הורים לתינוקות

נולד.ה לכם תינוק.ת חדש.ה? 
זה המקום בשבילכם!!
אנחנו כאן כדי לדבר על כל מה שמעניין הורים לתינוקות: 
חיתולים, משחות, הנקות, תמ"ל, שינה (או חוסר בשינה), גזים, טעימות, בכי, איך להיות הורים ולהישאר בני אדם... 
מקבלים באהבה ובלי ביקורת את כל השאלות וכל הקיטורים, ומנסים ביחד ללמוד מנסיון, להתמודד עם בעיות, להחליף חוויות וגם להשוויץ קצת בגוזלים שלנו ... 
 
מנהלת הפורום: פיצי ופיצית היא אמא לתאומים, יועצת שינה ומדריכת הורים לתאומים

תגובות
0
צפיות
147
תגובות
0
צפיות
138
תגובות
0
צפיות
137
תגובות
0
צפיות
134
תגובות
0
צפיות
151
תגובות
0
צפיות
166
תגובות
0
צפיות
152
תגובות
0
צפיות
132
תגובות
0
צפיות
129
תגובות
0
צפיות
132
תגובות
0
צפיות
123
תגובות
0
צפיות
136
תגובות
0
צפיות
118
תגובות
0
צפיות
114
תגובות
0
צפיות
121
תגובות
0
צפיות
113
תגובות
0
צפיות
124
תגובות
0
צפיות
128
תגובות
0
צפיות
115
תגובות
0
צפיות
116
למעלה