בקשר לדני, נפתחו לו העיינים על נועם, שלי ועומר. אבל סורי של הסורי, למה הוא חשב שהוא חבר של אחד מהם? דני לא קרוב בשום צורה לשלי, גם אם הייתי כרוסיה הולכת להתייעץ, בענייני זוגיות, קודם כל עם דני. כי יש לו בת זוג, כי הוא רוסי כמוני ( אח כזה). אבל שלי די מכחישה את הרוסיות שלה, אז הקשר שלה עם דני אפסי.