windows 8 מחשב נעול

ornapost

New member
נכון , מדובר ב windows 8 רגיל

אבל אין לי דיסק התקנה, ואין לי ממי להשיג.
 

סנגיב

New member
אף חברה לא נועלת את ההארד דיסק !! התלונות

נראות בעיקר כחוסר ידע וטעויות שלך.
איך מחקת מחיצות אם הקשיח "נעול" ?
 

ornapost

New member
במהלך התקנה של וינדוס 7

קיבלתי הודעה שלא ניתן לבצע את ההתקנה , כי הדיסק הקשיח מוגדר כנעול בביוס.
אחרי שפתחתי את הנעילה , קיבלתי הודעה שהמחיצות קשורות זו לזו ולא ניתן לבצע התקנה על המחיצה שנבחרה. כמובן שרציתי להתקין לא במחיצות שחזור כי רציתי לשמור אותם למקרה הצורך .
 

סנגיב

New member
יותר ויותר אני משתכנע שהבעיה העיקרית היא

בין הכסא למקלדת במקרה הזה.
שואלים לפני שעושים מה שעושים ולא אחרי שזה כבר אבוד.
 

ornapost

New member
חבל שאתה ככה מעביר ביקורת

מבלי להיות נוכח ומבלי לדעת את פרטי התקלה.

אני לא אקח את זה אישית, אולי בכל זאת פעלתי לא נכון, את העזרה כן ביקשתי לפני שפעלתי כפי שפעלתי, הדיון פה התפתח כפי שרשמתי במעלה השרשור רק אחרי שכבר לא היה רלוונטי לכן שיטת השחזור או הפעולה היא כבר לא רלוונטית , למרות שאשמח ללמודלפעם הבאה שאתקל בבעיה.

כרגע מה שהמעניין אותי , זה עניין המספר הסריאלי, האם הוא אבד כשמחקתי את מחיצות השחזור או שעדיין קיים.

בכל זאת שילמתי עבור מערכת הפעלה חוקית (כשבחרתי למחוק את המחיצות לקחתי בחשבון שזה ימחק) עכשיו שאני מבינה שיש מצב שזה לא נמחק ועם יהיה לי דיסק התקנה אוכל להתקין את windows 8
התקנה נקייה , זה מעודד כי האימג' של windows 8 שהגיע ביחד עם המחשב עשה לי צרות מההתחלה.
 

ornapost

New member
דברתי עם מיקרוסופט

אז הם הסבירו שהסריאל צרוב בביוס של המחשב .

וכדי שיוכלו לעזור לי להתקין ווינדוס 8 מחדש עלי להוציא את המספר הסריאלי מהביוס .

מישהו מכיר ? יודע ? איך מוציאים מספר סיריאלי שצרוב בביוס?
 

ornapost

New member
הקישור שנתת

נותן קישור להורדה מתוך פורום לחברים בלבד
 

ornapost

New member
הצלחתי להוריד

בסופו של דבר , השאלה האם זה אכן המספר שצרוב בביוס , וזה לא מה שמותקן לי כרגע ששייך לווינדוס שבע.
 

ornapost

New member
לצערי זה נותן מידע

על מערכת ההפעלה המותקנת ופועלת ברגע זה על המחשב , ולא נותן מידע שצרוב בביוס .
 

סנגיב

New member
סוף מעשה במחשבה תחילה.

כן, גם בדגם שלך יש הוראות איך לגבות ולשחזר את מחיצת השחזור למצב שיצא מהמפעל.
בוודאי שלפני מחיקת/שנוי מחיצות מגבים ואז אין הפתעות ואין תלונות.
ובכלל רצוי תמיד לגבות מייד לאחר הקניה למקרה (הלא נדיר) שהקשיח ימות.
מעבדת השירות תשחזר לך את המחשב.
 

ornapost

New member
תודה על התפת המוסר

כפי שאמרתי אכן הייתה אפשרות לשחזר את המחשב לפי הוראות סמסונג ,
כפי שטענתי מחיצות השחזור נמצאו אך הודעה של סמסונג שקפצה על המסך הודיעה שאין לה גישה לקבצים .

לכן אחרי שמציתי את אופציות השחזור שהכרתי , פניתי להתקנה של מערכת הפעלה אחרת .

לגבי מעבדת השירות באמת ישחזרו לי את המחשב? האחריות היא רק על חומרה להבנתי , זה בכל זאת תופס?

תודה
 

סנגיב

New member
ב OEM האחריות על חלונות היא של יצרן המחשב ולא

של מיקרוסופט. ולכן זה נקרא OEM .
וזאת לא הטפה (ב ט) זו עצה לפעם הבאה - לך וגם לאחרים.
וכן, ידוע לי שכמעט כל המשתמשים בעולם לא מענינת אותם החוברת של הוראות השימוש
לא של המחשב ולא של כל מכשיר אחר שרכשו והם משתמשים בו כי חבל על הזמן.

ויש לתופעה הזאת אפילו שם טכני והוא RTFM
 

ornapost

New member
תודה על תיקון שגיאת הכתיב

ותודה על העזרה ועל המענה, הייתי שמחה לקרוא בחוברת לו קיבלתי כזאת. עם המחשב הגיע חוברת הסבר קצרה לווינדוס שמונה בלבד ועל הפיצ'רים החדשים שאפשר למצוא בה.
 

סנגיב

New member
החוברות נמצאות כקבצים במחשב ובכל מקרה

ניתן למצאן באתר של היצרן.
 
למעלה