its the end of the high-tech as we know it

vinney

Well-known member
אתה לא מפספס הזדמנות לשלוח איזה חץ נגדי, הא?

מה יש לך שאפילו בדיונים בהם אנחנו מסכימים בהכל אתה חייב לשלוח איזה רעל נגדי? אפשר לחשוב מה כבר אמרתי, אפילו היפרבולה הסכים איתי שהעמדות שלי הגיוניות למדיו.
 

vinney

Well-known member
זה לא נכון.

עובדתית זה לא נכון.
&nbsp
אתה יכול לשכנע את עצמך כמה שאתה רוצה, אבל זה לא משנה את העובדות.
 

BravoMan

Active member
כל דבר? גם לאמץ ילד?

נחש שוב.
&nbsp
vinney כבר פירט כמה הבדלים, אבל יש עוד. גם מבחינת מס הכנסה.
גם מבחינת פיצויי פיטורים.
 

ipv6

Member
אני מכיר זוג הומואים

שבודאות לא נשואים כדת וכדין שאימצו ילד, מניח שזה אפשרי, אולי עוד ניירת.

כמו שענו לויני הנושאים שהוא העלה ניתנים לפתרון על ידי מסמכיאדה כזאת או אחרת של עו"ד. כנראה שגם לא מדובר בהליך יקר או באיזה תביעה מתמשכת שהעלויות שלה משמעותיות.. ב-worst case אפשר להתחתן בחו"ל. כמו שכתבתי 30 אלף פעם בשרשור הזה, מי שהעובדה שמאלצים אותו לנסוע לחו"ל בשביל להרשם כזוג נשוי משפילה\מפריעה\גורמת לזה שהוא מרגישה מופלה, אין לי מה לעשות עם זה. מי שרוצה לפתור את זה ולעשות אותם הדברים בדיוק שעושה זוג שרשום ברבנות, יכול בעלות זניחה לפתור את הענייין הזה על ידי פניה לעו"ד אם הזוג רוצה להשאר רווקים [1] או בין אם חתונה בחו"ל שלך בתור בן אדם סביר ברור שזאת לא הוצאה רצינית.

אני חוזר על מה שטענתי, יש המון זוגות שחיים חיים מלאים ונורמליים בלי להתחתן ברבנות.

[1] יכול להיות שיש פינות שבהם המדינה מפלה בין נשואים לרווקים ולא ניתנות לפתרון עם הצהרה כזאת או אחרת מול עו"ד, אבל פה זאת כבר הפליה של המדינה ללא קשר לדת, כי גם חברים יהודים שלי שבחרו לא להתחתן כי לדעתם היחסים בינהם זה לא עניינה של המדינה יסבלו מזה.
 

vinney

Well-known member
הכל אפשרי.

אתה פשוט לא קולט שזה שזה אפשרי עם אלף ואחד בג״צים, עורכי דין, תביעות ומשפטים זה לא שווא ערך לזה שאתה הולך, מקבל איזה דף מרבנות, ומקבל את הכל.
&nbsp
״ מי שהעובדה שמאלצים אותו לנסוע לחו"ל בשביל להרשם כזוג נשוי משפילה\מפריעה\גורמת לזה שהוא מרגישה מופלה, אין לי מה לעשות עם זה״ - באמת? אין? בכלל? כלום? שתי הודעות לפני אמרת שיש ואתה רוצה לעשות את זה, ועכשיו פתאום אין?
&nbsp
תחליט, או שאין מה לעשות ושנרד כולנו מהארץ, או שיש מה לעשות, קל לעשות את זה, והסיבה היחידה שלא עושים את זה זה הכפיה הדתית הנוראית שיש במדינה הזאת.
&nbsp
וכן, קנס של עשרות אלפי שקלים שאנשים משלמים על נסיעות, עורכי דין, מסמכים, תביעות, וכו׳ - זה קנס שנכפה עליהם על ידי הכפיה הדתית ואנשים חסרי אימפתיה כמוך שחושבים שזה ״לא נורא״ ו״זניח״.
&nbsp
תשאל את זוג ההומואים האלה שאני לא מאמין שאתה באמת מכיר מה נדרש מהם כדי לאמץ את הילד. תבדוק בחדשות מה נדרש מזוג הומואים כדי לקבל זכות לפונדקאות, ואיזה תעלולים עוברים אנשים שלא התחתנו ברבנות שפתאום צריכים להפרד.
&nbsp
לך זה זניח. לך הכל זניח. כל עוד זה לא נוגע לך אישית - זה זניח. זה זניח לך שאנשים אחרים סובלים, כי אתה לא זה שסובל. נו שוין.
 

