טוב שהוא לא רוצה לחזור אלינו הוא יכול להשאר בחור שהוא נימצא ואני ניתקתי אני לא מבין אם רמזים הוא לא מבין דיבור ישיר אינו מבין מה לעשות במצב כזה
 

גרא.

New member
varui,אביך מתעקש לחזור,ולכפות את עצמו עליכם,

במצב כזה,הפסיכולוגיה כבר לא עובדת,ולכן המוצא היחידי לדעתי,יתכן שלאחרים כן יש,הוא לפנות לבית המשפט דרך עו"ד כמובן,ולהוציא צו הרחקה מביתכם.כך שיאסר עליו להתקרב לבית,להכנס לביתכם בניגוד לרצונכם.אם זה אפשרי,כאשר הוא עדיין בחו"ל,כדאי להתייעץ עם העו"ד.בכל מקרה אם זה יצליח,יתכן שזה יבלום אותו מכניסה לחייכם ,שעה שאינו רצוי לאיש.
 
פרט חשוב שלא ציינת כעת הוא - באיזה מעמד ישות

נמצאים הוריך.הכוונה היא - באם הם פרודים,גרושים או נשואים. יש חשיבות רבה לנושא זה לגבי מידת יכולתכם לפעול מול אביך. נקודה נוספת היכולה לפעול לטובתכם היא - באם אביך יהודי או לא.זה חשוב מבחינת זכויותיו לעלות ארצה מכוח "חוק השבות" או לא. גם עניין מעמדו עם אימך,יכל להשפיע על הצלחתו או כישלונו בתחום - "איחוד משפחות". כדאי שתפנה יחד עם אימך למשרד לקליטת עלייה ,לארגון נעמת,וליעוץ משפטי בשי"ל - שירות לאזרח,שם יתכן ויוכלו לעזור לכם למצוא פיתרונות חוקיים איך למנוע או לשבש את כניסתו או עליתו של האב לארץ. עליכם לפעול בזריזות,כי יתכן שהוא כבר עושה מהלכים מתוחכמים כדי לעלות ארצה,לכן,ככל שתקדימו אותו,כך יתכן ויהיה לכם יתרון מולו.
 

varui

New member
זהו

אבא שלי הוא יהודי כנ"ל אמא שלי הם כבר גרושים 23 שנה זהו שאני מפחד שהוא כבר הגישה בקשה לעליה לארץ אבל הוא לא מספר לנו והוא היתקשר להגיד שהוא עשה טובה שהוא לא מגיעה לארץ לגרו איתנו וביום בהיר אחד הוא אהייה מול דלת בתי מצד שלי אין לא בעיה שהוא יעלה לארץ אבל אני לא רוצה שום קשר איתו בכלל ואני לא רוצה לראות אותה או לשמוע ואם הוא ינסה ליצור קשר איתנו לא אהייה שום מענה מאיתנו או שהוא ינסה לגרום נזק
 

גרא.

New member
varui,מכאן ברור שאביך יכול לעלות ארצה,גם לקבל

זכויות של עולה חדש,אבל אין בכך בכדי לאפשר לו להטריד את אמך,ואותך.וכפי שהוצע,ובצדק,פנה לאחד מאירגוני הנשים ויצ"ו או נעמ"ת בבקשת עזרה והדרכה משפטית.בכדי למנוע ממנו חוקית להטריד אתכם.
 

varui

New member
לא חושב כך

כרגע שאני צריך לפנות לעזרה משפטית לגביו כי רוצה רק לבוא לארץ לקבל הכל המגש מוכן אין פה עברה פלילית כלשהי
 

varui

New member
זאות לא שאלה

אלא שהוא מציק לנו שהוא .מזכיר לנו שהוא קיים
 

גרא.

New member
הוא אכן קיים,וזו עובדה שאי אפשר להתכחש לה.אלא

שאינו רשאי מבחינת החוק להטריד אותכם,בביתכם,או מחוצה לו,ועל כך דברנו כבר קודם לכן.
 
למעלה