מה תוכניות הצפיה שלכם לסוף שבוע הטי-שירטי הזה?
אולי כי זאת טלנובלה סינית? בכל מקרה , אני אאלץ לבדוק את זה כי קוראים לזה "גן המטאורים"לסיים את הסבוניה / טלנובלה הסינית meteor garden בנטלפיקס (שאני לא מבינה איך אני היחידה שצופה בה?),
אולי לראות את הראליטי טראש החדש שלהם שאני לא זוכרת את שמו אבל מדבר על בחירה בין חתונת ענק לבית חלומות.
וכרגיל - יהיה מרתון סדרות מנגה (או אנימה? מליון פעם הסבירו לי את ההבדל ועדיין אני לא זוכרת מה זה הקומיקס ומה זה המונפש) של הילדים.
תבדוק, כי אני חייבת עוד מישהו שצופה בזה ויסכים עם האבחנות שליאולי כי זאת טלנובלה סינית? בכל מקרה , אני אאלץ לבדוק את זה כי קוראים לזה "גן המטאורים"
לא יעזור.מנגה זה הקומיקס, אנימה זה הסדרות, ממש לא רק לילדים (רקאומר)
את יודעת מה? סבבה, יבדקתבדוק, כי אני חייבת עוד מישהו שצופה בזה ויסכים עם האבחנות שלי
וחוץ מזה שזה גילטי פלז'ר משונהדאומינג סי הוא דוש רציני, וזה לא משתפר במהלך הפרקים, למרות שהוא הולך ומתחבב עלי.
חייזה ליי התחיל כבחור הרגיש והנחמד ומתפתח לדוש לא פחות מהחברים שלו
לא יעזור.
מליון פעם מסבירים לי, ומליון פעם אני שוכחת.
זה לא רק לילדים, אבל אצלנו בבית רק הילדים (יותר נכון, מתבגרים) אוהבים את זה.
ועוד משהו - מסתבר שהסדרה הזו מבוססת על מנגה די מפורסמת מקוריאה או טייוואן, וזו הגרסא הטלוזיונית / קולנועית החמישית או השישית שעושים להאולי כי זאת טלנובלה סינית? בכל מקרה , אני אאלץ לבדוק את זה כי קוראים לזה "גן המטאורים"
מנגה זה הקומיקס, אנימה זה הסדרות, ממש לא רק לילדים (רקאומר)
אין ארץ נהדרת השבוע.הערב ארץ נהדרת
אז למה אחיין שלי שיקר לי ואמר שיש היום?אין ארץ נהדרת השבוע.
ניק אני לאט לאט מאמינה שאתה בן 67 ואתה בפורום הזה כדי להשאר בעניינים ולהראות מגניב וקול בפני הילדים והנכדיםאז למה אחיין שלי שיקר לי ואמר שיש היום?
(ולמה זה שאין לי מושג איך לבדוק כזה דבר באינטרנט?)
אני רק מרגיש לפעמים בן 67.ניק אני לאט לאט מאמינה שאתה בן 67 ואתה בפורום הזה כדי להשאר בעניינים ולהראות מגניב וקול בפני הילדים והנכדים
אז באמת אין ארץ נהדרת היום ואחיין שלי "הבין שיש" בלי שום הסבר נוסף.אין ארץ נהדרת השבוע.
יכולת לאמר "שמע, ניסיתי, אבל וילבור אמר שזה עדיין בשלב הנסיוני"אני רק מרגיש לפעמים בן 67.
ויש לי שישה אחיינים אבל אף אחד מהם לא ראה וונדהויז'ן (טוב, אחת מהם היא תינוקת אז יש לה תירוץ)
אז אני כאן כדי להראות מגניב וקול בפניכם.
אז באמת אין ארץ נהדרת היום ואחיין שלי "הבין שיש" בלי שום הסבר נוסף.
*בעניין הגיל שלי - לפני שבוע צפינו במצגת של תמונות מהילדות שלי (בעצם של אחותי, לכבוד יום הולדתה) והיו תמונות של המשפחה מיוון כשהייתי בן 9 והסברנו לאחיינים שנסענו באוטו מהולנד לארץ ועברנו ביוון. אז אחיין שלי (אחר, בן 12) שאל אותי למה לא טסנו במטוס ואז הוסיף - "כלומר אם היו אז כבר מטוסים?"
אני מקווה שניצלת את ההזמנות ללמד אותו שבוודאי שהיו כבר מטוסים, אבל זה היה מטוסים מהדור הראשון שעוד לא טסו ממש גבוה, רק כמה עשרות מטרים באוויר, וזה היה מסוכן לטוס בהם כי הם מידי פעם היו מתנגשים בצוואר של דינוזאור.אני רק מרגיש לפעמים בן 67.
ויש לי שישה אחיינים אבל אף אחד מהם לא ראה וונדהויז'ן (טוב, אחת מהם היא תינוקת אז יש לה תירוץ)
אז אני כאן כדי להראות מגניב וקול בפניכם.
אז באמת אין ארץ נהדרת היום ואחיין שלי "הבין שיש" בלי שום הסבר נוסף.
*בעניין הגיל שלי - לפני שבוע צפינו במצגת של תמונות מהילדות שלי (בעצם של אחותי, לכבוד יום הולדתה) והיו תמונות של המשפחה מיוון כשהייתי בן 9 והסברנו לאחיינים שנסענו באוטו מהולנד לארץ ועברנו ביוון. אז אחיין שלי (אחר, בן 12) שאל אותי למה לא טסנו במטוס ואז הוסיף - "כלומר אם היו אז כבר מטוסים?"
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.