ברור שטל זקוקה ליחס, למקום מפלט, שתהיה לה חברה אחת 100/100 . הבעיה עם טל שזאת טל, היא כל כל דומינטית, כל כך אחמ"ש, כל כך לפני כולם, שאפילו בחברות קשה להתחרות איתה. היא לא יכולה לצפות לקבל את מה שהיא נותנת, כי לכל אדם יכולת מיטבית שלו, לא תצפה, לא תפגע. אבל זה אוטופיה, המציאות מורכבת היא מצפה...