Volume bar

ijronen

New member
Volume bar

שלום נעלם לי הסמן הירוק שמראה את עוצמת השמע כאשר משנים את עוצמת הקול על הכפתורים שמעל המקלדת. איך ניתן להחזיר אותו ? (IBM R50E) יוני
 
למעלה