Void-The Angry Brigade הדיסק השני

X Ripper

New member
Void-The Angry Brigade הדיסק השני

על הדיסק הראשון מהאלבום הכפול אני לא מדבר זה גועל לילדי גן שרה אבל הדיסק השני-אלקטרוניקה למרחקים סטייל AIR -חבל שלא יצא כדיסק בודד באמת הפתעה אחרי הקקה מייקה של הדיסק הראשון ומוזיקת מישחקי החלל הזאתי
 

TRANCE ADDICT

New member
יצא לי לשמוע קצת

מצד B באמת נחמד....אהבתי..... ותגיד אברהם...מה דעתך על ליקוויד סול? אני הייתי אומר מאכזב קצת...חסר לאלבום קצת ''פילפל'' יבש משהו....
 

Exaile 27

New member
ממה ששמעתי

דווקא שמעתי אתמול את הדיסק יש שם כמה טרקים יפים במיוחד הטרק שמדברים בצרפתית..
 

Chill Out Zone

New member
אני לא מתכוון להוריד אותו אפילו

(ואם אני לא מוריד אותו, סימן שזה ממש ממש זלזול)
 
למעלה