ipv6

Member
אני חושב שיש לך בעיות הבנת נקרא קשות

הבאתי את זוג ההומואים כדוגמא לזוג שלא נשוי אבל אימץ ילד, אז זוג לא נשוי יכול בוודאות (לדעתי הם אימצו מאחת ממדינות אסיה).
אני לא יודע איך הולכת ההכרה בנישואים של הומואים בארץ ולא על זה הדיבור.
אם לאמץ ילד לזוג לא נשוי באמת גורר הליך ארוך ויקר, אז זוג סטרייטים נוצרים (שעל זה הדיבור) יכול להתחתן בחו"ל בעלויות שדיברתי עליהם ולהגשים את חלום הילד. גם לעומת עלויות של ילד טיסה לצ'כיה או קפריסין זה זניח..
מבטיח לך.
גם על פונדקאות אף אחד לא דיבר.

״ מי שהעובדה שמאלצים אותו לנסוע לחו"ל בשביל להרשם כזוג נשוי משפילה\מפריעה\גורמת לזה שהוא מרגישה מופלה, אין לי מה לעשות עם זה״ -
הלוואי והיו נישואים אזרחיים בארץ, מבחנתי גם נישואים חד מיניים ובגדול חופש לכל דבר שלא פוגע באחר ולא עולה למשלם המיסים כסף. זאת הדיעה האישית שלי. אני לא ראש ממשלה ואין לי איך לגרום לזה לקרות.

אין לי מה לעשות עם בן אדם שנעלב\נפגע באופן עקרוני מזה שהוא נאלץ להתחתן בחו"ל, אני לא שולט במה שעובר לו בראש. יש לי מה לעשות עם בן אדם שחשוב לו הסטטוס של "נשוי" או אדם שחשוב לו לאמץ ילד ואני יכול להציע לו פתרון פשוט שיעלה לו סכום לא משמעותי בדמות נישואים בחול. אתה יכול לצעוק עד מחר בגצים עשרות אלפי שקלים יאדה באדה זאדה אבל כמו במקרים אחרים, גם פה המציאות ברחה לך.
 

vinney

Well-known member
הבנתי בדיוק מה שכתבת. התייחסתי בדיוק למה שכתבת.

כמו שאמרתי לך ולחג׳בי, זה שאפשר לעשות משהו עם הרבה מאמץ, לא אומר שזה אותו דבר כמו לעשות אותו דבר בקלות.
&nbsp
כמו כן, הבאתי לך דוגמאות של דברים שאי אפשר לעשות כלל. גם אתה וגם חג׳בי התייחסתם לדוגמאות האלה בזילזול מוחלט.
 

ipv6

Member
זה למשל - שלשול מילולי

"
ועצם זה שאתה עכשיו מחייב זוגות מעורבים ללכת ולספר בכל מקום שהם לא נשואים רשמית, אבל ידועים בציבור כי ״ככה״ זאת השפלה לא קטנה עבור לא מעט אנשים. שלא לדבר על ממשלות זרות (כמו ארה״ב) שלא מכירות בזה בכלל ולך עכשיו תעשה רילוקיישן עם בת זוג שאתה לא נשוי לה.
"
סילחו לי על הגסות.
אוסף של טיעונים לא קשורים (בדיוק כמו שחג'בי כתב לך על הטענה שממשלת ארה"ב לא מכירה בזוג שהוא לא נשוי) ושקרים כי אין שום השפלה או נידוי של מי שלא התחתן ברבנות (או לא התחתן בכלל). מכיר המון זוגות כאלה שמנדבים את המידע ברצון וממש לא מתביישים בזה.

גם שאר הטענות שלך קורצו מאותו החומר..
 

vinney

Well-known member
תודה על ההתייחסות העניינית.

