מילה טובה לשרות הלקוחות של גולן טלקום

AD HOC

New member
מילה טובה לשרות הלקוחות של גולן טלקום

תשמעו, בשרות לקוחות כזה עוד לא נתקלתי.

עברתי מאורנג' לגולן טלקום לפני כחודש. בהתחלה הודעות ה-MMS עבדו אבל לאחר שבוע הן הפסיקו לעבוד. שלחתי לגולן email וקבילתי תשובה שבלונית לגבי הגדרות ה-APN וגו' לפי האתר שלהם.
שלחתי להם מייל חזרה שכבר עשיתי כל מה שכתוב באתר וגם טיפים אחרים שמצאתי ברחבי הרשת וזה לא עובד.
חלפו 5 ימים מאז משלוח המייל שלי ולא קיבלתי תשובה. התחלתי להתרגז.
בנוסף ה-GPS גם לא עבד למרות כל מיני אפליקציות שהורדתי וניסיתי ויחד עם הבעיות בקליטה של סלקום באזורי רציתי לחזור לחיק אורנג' via חברת 012 מובייל אבל לא יצא לי להגיע לחנות ילו (סים מוזל) אז הדבר התעכב.
אחרי 5 ימים ממשלוח המייל שלי פתאום מצלצל הטלפון והמספר היה מוזר - רק 4 ספרות. כבר חייגו אלי מהמספר הזה מס' פעמים מוקדם יותר באותו שבוע אבל לא עניתי כי מה זה רק 4 ספרות? היה מאוד חשוד בעיני.
בפעם הזאת החלטתי לענות - מסתבר שזה היה מהשרות הטכני של גולן טלקום(!) שהתקשרו אלי בעקבות המייל שלי כדי לעזור לי להתגבר על הבעיות(!).

על הקו היה בחור נחמד ועשיר ידע - נכנסנו לכל מיני תפריטים בטלפון (לא רק בהגדרות הרשת אלא גם לתפריט הסים), איפסנו כל מיני דברים, הגדרנו כל מיני דברים מחדש, כיבינו והדלקנו ואחרי כ-20 דקות שיחה - ה-MMS עבדו בלי בעיה!
אח"כ הוא רצה לעזור לי עם ה-GPS אבל עם זה כבר הסתדרתי (תיכף אפרט).
שאלתי אותו עוד כל מיני שאלות טכניות הווא ענה בסבלנות רבה ושאל אם אני רוצה שהוא יתקשר שוב כעבור כמה ימים כדי לראות שהכל עדיין עובד (כי כאמור, בהתחלה ה-MMS עבד ואח"כ הפסיק).

11 שנה באורנג' לא קיבלתי כזה שירות.

תמיד כותבים פה בפורום שיש לגולן מבנה שירות לקוחות "רזה" המיועד לאנשים שמסוגלים להסתדר בעצמם - אז הנה, שירות מלא ומצויין (אולי פרט להכנסת הסים פיזית לתוך המכשיר... אבל נו שוין. בטח בכל חנות סלולארי/דוכן בקניון יסכימו לעזור בזה לאנשים ללא כל תמורה ובלי לקחת מספר בתור במרכז אלעק-שירות).

כל הכבוד לגולן טלקום!

לגבי ה-GPS - על הטלפון שלי מותקן ROM של אורנג' ופעם מזמן הורדתי את אפליקצית ה-GPS של אורנג'. בסוף לא השתמשתי בה כי היא לא היתה מספיק טובה לטעמי (WAZE על כל בעיותיה עדיפה בעיני) ושכחתי ממנה לגמרי. במקרה נתקלתי בה שוב והחלטתי להסיר אותה. לאחר ההסרה, הגדרתי מחדש את ה-GPS עם אפליקצית ה-GPS test ומאז ה-GPS עובד כמו קסם.
 

RoyBO

New member
אני לעומת זאת פניתי במייל

לפני יותר מחודש לגבי גבייה בחשבונית דצמ' על שני SMS לבריטניה (שלא שלחתי) וביקשתי זיכוי של 67 אג', בשביל העיקרון.
מאז קיבלתי פעמיים תשובה שזה הועבר לטיפול בהול, אך דבר לא קרה.
 

voguemaster

New member
טוב עדיין יש הבדל ברמת הדחיפות


 

amithi1

New member
אני דווקא קיבלתי מייל שמאשר זיכוי של 8 ש"ח

על שתי שיחות שביצעתי בחו"ל וחוייבו בכפילות.
 

motti261

New member
יפה מאוד

המספר שממנו התקשרו אלייך הוא 0058, מספר שירות הלקחות שלהם.
גם אלי התקשרו שבוע שעבר,כדי לספר לי שתוקף המבצע הוארך, כי התלוננתי בפייסבוק שלהם שכבר הזמנתי סים וחבל שלא אוכל להנות מהמבצע.
 

