אאא.....בעיה כזאת

koperbra

New member
אאא.....בעיה כזאת

טוב אז היי אני בן 14 ויש לי חברה כבר משהו כמו חודש, ואני והיא אתמול בלילה עלינו בדרגת ההתמזמזות זתומר'ת התחלתי לגעת בה במקומות הרגישים יותר ופשוט עשינו את זה משהו כמו שעתיים... ומאז אני מרגיש ממש חרא אני לא יודע למה אני מבואס ככה...לא יודע אולי כי זה לא מתאים לגיל שלי לא יודע.... עכשיו אני לא יודע מה לעשות להגיד לה, לא להגיד לה...
 
לפעמים

דברים חדשים שאנחנו חווים גורמים לנו להרגשה רעה. במקרה הזה חפשת את עצמך במצב אינטימי.. ואם זאת פעם ראשונה - נורא טבעי שזה יפריע. אתה לא רגיל לזה, זה חדש לך, זה משו שחושף אותך - ועוד בפעם הראשונה. אז תקבל את זה בהתאם ואם אתה לא מרגיש נח עם זה, אל תחזור על זה שוב אלא אם כן אתה שאמת שלם. הרבה אנשים לא מרגישים נח עם זה בהתחלה... אח"כ מתרגלים. אבל זה בעיקר תלוי בבנאדם שאיתך... לפעמים זה קורה כשהפתיחות המנטאלית מפגרת אחרי הפתיחות הפיזית. כלומר: האינטמיות המנטאלית שלכם לא מפותחת כמו האינטימיות הפיזית, המינית.
 
קודם כל מזל טוב...דבר שני:

גיל 14 זה יחסית מוקדם...הכל יחסי.. אולי בשבילך זה היה מוקדם ובגלל זה אתה לא מרגיש בנוח עם מה שעשית.. תמיד יש את האשמה הזאת שאולי זה לא בסדר, וזה בסדר גמור אפילו אם זה היה בהסכמה עם בת הזוג שלך, זה טבע האדם וזה אנושיי
ו..כדי לעודד אותך...אני בטוחה שעוד יום יומיים זה כבר ייעבור... שלב המבוכה ייעבור
יום טוב
 

Law Ho

New member
../images/Emo13.gif

היא בטח החברה הראשונה שלך שאתה בקשר אינטימי איתה, נכון? לא נורא. פשוט פעם הבאה אל תעשה מה שלא מתאים לך. ואם מתאים לך אז אין בעיה. יהיה בסדר. אתה בן 14.
 

Lydo

New member
תראה....

קודם כל אתה מבין שעצם העובדה שאתה מרגיש חרא עם זה נובע בזה שאתה בעצם לא מוכן ולא עשית את זה בזמן הנכון...מה שכן אני יכול להגיד לך שאין לך שום סיבה להרגיש ככה, לא עשית שום דבר רע, שום דבר מסוכן, היא לא תכנס מזה להריון בסטנדרטים של מישהו קצת יותר בוגר לא עשית כלום אז תחייך תהנה מזה ואל תרגיש חרא...זה הורס את כל הכיף :)
 

Evil4Good

New member
לדעתי אין מה להיות מבואס!

אם היא לא עצרה אותך סימן שהיא מוכנה לזה כמוך! עשיתם הכל מתוך הסכמה ואהבה! כל הכבוד! ואין שום דבר רע בזה.. אתה לא צריך להיות מבואס.. טוב שעשית את זה עם מישהי שאתה אוהב ושאוהבת אותך חזרה.. תהיה שמח!! אתה גבר!! כל הכבוד!!
 
אני מסכימה....

לדעתי אין גיל לזה... כל עוד שניכם מוכנים ומסכימים אז אין שום סיבה להרגיש חרא עם זה!
 

koperbra

New member
לא יודע...

זה לא כזה מוקדם מדי אחריי חודש??? חוץ מזה לדבר איתה על זה יהיה מביך בטירוף...
 
למעלה