רגשות של אנשים אחרים זה שלשול מילולי בעינייך? אני ארשה לעצמי שלא להסכים.
&nbsp
אני מבין שקשה לך להבין מה יכול להרגיש אדם שצריך להסביר למה וכמה ואיך לאנשים כמוך. אבל אני אתן לך רמז: אני הרגשתי מושפל כשהבוס הדתי שלי בעבודה שאל אותי כל יומיים ״נו, מתי תתחתן?״. וזה עוד בלי שניסיתי להסביר לו שאני לא יכול להתחתן במדינה הזאת.
&nbsp
נכון, אתה חושב שאני מגזים, וזה לא רלוונטי, וגם מנהל הפורום שזיהה את עצמו בבוס ההוא חשב שמה פתאום זה מפריע לי והוא כולה להתכוון לטוב. אבל זאת בדיוק הבעיה - חוסר ההתחשבות הזה, חוסר ההבנה הזה של מה מפריע לאחרים. זה בדיוק מה שמביא למצב הזה ומחמיר את המצב הזה.
&nbsp
וכמו שבראבומן אמר לך, ואני אתעלם מהעקיצות שלו לרגע, עכשיו זה מפריע לי - עוד שנתיים זה יפריע לך, במשהו אחר, ומישהו אחר יגיד לך שזה ״זניח״.
&nbsp
מכיר את השיר ההוא על ״הם רדפו את הקומוניסטים, אבל לא הייתי קומוניסט״? זה בדיוק זה, חוסר איכפתיות לגבי הסבל של אחרים בסוף יביא לזה שלאף אחד לא יהיה איכפת מהסבל שלך.
 

ipv6

Member
אתה באמת לא קולט

שאין קשר בין שום דבר שכתבת למה שהשרשור מדבר עליו?
אחר כך אתה מתפלא למה לא לוקחים אותך ברצינות..
 

vinney

Well-known member
אני אסכם את מה שאמרת, תגיד לי איפה אני מתבלבל.

הוצאות של אלפי שקלים בשביל נסיעה מיותרת לחו״ל שנכפית על אנשים - זניח לחלוטין.
הוצאות של אלפי שקלים על עורכי דין ועריכות חוזים וייפוי כוח לכל דבר במקום דף נייר אחד שאתה פשוט מקבל ברבנות - זניח לגמרי, לא חשוב.
מלחמות אינסופיות על קבלת זכויות, כי עצם המעמד ״ידועים בציבור״ הוא תוצר של פסיקות ולא חוק - קצת טירטור, לא נורא.
הרגשות השפלה ועלבון של אנשים אחרים - שלשול מילולי, לא קשור בכלל.
&nbsp
סיכמתי נכון?
&nbsp
אותך אני כן צריך לקחת ברצינות?
 

ipv6

Member
אני לא יודע אם לימדו אותך

אבל אי אפשר להגיד על סכום כסף שהוא "הרבה" או "מעט" בלי לציין עבור מי ובשביל מה.
רב האנשים יסכימו ש750 אלף שקל זה זול בשביל דירת 5 חדרים בבניין חדש בצפון תל אביב אבל יקר בשביל מכונית.
נעשה עוד אחד, כדי שתבין.
רב האנשים יסכימו ש-10 שקלים זה מחיר זול עבור מכונית אבל מחיר יקר עבור שניה של שיחה בטלפון סלולארי.

על אותו משקל בדיוק, 6500 שקלים זה זול עבור רב האנשים, בשביל להסדיר את המעמד הזוגי בינהם ולהיות נשואים בהנחה והם רוצים את זה. על אחת כמה וכמה אנשים ששוקלים להגר בגלל *זה*. לפני שאתה קופץ מקופסת הליצן שלך, אז כן עדיף שלא היה צריך לשלם את זה וכמו שכתבתי עדיף שגם זוגות חד מיניים יכלו להתחתן להתגרש ולעשות כל דבר שזוגות "רגילים" יכולים. אבל לא על זה המצב

אני מאד "מופתע" שדווקא אתה טעית בעבודות אבל כמו שתקרא בכתבה, אף אחד לא מטיס 10, 20 או 30 איש לקפריסין וזה נסגר בסכומים שמתואר שם. גם הפרוצדורה קלה עד גיחוך.
http://www.haaretz.co.il/misc/1.1429674
ברגע שעשית את זה, אין יותר שום עו"ד ושום בגצים או כל דבר שדמיינת. ורשמת לעצמך "עובדה!!!!!! הוכחתי!!!! עובדתית אני צודק!!!"

