Weekend's Watch לסופש של ה11-13/03 👕

Lion_Heart

Well-known member
סופרמן ולואיס
מסע בין כוכבים-הסדרה הישנה
מאסטר שף
cutthroat kitchen
לשחק מבוכים דרקונים
world of warcraft
לשתות הרבה מים
 

dilia snake

Well-known member
כ"כ הרבה, כ"כ מעט זמן להספיק את הכול.

שלושת השיקגו'ז, שתי ה-FBI, שני פרקים של סופרמן ולויוס, ג'ון אוליבר, לייט נייט (חלק גם מכול השבוע) ועוד כול השלמות מיוטיוב.

עריכה: גם The One, אבל אני חושבת שזה יצטרך לחכות מראש לשבוע הבא.

ולקרוא(עדיין עם שניים, לא נגעתי בעיון כול השבוע.).
 
נערך לאחרונה ב:
לסיים את הסבוניה / טלנובלה הסינית meteor garden בנטלפיקס (שאני לא מבינה איך אני היחידה שצופה בה?),
אולי לראות את הראליטי טראש החדש שלהם שאני לא זוכרת את שמו אבל מדבר על בחירה בין חתונת ענק לבית חלומות.

וכרגיל - יהיה מרתון סדרות מנגה (או אנימה? מליון פעם הסבירו לי את ההבדל ועדיין אני לא זוכרת מה זה הקומיקס ומה זה המונפש) של הילדים.
 

Lion_Heart

Well-known member
לסיים את הסבוניה / טלנובלה הסינית meteor garden בנטלפיקס (שאני לא מבינה איך אני היחידה שצופה בה?),
אולי לראות את הראליטי טראש החדש שלהם שאני לא זוכרת את שמו אבל מדבר על בחירה בין חתונת ענק לבית חלומות.

וכרגיל - יהיה מרתון סדרות מנגה (או אנימה? מליון פעם הסבירו לי את ההבדל ועדיין אני לא זוכרת מה זה הקומיקס ומה זה המונפש) של הילדים.
אולי כי זאת טלנובלה סינית? בכל מקרה , אני אאלץ לבדוק את זה כי קוראים לזה "גן המטאורים"
מנגה זה הקומיקס, אנימה זה הסדרות, ממש לא רק לילדים (רקאומר)
 
אולי כי זאת טלנובלה סינית? בכל מקרה , אני אאלץ לבדוק את זה כי קוראים לזה "גן המטאורים"
תבדוק, כי אני חייבת עוד מישהו שצופה בזה ויסכים עם האבחנות שלי
דאומינג סי הוא דוש רציני, וזה לא משתפר במהלך הפרקים, למרות שהוא הולך ומתחבב עלי.
חייזה ליי התחיל כבחור הרגיש והנחמד ומתפתח לדוש לא פחות מהחברים שלו
וחוץ מזה שזה גילטי פלז'ר משונה

מנגה זה הקומיקס, אנימה זה הסדרות, ממש לא רק לילדים (רקאומר)
לא יעזור.
מליון פעם מסבירים לי, ומליון פעם אני שוכחת.
זה לא רק לילדים, אבל אצלנו בבית רק הילדים (יותר נכון, מתבגרים) אוהבים את זה.
 

Lion_Heart

Well-known member
תבדוק, כי אני חייבת עוד מישהו שצופה בזה ויסכים עם האבחנות שלי
דאומינג סי הוא דוש רציני, וזה לא משתפר במהלך הפרקים, למרות שהוא הולך ומתחבב עלי.
חייזה ליי התחיל כבחור הרגיש והנחמד ומתפתח לדוש לא פחות מהחברים שלו
וחוץ מזה שזה גילטי פלז'ר משונה


לא יעזור.
מליון פעם מסבירים לי, ומליון פעם אני שוכחת.
זה לא רק לילדים, אבל אצלנו בבית רק הילדים (יותר נכון, מתבגרים) אוהבים את זה.
את יודעת מה? סבבה, יבדק
והאם איי פעם חשבת על לרשום את זה איפהשהו? על פיתקית?
"מנגה=קומיקס, אנימה=סדרות," , ולא ניסית אנימה?
 
אולי כי זאת טלנובלה סינית? בכל מקרה , אני אאלץ לבדוק את זה כי קוראים לזה "גן המטאורים"
מנגה זה הקומיקס, אנימה זה הסדרות, ממש לא רק לילדים (רקאומר)
ועוד משהו - מסתבר שהסדרה הזו מבוססת על מנגה די מפורסמת מקוריאה או טייוואן, וזו הגרסא הטלוזיונית / קולנועית החמישית או השישית שעושים לה
 

Lhuna3

Well-known member
אולי את "החטא".
כי סיימתי את הטיק, ואין עדיין פרק חדש של החיים עצמם.
 

LeR@nch

Well-known member
חמישי - האח הגדול, מותק בול באמצע.

שבת - איש משפחה, האח הגדול.

הורדות - חסרי בושה, סופרמן ולויס, משפחת סימפסון, Servant, שיקגו PD, שיקגו MED, שיקגו FIRE, הזמר במסכה, Marvel Studios: Legends ו-Marvel Studios: Assembled.

נטפליקס - הפלאש, ריברדייל.

לאט אבל בטוח - משלחת חיפוש (2.09 ואילך), דז (1.02-1.03).

מתישהו - הורים בקושי, מים שקטים.

