בעיני, או לחיכי, אשל היה טעים יותר ולשתיה היה ריויון.
יוגורט עדיף. ככה, חמוץ, ללא תוספות.
אם אני צריכה לבחור מה מאכל הקיץ? קשה, קשה.
נשארתי נאמנה למה שגדל בחצר, בבית ילדותי : ענבים לבנים קטנים/ מוסקט, אפרסק לבן, שזיף סנטה רוזה, מנגו.
חבל שאין לאף אחד מהפירות של היום, הטעם של פעם.
ולשאלתה של...