על כל הטיעונים שלך עם ההגירה והירושה חג'בי ענה לך יופי, זה בהנחה בכלל שהדברים שרשמת נכונים עובדתית (הווה אמר שיש באמת בעיה במצבים האלה), שזאת הנחה שהייתי בודק טוב טוב כשזה מגיע מהמקלדת שלך.

כמו שכתבתי בשרשור, אני מכיר 4-5 זוגות שעובדים בעבודות מכובדות ובאים ממשפחות עמידות, שהביאו לעולם ילדים במצב הזה ולעולם לא נתקלו בהשפלה\אפליה\בג"צ או חצץ בגלל שהם בחרו לחיות ככה. אף אחד מהם לא מגיע עם עו"ד למכולת או כל דבר שחיפשת בגוגל כדי להראות שאתה חכם והחלטת שזה קשור לשרשור. ואם מגיעים לאיזו פינה שההבדל בין נשוי לידוע בציבור, עולה יותר מ6500 שקלים, אז תמורת הסכום הזה אפשר להפוך בקלות ל"נשוי". ראה הפסקה הראשונה והלינק.
אף אחד מהם גם לא מסתיר את זה. אני בטוח שיש קוראים בפורום הזה, שמנהלים ככה את חייהם.

אני לא יודע אם אתה מבין את זה, אבל זה שנתקלת באדם אחד חסר טקט (הבוס הדימיוני או האמיתי שלך) שבמקרה גם דתי, לא אומר שזה הלך הרוח בחברה הישראלית או אפילו בקרב הדתיים. אם אתה חושב שהדוגמא שלך מוכיחה משהו, אז תחשוב שוב והפעם חזק יותר.

אני מציע לך לחזור לדיונים האמורפיים הקלאסיים (או"פ נגד הטכניון \ התנחלויות בעד או נגד \ טרמפ נאצי או לא) שבהם קשה יותר להראות ולהגיד מה נכון ולהראות שאתה
. פה יש מציאות שברור לכולם,אולי חוץ ממך, איך היא נראת.
 

vinney

Well-known member
אתה לא מתייחס למה שאני אומר

אני נתתי לך נקודת ייחוס - אפס. אני משווה את העלות הנדרשת אל מול אפס שקלים בדיוק הנדרשים ממי שמתחתן בארץ. אם לא לימדו אותך אינפי, אז יחסית לאפס כל דבר זה הרבה. זאת נקודת הייחוס שלי, כי אני כאזרח מצפה רק ממס אחד להיות תלוי הכנסה שלי - מס הכנסה. כל השאר צריך להיות שווה לכולם. אבל מס חתונות לא שווה לכולם - מי שמתחתן בישראל מתחתן בחינם (להוציא עלויות וולונטריות), אבל אלה המוקצים, המופלים, השונים ממך במשהו ושאסור להם להתחתן בארץ - עושים להם בכלל טובה שמכירים בחתונה שלהם בחו״ל, והם נדרשים לעלויות כדי בכלל להגיע לשם.

כמו שאמרתי לחג׳בי ולך לא פעם אחת בשרשור הזה - כן, מי שיש לו מספיק כסף יכול לעקוף את המגבלות תוך תשלום ״כופר״ נוסף. קצת כסף לעורך דין, קצת כסף לנוטריון, קצת אגרות משפטיות פה ושם, קצת מאמץ בבג״צ. רק שמי שמתחתן בארץ, באפס עלות כאמור - לא נדרש לשום דבר מזה.

אני כאזרח מצפה מהמדינה להיות שוויונית. לך זה לא מפריע שהיא לא - לי זה כן, ומאוד.

ורק הערה אחת לגבי השטות שכתבת על הטיסות לקפריסין. אני הייתי בכמה וכמה חתונות של חברים בארץ. אף לא אחת בחו״ל, למרות שיש לי חברים שהתחתנו בחו״ל. נחש למה? כן, זה הבדל מהותי בין ערב בשפיים לבין כמה ימים בפראג, אפילו יומיים, באמצע שבוע עבודה על חשבון ימי חופש. גם אם אני משלם על הטיסה שלי ולא הם - אף אחד לא מביא לטקס בחו״ל את אותם האנשים שאתה היית מביא לטקס בארץ. לא כי הם לא רוצים - כי זה מאמץ בלתי נסבל לכל המעורבים. אז כן, מביאים לטקס בקפריסין 10 אנשים ולא 300 כמו בארץ, אבל למה אתה חושב שזה מתוך בחירה?
 

ipv6

Member
גם מס בריאות נגזר מהכנסה

מממוחה עולמי ורב תחומי כמוך הייתי מצפה לדעת את זה.
אתה מוזמן להיעלב ולזעוק זעקת שמע ישראל גם על זה...

https://www.xn----1hcmgxnk8ede.co.il/מחשבון-מס-בריאות

ובמילים אחרות, אם אתה לא יודע לשחות, אל תכנס למים עמוקים.
ודי לחכימא ברמיזא

ערב נעים
 

vinney

Well-known member
אתה עדיין לא מתייחס למה שאני אומר...