מורוש98

New member
יופי הם משתפרים..!

צריך לתת להם רק זמן להיכנס לעיניינים......
האמת שלי פשוט לקח הרבה זמן להשיג נציג שירות (50 דקות על הקו...ואם משאירה להם הודעה באתר שיחזרו אליי-אחרי יומיים..)אבל ברגע שהם על הקו הנציגים שלהם סבלניים ומקצועיים

איזה כיף שהכל עובד הא?! בימים שהיו לי את הבעיות עם הMMS הייתה מזה חברת סבלנות זה ממש הציק לי-ולא שאני שולחת הודעות תמונה כל שעה כן..המחשבה שמשהו לא תקין שיגעה אותי
 

דרוmי

New member
שלחתי להם עכשיו מייל

בצעתי ניוד מאורנג לגולן היום ובמצב חשבון עדכני מופיע לי חיוב של 9.99 למרות שזה לאחר ה24 לחודש ואני לא אמור להיות מחוייב.לא קריטי ..ולכן שלחתי מייל
 

z1george

Member
מנהל
כעת נתרשם איך הם ב"ניתוק"

מחר אני שולח פקס עם בקשה לנתק קו אחד מותך ארבעה (אינו בשימוש כלל), פקס עם הדפסת אישור מסירה.
בנוסף אצרף בקשה מודפסת וחתומה שבו אבקש לאשר קבלת בקשת הניתוק בפקס או במייל.
כמו כן אסרוק את הבקשה לPDF שאותו אשלח להם במייל וגם בו אבקש לאשר קבלת הבקשה.
אני עומד לבדוק אם אפשר לנתק -בלי לשלוח דואר רשום. בהמשך השבוע אדווח לכם.
 

wil

New member
ניתן בהחלט לנתק גם בשליחת מייל

עם ה-PDF הזה שהם מייצרים.
חבר שלי ניתק כך קו שלא הופעל מעולם.
העניין הוא שהם מתייחסים לזה באיחור, במקרה שלו חייבו אותו מחזור חיוב נוסף בגלל זה ולא החזירו לו את הכסף.
הוא לא התווכח איתם יותר מדי על זה כי הוא עסוק ולא עוקב אחרי הדברים האלו.
 

z1george

Member
מנהל
לכן אני שולח פקס ומייל ב28/1

ואם לא אקבל אישור עד 3/2, עדיין אוכל לשלוח מכתב רשום (שיש תקווה שיגיע עד 24/2)
 

חלאה

New member
פקס לא אמור להפסיק לפי החוקים שמשרד התקשורת

קבע, ועוד שאלה: אם גולן טוענים שהכל ניתן לביצוע דרך האתר שלהם, למה ניתוק חשבון לא ניתן לבצע?
 

z1george

Member
מנהל
פקס אמור להספיק

סעיף 46 בעמוד 9 של הסכם ההתקשרות, אני מצטט
הנך רשאי לפנות, בכתב או בעל פה, בבקשה להפסקה מלאה של שירות מהשירותים הניתנים לך על ידי
החברה או בבקשה להפסקת מוחלטת של כלל השירותים הניתנים לך על ידי החברה. פניה בכתב תעשה
לפקס שמספרו: 072-2220058
ופניה בעל פה תהיה למוקד שירות הלקוחות בחיוג ל 0058 *, במקרה זה, -
תפסיק החברה את השירות או כל השירותים, לא יאוחר מיום עבודה שלאחר המועד בו נקבת בהודעתך.
במידה ולא נקבת במועד במסגרת הודעתך, תבוצע ההפסקה לא יאוחר מיום העבודה שלאחר מועד מסירת
ההודעה לחברה.

לגבי משרד התקשורת, אם אגיע למצב שאזדקק לכם , יצמחו לי שערות על כף היד עד שהעניין יזוז
 

z1george

Member
מנהל
הצלחתי להתנתק במייל!

הדפסתי את בקשת הניתוק מהאתר
מלאתי חתמתי סרקתי לPDF
שלחתי במייל כולל את המסמך בAttachment
כעבור כ5 שעות קיבלתי מייל חוזר אם אישור מפורט
כולל מס הקוו וכולל מועד הניתוק ב24/2
בלי שום שיחת שימור
שאפו
 

arps

New member
אני מקווה שהחבר שלך

הודיע לחברת האשראי שלא תכבד את החיוב.
 
למעלה