מילה טובה לשרות הלקוחות של גולן טלקום
תשמעו, בשרות לקוחות כזה עוד לא נתקלתי.
עברתי מאורנג' לגולן טלקום לפני כחודש. בהתחלה הודעות ה-MMS עבדו אבל לאחר שבוע הן הפסיקו לעבוד. שלחתי לגולן email וקבילתי תשובה שבלונית לגבי הגדרות ה-APN וגו' לפי האתר שלהם.
שלחתי להם מייל חזרה שכבר עשיתי כל מה שכתוב באתר וגם טיפים אחרים שמצאתי ברחבי הרשת וזה לא עובד.
חלפו 5 ימים מאז משלוח המייל שלי ולא קיבלתי תשובה. התחלתי להתרגז.
בנוסף ה-GPS גם לא עבד למרות כל מיני אפליקציות שהורדתי וניסיתי ויחד עם הבעיות בקליטה של סלקום באזורי רציתי לחזור לחיק אורנג' via חברת 012 מובייל אבל לא יצא לי להגיע לחנות ילו (סים מוזל) אז הדבר התעכב.
אחרי 5 ימים ממשלוח המייל שלי פתאום מצלצל הטלפון והמספר היה מוזר - רק 4 ספרות. כבר חייגו אלי מהמספר הזה מס' פעמים מוקדם יותר באותו שבוע אבל לא עניתי כי מה זה רק 4 ספרות? היה מאוד חשוד בעיני.
בפעם הזאת החלטתי לענות - מסתבר שזה היה מהשרות הטכני של גולן טלקום(!) שהתקשרו אלי בעקבות המייל שלי כדי לעזור לי להתגבר על הבעיות(!).
על הקו היה בחור נחמד ועשיר ידע - נכנסנו לכל מיני תפריטים בטלפון (לא רק בהגדרות הרשת אלא גם לתפריט הסים), איפסנו כל מיני דברים, הגדרנו כל מיני דברים מחדש, כיבינו והדלקנו ואחרי כ-20 דקות שיחה - ה-MMS עבדו בלי בעיה!
אח"כ הוא רצה לעזור לי עם ה-GPS אבל עם זה כבר הסתדרתי (תיכף אפרט).
שאלתי אותו עוד כל מיני שאלות טכניות הווא ענה בסבלנות רבה ושאל אם אני רוצה שהוא יתקשר שוב כעבור כמה ימים כדי לראות שהכל עדיין עובד (כי כאמור, בהתחלה ה-MMS עבד ואח"כ הפסיק).
11 שנה באורנג' לא קיבלתי כזה שירות.
תמיד כותבים פה בפורום שיש לגולן מבנה שירות לקוחות "רזה" המיועד לאנשים שמסוגלים להסתדר בעצמם - אז הנה, שירות מלא ומצויין (אולי פרט להכנסת הסים פיזית לתוך המכשיר... אבל נו שוין. בטח בכל חנות סלולארי/דוכן בקניון יסכימו לעזור בזה לאנשים ללא כל תמורה ובלי לקחת מספר בתור במרכז אלעק-שירות).
כל הכבוד לגולן טלקום!
לגבי ה-GPS - על הטלפון שלי מותקן ROM של אורנג' ופעם מזמן הורדתי את אפליקצית ה-GPS של אורנג'. בסוף לא השתמשתי בה כי היא לא היתה מספיק טובה לטעמי (WAZE על כל בעיותיה עדיפה בעיני) ושכחתי ממנה לגמרי. במקרה נתקלתי בה שוב והחלטתי להסיר אותה. לאחר ההסרה, הגדרתי מחדש את ה-GPS עם אפליקצית ה-GPS test ומאז ה-GPS עובד כמו קסם.
תשמעו, בשרות לקוחות כזה עוד לא נתקלתי.
עברתי מאורנג' לגולן טלקום לפני כחודש. בהתחלה הודעות ה-MMS עבדו אבל לאחר שבוע הן הפסיקו לעבוד. שלחתי לגולן email וקבילתי תשובה שבלונית לגבי הגדרות ה-APN וגו' לפי האתר שלהם.
שלחתי להם מייל חזרה שכבר עשיתי כל מה שכתוב באתר וגם טיפים אחרים שמצאתי ברחבי הרשת וזה לא עובד.
חלפו 5 ימים מאז משלוח המייל שלי ולא קיבלתי תשובה. התחלתי להתרגז.
בנוסף ה-GPS גם לא עבד למרות כל מיני אפליקציות שהורדתי וניסיתי ויחד עם הבעיות בקליטה של סלקום באזורי רציתי לחזור לחיק אורנג' via חברת 012 מובייל אבל לא יצא לי להגיע לחנות ילו (סים מוזל) אז הדבר התעכב.
אחרי 5 ימים ממשלוח המייל שלי פתאום מצלצל הטלפון והמספר היה מוזר - רק 4 ספרות. כבר חייגו אלי מהמספר הזה מס' פעמים מוקדם יותר באותו שבוע אבל לא עניתי כי מה זה רק 4 ספרות? היה מאוד חשוד בעיני.
בפעם הזאת החלטתי לענות - מסתבר שזה היה מהשרות הטכני של גולן טלקום(!) שהתקשרו אלי בעקבות המייל שלי כדי לעזור לי להתגבר על הבעיות(!).
על הקו היה בחור נחמד ועשיר ידע - נכנסנו לכל מיני תפריטים בטלפון (לא רק בהגדרות הרשת אלא גם לתפריט הסים), איפסנו כל מיני דברים, הגדרנו כל מיני דברים מחדש, כיבינו והדלקנו ואחרי כ-20 דקות שיחה - ה-MMS עבדו בלי בעיה!
אח"כ הוא רצה לעזור לי עם ה-GPS אבל עם זה כבר הסתדרתי (תיכף אפרט).
שאלתי אותו עוד כל מיני שאלות טכניות הווא ענה בסבלנות רבה ושאל אם אני רוצה שהוא יתקשר שוב כעבור כמה ימים כדי לראות שהכל עדיין עובד (כי כאמור, בהתחלה ה-MMS עבד ואח"כ הפסיק).
11 שנה באורנג' לא קיבלתי כזה שירות.
תמיד כותבים פה בפורום שיש לגולן מבנה שירות לקוחות "רזה" המיועד לאנשים שמסוגלים להסתדר בעצמם - אז הנה, שירות מלא ומצויין (אולי פרט להכנסת הסים פיזית לתוך המכשיר... אבל נו שוין. בטח בכל חנות סלולארי/דוכן בקניון יסכימו לעזור בזה לאנשים ללא כל תמורה ובלי לקחת מספר בתור במרכז אלעק-שירות).
כל הכבוד לגולן טלקום!
לגבי ה-GPS - על הטלפון שלי מותקן ROM של אורנג' ופעם מזמן הורדתי את אפליקצית ה-GPS של אורנג'. בסוף לא השתמשתי בה כי היא לא היתה מספיק טובה לטעמי (WAZE על כל בעיותיה עדיפה בעיני) ושכחתי ממנה לגמרי. במקרה נתקלתי בה שוב והחלטתי להסיר אותה. לאחר ההסרה, הגדרתי מחדש את ה-GPS עם אפליקצית ה-GPS test ומאז ה-GPS עובד כמו קסם.