What's in the bag?

Fairies Hunter

New member
וואלה; הנה.

מדור כרטיסים: תמונה של אח הקטן והחמדמד כרטיס של בצפר כרטיס מועדון של החנות-שימח-שמה כרטיס רב חן + כרטיס ישראדאנס דאנס שופ וואט אבר כרטיס היינס מדור כרטיסי ביקור: כרטיס הוטופיק כרטיס ביקור של COLORS (נו מהסנטר) כרטיס ביקור של DART (שנסגרה
) כ"ב של טרייבל טאטו כ"ב של סטאף כ"ב של האוזן ה-3 כרטיס כזה.. של אלוהים! כ"ב של פאטשופ 2 סטיקרים קטנים של עלה ירקרק מדור שסתם נפתח: תמונה של באז לייטייר תמונה של כול מיני דיסני'ס מדור כספמפתח: מפרט ירוק לעוס של חמי רודנר מפרט של שחר א"צ/אבי מרקוביץ' מפתח אדום כמה שקלים מדור קבלות1: קבלה לקסטרו תמונה מSEVENTIN של חנות חמודה :) קבלות אוטובוסים קבלות למונסטון ושות' מדור קבלות2: תלוש לקסטרו Oo 20 שקלקלים כרטיס של עיר הנוער כרטיס לאביב גפן (היה לי של היהודים והוא פג התפוגג ונעלם.) מדור שמתחת(?): כרטיסיה מדבקה של "יזכור" ניסיון עקום לציור הלוגו של מוניקה סקסית מדקה "רון ארד לחופש נולד" מדבקה של נו לוגו ועוד כזה משהו. (באונה יש לי ארנק שהוא קונסטרוקציה!) והוא כזה קולאז' של NBC והוא יפה.
מצד אחד חצי ג'ק חצי סאלי ומצד שני הבית קברות. עלה לי 100(!!!)
 

Fairies Hunter

New member
וואלה; הנה.

מדור כרטיסים: תמונה של אח הקטן והחמדמד כרטיס של בצפר כרטיס מועדון של החנות-שימח-שמה כרטיס רב חן + כרטיס ישראדאנס דאנס שופ וואט אבר כרטיס היינס מדור כרטיסי ביקור: כרטיס הוטופיק כרטיס ביקור של COLORS (נו מהסנטר) כרטיס ביקור של DART (שנסגרה
) כ"ב של טרייבל טאטו כ"ב של סטאף כ"ב של האוזן ה-3 כרטיס כזה.. של אלוהים! כ"ב של פאטשופ 2 סטיקרים קטנים של עלה ירקרק מדור שסתם נפתח: תמונה של באז לייטייר תמונה של כול מיני דיסני'ס מדור כספמפתח: מפרט ירוק לעוס של חמי רודנר מפרט של שחר א"צ/אבי מרקוביץ' מפתח אדום כמה שקלים מדור קבלות1: קבלה לקסטרו תמונה מSEVENTIN של חנות חמודה :) קבלות אוטובוסים קבלות למונסטון ושות' מדור קבלות2: תלוש לקסטרו Oo 20 שקלקלים כרטיס של עיר הנוער כרטיס לאביב גפן (היה לי של היהודים והוא פג התפוגג ונעלם.) מדור שמתחת(?): כרטיסיה מדבקה של "יזכור" ניסיון עקום לציור הלוגו של מוניקה סקסית מדקה "רון ארד לחופש נולד" מדבקה של נו לוגו ועוד כזה משהו. (באונה יש לי ארנק שהוא קונסטרוקציה!) והוא כזה קולאז' של NBC והוא יפה.
מצד אחד חצי ג'ק חצי סאלי ומצד שני הבית קברות. עלה לי 100(!!!)
 

Fairies Hunter

New member
והתיקים שלי;

יש לי תיק ורוד בייבי קטן כזה עם פונים, קשת, וכתוב עליו הפוני הקטן שלי. תיק טורקיז כחלחל עם חתול בכובע וידית אדומה קצרה וכתוב עליו חתול בכובע ויש לי תיק של טינקרבל שהוא יחסית גדול (A4) כזה ו, ו, ו, הוא כמו בתמונה כזה רק יפה. יותר. ותיק אפור עם משבצות אפורות של הלו קיטי Oo וידית ורודה שלקחתי לחברה שלי ואני אצטרך להחזיר. וג'נספורט כתום בהיר חמדמד
 

SuGaRBabe1

New member
וכל הדברים האלה נכנסים לך בארנק?!..

פאק... לי יש: (שניה.. הולכת להביא...) ככה- - תעודת זהות - שטר של דולר - כרטיסביקור של ידיד שלי, הוא החליט שאם הוא מתאבד אז הוא רוצה שלעולם תהיה מזכרת ממנו.. אז הוא הכין כרטיסים כאלה וחילק לכולם. ילד מוזר.. (צ'ולי, זוכרת שהראתי לך במפגשעדי?) - כרטיס כספומט - כרטיס ספריה - כרטיס תלמיד - כרטיס של מסיבה שהייתי בה (למה לעזאזל זה עדיין פה?!) - חשבונית של הכספומט ("תדפיס תנועות אחרונות") - כרטיס מחויבות אישית (זה משנה שעברה.. גם את זה צריך לזרוק) - קונדום (נו מההה קיבלתי מ-TNT.. הוא סתם בשביל הקטע. הייתה לי פדיחה מטורפת איתו לא מזמן) - בד"כ יש גם כסף קטן ולפעמים גם שטרות, אבל עכשיו אין, בזבזתי הכל אתמול.. וזהו.. אה, והוא שחור כזה וכתוב עליו ANGEL בתכלת.. נו, מאודם. עלה לי 40 אני חושבת..
 

