אאאאאאאוףףףף!!!!

תותי-בת

New member
אאאאאאאוףףףף!!!! בא לי לבעוט במי שהחליט את ההחלטה הזו אבל... תאריך הגיוס שלי שונה ל- אתם יושבים?... אם לא אז תשבו... ל-24/4/2003!!!!! אאאאאאאוווווווףףףףףף!!!!!!!!!
 

תמי21

New member
אל תדאגי תותי-בת אני חוזרת ..................הביתה אז לא יהיה לך משעמם יותר ותנסי להינות מהזמן שלך כל עוד את לא במדים תלכי לים עד שאני אנחת הנחיתה שלי היא ב1 לאוגוסט זה עוד שבועיים אוהבת תמי
 

תותי-בת

New member
תמושית ../images/Emo9.gif תמיד כשאומרים לי "אל תדאגי" אני עוד יותר דואגת! ../images/Emo3.gif ואחלה שאת מגיעה יומיים לפני המומולדת שלי ../images/Emo65.gif אני בטוחה שיהיה לי משעמם עם כל ה-לעבוד ועם כל ה-לבלות.... ../images/Emo4.gif לא נורא, כמו שסבתא שלי תמיד אומרת "כל עקבה לטובה!" ../images/Emo6.gif יום מ-ד-ה-י-ם-! שיהיה לך מתוקה,
 
למעלה