Void-The Angry Brigade הדיסק השני על הדיסק הראשון מהאלבום הכפול אני לא מדבר זה גועל לילדי גן שרה אבל הדיסק השני-אלקטרוניקה למרחקים סטייל AIR -חבל שלא יצא כדיסק בודד באמת הפתעה אחרי הקקה מייקה של הדיסק הראשון ומוזיקת מישחקי החלל הזאתי