Fairies Hunter

New member
יש לך כרטיס אשראי, טחונה?!

כהה הוא איזה 6 ס"מ עובי (בלי הגזמה.) רק בעובי שלו. רוחבאורך זה איזה 10.
 

SuGaRBabe1

New member
כספומט...

יעני אני לא יכולה לקנות איתו בחנויות, אבל אני יכולה להוציא כסף מהחשבון.. אבל אני בקושי משתמשת בו.. נשארו לי איזה 100 שקל על החשבון ואני לא רוצה להוציא אותם..
 

The Charmd One

New member
חחח../images/Emo6.gif../images/Emo79.gif

הייתי עם אחותי פעם בכספומט ורואים כזה '35.67 ש"ח נמצאים אצלך בחשבון."
!
 

charmingirl

New member
גם לי יש..

ואני עובדת אז גם יש כסף בחשבון, וגם יש סבבה שנתן 5000 ש"ח ממניות שהוא קיבל, חילק לכל הנכדות ולאמא ואחותה.... ככה שיש לי כסף,אבל הוא שמור לנהיגה.
 

Magi¢ Girl

New member
MY באג!../images/Emo9.gif

תלוי לאן - בי"ס? טיול? קניון? לבי"ס תמיד יהיה לי: -מסטיק (!) -תחבושת -מסרק -סיכות לשיער -מים -סנדביץ'
לטיול אותו דבר .. ולקניון הכל חוץ מהסנדביץ' והמים .. אולי עיפרון שחור גם .. אני סתם ילדה נורמלית
 

Bitch47Percents

New member
אצלי בתיק...

[לא משנה אם בית ספר או יציאות, כי גם בתיק בית ספר תמיד יש...]
ארנק [בד"כ עם כסף, כרטיסיות, כרטיס קופת חולים, תמונה שלי ושלו]
פלאפון
מפתחות של הבית [עם פנס בצורת כף יד מחובר לזה]
מראה קטנה עגולה ורודה
חבילת מסטיקים [לרוב...אני די לא שורדת אחרת...]
טמפון/תחבושת [לא סדיר= עינוי!]
נייר טואלט/טישו
בד"כ גם נייר/פנקס ועט עקרונית, בתיקים שלי יש לפעמים כלמיני מציאות... כרטיסי קולנוע, פלסטרים, חבילות במבה וכאלה...
 

Bitch47Percents

New member
שכחתי שכחתי!!!

נרתיק של המשקפיים עם עיפרון שחור, מסקרה שחורה וקונסילר
 

svety

New member
המפ.../images/Emo129.gif

[גאד. תפוזונה. לא נותן לי לשלוח הודעות.] האמת שאין לי תיק יציאות. כשאני הולכת לאנשהו אני שמה דברים בכיסים או בתיקים של אחרים. אם אני לוקחת תיק, אז זה את התיק של בצפר, ולרוב יש בו מין...פק"ל יציאות כזה.
קלמר
ארגונית
דפים לכתוב עליהם [לרוב מחברת.]
גומיות לשער
מסטיקים
תעודת זהות
כסף
ספר קריאה. או אפילו שניים.
ג'קט, אם קר.
כל מיני ניירות, בעיקר מקומטים ונטולי משמעות
חולצה להחלפה, אם צריך.
פלאפון
מפתח הבייתה
כרטיסי אוטובוס שנשארו בתיק ואין לי כוח להוציא
עטיפות של סוכריות טופי
סיגריות
אש
Waiting For The Worms/Pink Floyd
 

Asrai

New member
בוףבוףבוףבוףבוף. ../images/Emo101.gif

יציאות- פלא' ארנק עם כסף כל מיני דפים ספר [לפעמים] דיסקמן ביתספר- פלא' ספרי לימוד ומחברות. [בימים שיש חנ"ג] מכנסי טרנינג לחנ"ג{לא שאני משתתפת
} דיסקמן[סוחבת את הנרתיק דיסקמן ביד בדר"כ] וזהו.
 

tamarosh

New member
בונא. נסחפתן

בטח לסופשבוע באילת אתן לוקחות לי קידבג (נו איך רושמים את זה). מה קרה? מה זה כל האיבזור הזה. אני בכלל לא לוקחת תיק כשאני יוצאת. אני תוקעת ת'פלא' בכיס (של הג'ינס או המעיל) ות'ארנק אצל חברה. אני שונאת להסחב עם דברים. ובארנק בד"כ יש לי: תמונות פספורט שלי עם מיליוני אנשים. תמיד כסף קטן. כרטיסי ביקור לא חשובים. ויזה
קבלות שמשום מה אני תמיד שומרת וזהו. מה קרה? לא צריך מזוודה. כנ"ל לביצפר. כולה עיפרון שחור וארנק אני שמה. אתן אורזות לי לשנה. יאללה. ביי
 
למעלה