זה בסדר, לא מצפה ממך. אתה איש אטום חסר יכולת להבין את הזולת. אתה חושב שאתה חי טוב אז לא יכול להיות שמישהו לא יהיה מרוצה. אתה בדיוק הסיבה למה אנשים כמו זסקה מרגישים מוקצים עד כדי כך שעדיף להם להגר לקצה השני של העולם ולא לגור בשכונה לידך.
&nbsp
בסופו של דבר אתה סתם אספסוף. אתה אפס, כלום. אתה לא תגיד לאנשים אחרים מה לעשות עם הכסף שלהם, ועד כמה אלפי השקלים שהם נדרשים להוציא זניחים או לא. לדעתך בנושא הזה אין שום משמעות. אם אנשים חושבים שהוצאת אלפי שקלים שנכפית עליהם כדי לקבל את מה שאתה מקבל בחינם זה לא הוגן, מעליב, מפלה ופוגע - אז אתה יכול לא להסכים עם זה עד יום מותך, וזה לא ישנה את העובדה שזאת האמת. זה מה שהם מרגישים, ולפי זה הם קובעים החלטות.
&nbsp
אתה יכול להמשיך לחיות בבועה הקטנה שלך ולהשתין על אחרים בקשת, אבל אתה בהחלט לא צריך לצפות מאחרים להסכים איתך שמדובר בגשם. גם אם כך אתה קורא לזה.
 

h a j b i

New member
הדיון הזה די משעשע אותי

הרי מי שבאמת חשוב לו העניין של הרישום של נישואים\גירושים אלה בדיוק אותם דוסים מרושעים שנגדם מוחים.
&nbsp
אני מכיר כמה וכמה זוגות עם ילדים שחיים ביחד ולא התחתנו, לטענתם אין שום דבר שנמנע מהם.
&nbsp
אם הבעיה העיקרית שלך היא עם נישואים\גירושים, פשוט אל תתחתן. תנסח חוזה משפטי עם איש מקצוע (גם נישואים רגילים זה הרי חוזה משפטי) שיסדיר את הזכויות והחובות ביניכם וזהו.
 

vinney

Well-known member
כמו שאמרתי לחסר אמפתיה השני, אגיד גם לך - זה לא נכון

עובדתית, אתה יכול להכנס לפינות בהן תעודת נישואין רשמית הכרחית. במיוחד בתור איש הייטק.
 

h a j b i

New member
איפה למשל?

אני באמת שואל כי חברים שעבדו איתי בתחום לא נתקלו בבעיות עד כה.
&nbsp
ואם מחר מעבירים חוק שמאפשר נישואים אזרחיים, האם המהגרים בשרשור זה, מהגרים לפה בחזרה? האם באמת מדובר בהבדל כזה משמעותי?
&nbsp
אם כבר אז הדבר הנכון יהיה לעשות הפוך, לבטל כל הטבה לזוג נשוי או אפליה כלפי זוג שאינו נשוי או רווקים.
&nbsp
 

