xp or vista????

adichen1

New member
xp or vista????

קניתי מחשב נייד והוא הגיע לי עם ויסטה בייסיק באנגלית, אני רוצה להחליף את זה לעברית ואמרו לי בחברה שזה כרוך בתשלום של איזה 200-300 שקל אם אני כבר מחליפה כדאי להחליף ל-xp או להישאר עם הויסטה ורק להחליף לעברית????? (המחשב שלי בעל מעבד core2 duo, 2Ghz, T7200 בעל זיכרון של 1GB )
 
למעלה