Mikey Weiss
New member
Χ פקטור - טופ 7 ../images/Emo58.gif
הנושא היום הוא ערב בריטי, ורשימת השירים היא להלן: JLS ישירו מחרוזת ביטלס: I Wanna Hold Your Hand Twist and Shout Hey Jude אואן: One More Try אלכסנדרה: You Are So Beautiful דניאל: It's Not Unusual רות: Angels רייצ'ל: You Know I'm No Good דיאנה היתה אמורה לשיר את Never Ever של אול סיינטס, אבל החליפה ברגע האחרון לקולדפליי ו Yellow בסך הכל בחירות ככה ככה לנושא כזה רחב כמו מוזיקה בריטית. הבחירות של דניאל ואואן הכי איכסה. הבחירה של רייצ'ל צפויה אבל חכמה - אם זה לא יוציא אותה מהבוטום 2 השבוע, שום דבר לא יוציא אותה. רות, לא סגורה לגבי הבחירה, אבל אם היא תשיר את השיר באופן יותר רובי ויליאמסי ופחות דייויד ארצ'ולטאי, היא עשויה להיות בסדר. מעניין אותי לראות מה JLS יעשו עם הביטלס, כי זה לא בדיוק הכיוון המוזיקלי שלהם. באופן כללי גם מעניין אותי לדעת אם מתישהו הם ישירו משהו מהמאה הזו, אולי משהו בדומה לזה:http://www.youtube.com/watch?v=N6jEmWiQ4_A
הנושא היום הוא ערב בריטי, ורשימת השירים היא להלן: JLS ישירו מחרוזת ביטלס: I Wanna Hold Your Hand Twist and Shout Hey Jude אואן: One More Try אלכסנדרה: You Are So Beautiful דניאל: It's Not Unusual רות: Angels רייצ'ל: You Know I'm No Good דיאנה היתה אמורה לשיר את Never Ever של אול סיינטס, אבל החליפה ברגע האחרון לקולדפליי ו Yellow בסך הכל בחירות ככה ככה לנושא כזה רחב כמו מוזיקה בריטית. הבחירות של דניאל ואואן הכי איכסה. הבחירה של רייצ'ל צפויה אבל חכמה - אם זה לא יוציא אותה מהבוטום 2 השבוע, שום דבר לא יוציא אותה. רות, לא סגורה לגבי הבחירה, אבל אם היא תשיר את השיר באופן יותר רובי ויליאמסי ופחות דייויד ארצ'ולטאי, היא עשויה להיות בסדר. מעניין אותי לראות מה JLS יעשו עם הביטלס, כי זה לא בדיוק הכיוון המוזיקלי שלהם. באופן כללי גם מעניין אותי לדעת אם מתישהו הם ישירו משהו מהמאה הזו, אולי משהו בדומה לזה:http://www.youtube.com/watch?v=N6jEmWiQ4_A