דווקא רצוי ליידע
סתם תאריכים אין צורך ליידע, אך תאריכים "ממותגים" (לא מצליח למצוא את המילה המתאימה, הכוונה לתאריך בעל משמעות ידועה) אפשר ורצוי ליידע. 11.9 יש בכל שנה, אבל לשמחתנו ה-11.9 היה אירוע חד פעמי (טפו טפו...). לדעתי כך נהוג להתייחס גם לחגיגת הרביעי ביולי, מצעד האחד במאי, שביתת הראשון בספטמבר וכד'.