תמצית של בני למפגש עם המזכ"ל
פותחת שרשור חדש , מזמינה כמה שיותר חברים להגיב ========================================= "נראה לי שפחות או יותר התגבש איזשהו תקנון ... לסדר... טוב כעת נותר על מה מדברים... לפני שתנקז אל מי המדבר ... ועוד רעיון מסיע...לתהליך... כל מי שיציע על מה מדברים... הייתי מבקש גם שיחשוב וגם יכתוב מה לדעתו על מה שמר ווסרמן ישיב על כך... זה כמו בשחמט ... לצפות את מהלכי היריב... חשיבה שכזו... עשויה להוריד מהפרק של המציע שאלות ונושאים שכבר ברור ןשקוף מה תהיה התשובה...והיא לא תהיה מקדמת ... אלא תשובה שקופה של פוליטקאי ... המדקלם אותנ כבר מתוך חלום.... לדוגמא : באם אציג נומר כמראין... שאלה ... ובכן מר ווסרמן מה יש לך לומר לנו על שחיקת שכר המורים ? אז הוא אכן יתחיל להסביר מה הוא עשה בכדי להתגונן מפניה ...וכי לא ? וכי מה הוא ישיב ? הוא יתחיל לזרוק נתונים כפי שהצגתי בתרחיש ... מה אתם מצפים שיומר ? ואאלה טוב שבאתם ... איך לא חשבתי על זה קודם ? איפה הייתם עד היום ? אני כבר רץ לטפל בזה... או קי שאלה שניה ... מר ווסרמן ... מה אתה אומר על הפיחות הנורא במעמד המורה ? אז שוב הוא יתחיל באותו הריטואל ...מה לא ? מפנים אליו בעיה ... הוא חש בצדק כנציגינו ... ושהוא חייב להתגונן ולהסביר מה הוא עשה בכדי לצמצמה ... ושוב נקבל הסברים מוכרים... וכן הלאה... אז מה כן ? ואיך ? אונם לי יש כמה כיווני חשיבה משלי... אבל ממתין תחילה לאלו שלכם...
פותחת שרשור חדש , מזמינה כמה שיותר חברים להגיב ========================================= "נראה לי שפחות או יותר התגבש איזשהו תקנון ... לסדר... טוב כעת נותר על מה מדברים... לפני שתנקז אל מי המדבר ... ועוד רעיון מסיע...לתהליך... כל מי שיציע על מה מדברים... הייתי מבקש גם שיחשוב וגם יכתוב מה לדעתו על מה שמר ווסרמן ישיב על כך... זה כמו בשחמט ... לצפות את מהלכי היריב... חשיבה שכזו... עשויה להוריד מהפרק של המציע שאלות ונושאים שכבר ברור ןשקוף מה תהיה התשובה...והיא לא תהיה מקדמת ... אלא תשובה שקופה של פוליטקאי ... המדקלם אותנ כבר מתוך חלום.... לדוגמא : באם אציג נומר כמראין... שאלה ... ובכן מר ווסרמן מה יש לך לומר לנו על שחיקת שכר המורים ? אז הוא אכן יתחיל להסביר מה הוא עשה בכדי להתגונן מפניה ...וכי לא ? וכי מה הוא ישיב ? הוא יתחיל לזרוק נתונים כפי שהצגתי בתרחיש ... מה אתם מצפים שיומר ? ואאלה טוב שבאתם ... איך לא חשבתי על זה קודם ? איפה הייתם עד היום ? אני כבר רץ לטפל בזה... או קי שאלה שניה ... מר ווסרמן ... מה אתה אומר על הפיחות הנורא במעמד המורה ? אז שוב הוא יתחיל באותו הריטואל ...מה לא ? מפנים אליו בעיה ... הוא חש בצדק כנציגינו ... ושהוא חייב להתגונן ולהסביר מה הוא עשה בכדי לצמצמה ... ושוב נקבל הסברים מוכרים... וכן הלאה... אז מה כן ? ואיך ? אונם לי יש כמה כיווני חשיבה משלי... אבל ממתין תחילה לאלו שלכם...