כשיהיה תרגום - אלים אמריקאים (עונה 3).
 

didalf

Well-known member
אין לי מושג|בוקס|
אני אבדוק את הדבר הזה Marvel Studios: Assembled שזה מאחורי הקלעים של וונדהויז'ן וחוצמזה כלום.
אולי לנסות ברוקלין 99
אולי לנסות ברודצ'רץ'
אולי לנסות סורי פור יור לוסט
אולי לחפש סרט
סיכוי סביר שאף אחד מהדברים האלה.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
בתוכנית:
Marvel Studios Assembled
הסרט Cherry (עם טום הולנד)
להמשיך מותק בול באמצע כל עוד מעלים פרקים חדשים
הערב ארץ נהדרת
מחר זהו זה
Resident Alien
הרופא הטוב
שלדון הצעיר
סופרסטור
הפלאש

פרק של Good Trouble...
החלטתי לראות את קפטן אמריקה 2 ו3 לקראת הסדרה של שבוע הבא. אז אני מקווה להתחיל עם 2 הסופש הזה.

ולהמשיך עם הספר שלי
 

Aranel Nenharma

Well-known member
אז למה אחיין שלי שיקר לי ואמר שיש היום?
(ולמה זה שאין לי מושג איך לבדוק כזה דבר באינטרנט?)
ניק אני לאט לאט מאמינה שאתה בן 67 ואתה בפורום הזה כדי להשאר בעניינים ולהראות מגניב וקול בפני הילדים והנכדים
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
ניק אני לאט לאט מאמינה שאתה בן 67 ואתה בפורום הזה כדי להשאר בעניינים ולהראות מגניב וקול בפני הילדים והנכדים
אני רק מרגיש לפעמים בן 67.
ויש לי שישה אחיינים אבל אף אחד מהם לא ראה וונדהויז'ן (טוב, אחת מהם היא תינוקת אז יש לה תירוץ)
אז אני כאן כדי להראות מגניב וקול בפניכם.
אין ארץ נהדרת השבוע.
אז באמת אין ארץ נהדרת היום ואחיין שלי "הבין שיש" בלי שום הסבר נוסף.


*בעניין הגיל שלי - לפני שבוע צפינו במצגת של תמונות מהילדות שלי (בעצם של אחותי, לכבוד יום הולדתה) והיו תמונות של המשפחה מיוון כשהייתי בן 9 והסברנו לאחיינים שנסענו באוטו מהולנד לארץ ועברנו ביוון. אז אחיין שלי (אחר, בן 12) שאל אותי למה לא טסנו במטוס ואז הוסיף - "כלומר אם היו אז כבר מטוסים?"
 

Lion_Heart

Well-known member
אני רק מרגיש לפעמים בן 67.
ויש לי שישה אחיינים אבל אף אחד מהם לא ראה וונדהויז'ן (טוב, אחת מהם היא תינוקת אז יש לה תירוץ)
אז אני כאן כדי להראות מגניב וקול בפניכם.

אז באמת אין ארץ נהדרת היום ואחיין שלי "הבין שיש" בלי שום הסבר נוסף.


*בעניין הגיל שלי - לפני שבוע צפינו במצגת של תמונות מהילדות שלי (בעצם של אחותי, לכבוד יום הולדתה) והיו תמונות של המשפחה מיוון כשהייתי בן 9 והסברנו לאחיינים שנסענו באוטו מהולנד לארץ ועברנו ביוון. אז אחיין שלי (אחר, בן 12) שאל אותי למה לא טסנו במטוס ואז הוסיף - "כלומר אם היו אז כבר מטוסים?"
יכולת לאמר "שמע, ניסיתי, אבל וילבור אמר שזה עדיין בשלב הנסיוני"
אתה יודע...וילבר ואורוויל ריייט? :-D
ואתה לגמרי מאגניב וקול|יעני|8-):
 

Lhuna3

Well-known member
אני רק מרגיש לפעמים בן 67.
ויש לי שישה אחיינים אבל אף אחד מהם לא ראה וונדהויז'ן (טוב, אחת מהם היא תינוקת אז יש לה תירוץ)
אז אני כאן כדי להראות מגניב וקול בפניכם.

אז באמת אין ארץ נהדרת היום ואחיין שלי "הבין שיש" בלי שום הסבר נוסף.


*בעניין הגיל שלי - לפני שבוע צפינו במצגת של תמונות מהילדות שלי (בעצם של אחותי, לכבוד יום הולדתה) והיו תמונות של המשפחה מיוון כשהייתי בן 9 והסברנו לאחיינים שנסענו באוטו מהולנד לארץ ועברנו ביוון. אז אחיין שלי (אחר, בן 12) שאל אותי למה לא טסנו במטוס ואז הוסיף - "כלומר אם היו אז כבר מטוסים?"
אני מקווה שניצלת את ההזמנות ללמד אותו שבוודאי שהיו כבר מטוסים, אבל זה היה מטוסים מהדור הראשון שעוד לא טסו ממש גבוה, רק כמה עשרות מטרים באוויר, וזה היה מסוכן לטוס בהם כי הם מידי פעם היו מתנגשים בצוואר של דינוזאור.
ולכן רוב האנשים עוד העדיפו לנסוע באוטו.
 

Aranel Nenharma

Well-known member
אני כאן כדי להראות מגניב וקול בפניכם

 
למעלה