xp or vista????
קניתי מחשב נייד והוא הגיע לי עם ויסטה בייסיק באנגלית, אני רוצה להחליף את זה לעברית ואמרו לי בחברה שזה כרוך בתשלום של איזה 200-300 שקל אם אני כבר מחליפה כדאי להחליף ל-xp או להישאר עם הויסטה ורק להחליף לעברית????? (המחשב שלי בעל מעבד core2 duo, 2Ghz, T7200 בעל זיכרון של 1GB )
קניתי מחשב נייד והוא הגיע לי עם ויסטה בייסיק באנגלית, אני רוצה להחליף את זה לעברית ואמרו לי בחברה שזה כרוך בתשלום של איזה 200-300 שקל אם אני כבר מחליפה כדאי להחליף ל-xp או להישאר עם הויסטה ורק להחליף לעברית????? (המחשב שלי בעל מעבד core2 duo, 2Ghz, T7200 בעל זיכרון של 1GB )