vinney

Well-known member
נתתי דוגמא אחת שאני אישית נתקלתי בה, למשל

לקבל ויזת נלווה לארה״ב לבן זוג שאתה לא נשוי בו כדי שיעבור איתך לרילוקיישן זה בלתי אפשריי. אם אין תעודת נישואין רשמית - אין ויזת נלווה. אני מכיר אנשים שוויתרו על הזדמנויות בגלל זה. וזה לא משנה אם זה זוג חד מיני או לא.
&nbsp
דוגמא נוספת - האופוסטרופוס הראשי השתלט על ירושה של בן זוג שבן זוגו נפטר, משום שלא היו נשואים. הנושא הזה נפטר בסופו של דבר בבית משפט (הודות, בין היתר, לזה שהיועץ המשפטי דאז מני מזוז לא ערער לעליון), אבל עצם זה שבן זוג זקן שבן זוגו זה עתה נפטר היה צריך להלחם על הזכות להשאר בדירה בה גר עשורים רק כי לא היו נשואים מראה את חומרת הבעיה. נכון, במקרה הזה הצוואה הייתה עוזרת. אבל לא בהכרח, כי צוואות עדיין צריך לאשר בבית משפט, ובני משפחה יכולים לערער ולהגיד שצוואה לא תקפה (דברים שקרו וקורים כל הזמן), ובלי תעודת נישואין רשמית לבני משפחתו של הנפטר תמיד תהיה מילה בנושא. חוזים או לא חוזים, נישואין זה חוזה, כן, אבל עם מעמד חוקי מיוחד.
&nbsp
במקרה של קצבאות שארין, תמיכות של ביטוח לאומי, זכויות ביקור בבתי חולים, וכו׳ וכד׳ - תעודת נישואין זה דף נייר אחד וקטן שפוטר את כל הבעיות האלה. חלקן אפשר לפתור עם ייפויי כוח (ולפעמים צריך לחתום על ייפוי כוח לכל דבר בנפרד, כמו למשל ביקורי בתי חולים והחלטות רפואיות), וחלקן אי אפשר - למשל קצבאות שארין זאת בעיה לא טריויאלית כלל.
&nbsp
עוד מצב הוא למשל הגירה. בן זוג נשוי יכול להביא לארץ את בן/בת זוגו והוא/היא תוכל לקבל תושבות ובסופו של יום להתאזרח. בן זוג לא נשוי? גם יכול, אבל התהליך הרבה יותר מורכב (צריך להוכיח זוגיות, חיים ביחד, וכו׳), יותר ארוך (לזוגות נשואים רשמית נחסכות תקופות המתנה במעברי מעמדות של שנים), ומן הסתם נתון יותר לגחמות של פקידים.
&nbsp
נכון שיש אנשים שבוחרים מכל מיני סיבות להיות לא נשואים. אבל כשזה בחירה - זה בסדר גמור. הזוג מודע לכל היתרונות וחסרונות ובוחר. חלק מהמצבים שתיארתי לעיל לא רלוונטיים לרוב האנשים (כמה אנשים נושאים לארה״ב לרילוקיישן? לא הרבה תכל׳ס. כמה אנשים מתחתנים עם אזרחים זרים? גם לא הרבה). חלק - אנשים לא יודעים עליהם (למשל כל מיני מצבי קיצון בבתי חולים/ירושות), וחלק אנשים לא מוטרדים מהם (אנשים שחיים בשכירות ויש להם מינוס בבנק - לא בדיוק איכפת להם מענייני ירושות).
&nbsp
אבל כשהבחירה נכפית? זאת כבר בעיה.
 

h a j b i

New member
ויזה לארה"ב או לכל מדינה אחרת זה לא רלוונטי לדיון הזה

זה שיש מדינות אחרות שמפלות אותך בהיותך נשוי או לא זו בעיה של אותן המדינות ומי שרוצה להגר אליהן וצר לי שזה ככה אבל לא רלוונטי לישראל.

אם מדובר בהגירה לישראל אז אין סיבה שלא תתחתן בחו"ל במדינה שממנה אתה רוצה להגר.

בנוגע לירושות וצוואות וכו, במידה ויש בני משפחה שמתנגדים אז גם נישואים לרוב לא יספיקו וממילא עדיף שתהיה צוואה (שגם היא עלולה לא להספיק אבל זו כבר בעיה אחרת). אז בכל מקרה אם אתה רוצה להיות מוגן תצטרך להגן על עצמך בחוזה מעבר לחוזה הנישואים. למעשה במידה ויש לך רכוש נישואים דווקא יוצרים לך בעיה ולא פותרים לך.

מוטבים בפנסיה\ביטוחםי וכו זה משהו שמאוד קל לפתור, סורקים ושולחים במייל ונפתר.

בקיצור, לא חידשת לי יותר מידי ובכל מקרה זה אפילו יותר מגוחך כי אם אלו הבעיות שלך אתה באמת תתחתן בחו"ל ולא תבחר להגר בגלל זה (שזה מה שהבנתי נושא הדיון העיקרי פה).
 
למעלה