Tout finit, tout recommence

M i k e s F a n

New member
Tout finit, tout recommence../images/Emo168.gif

יאאאא השיר הזה לא יוצא לי מהראש כל היום אני שרה אותו.. שיר מדהים של מייק...איזה מילים, איזה רגש.. Je veux brûler ma vie אני רוצה לשרוף את חיי aux feux de ta jeunesse, באש נעורייך Brûler pour toi de caresse en caresse, להשרף למענך בליטוף על גבי ליטוף L'enfer, le paradis, הגיהנום, גן העדן ne font plus qu'un pour moi, אותו הדבר בשבילי Tu as tout le soleil au bout des doigts יש לך את השמש כולה בקצות אצבעותייך Ton corps est une fleur גופך הוא פרח qui s'ouvre chaque nuit שנפתח בכל לילה Comme une rose blanche sous la pluie, כמו שושנה לבנה בגשם Tes yeux sont des étoiles עינייך כוכבים qui brillent au fond de l'eau, הנוצצים בתחתית המים Tes mains sur moi, c'est comme du sable chaud ידייך עלי, הן כמו חול חם Tout finit, tout recommence, הכל נגמר, הכל מתחיל dans les bras de la tendresse, בזרועות הרכות Tout finit, tout recommence, הכל נגמר, הכל מתחיל en plein coeur de ta jeunesse בלב מלא בנעורייך Je veux brûler pour toi אני רוצה להשרף למענך sans chercher à comprendre מבלי לבקש להבין Jusqu'à ce que mon coeur soit de la cendre עד שלבי יהפך לאפר Tu as des larmes aux yeux, יש דמעות בעינייך tu as le souffle court, נשימתך קצרה Quitte à mourir, je veux mourir d'amour גם אם פירוש הדבר למות, אני רוצה למות מאהבה Tout finit, tout recommence, הכל נגמר, הכל מתחיל dans les bras de la tendresse, בזרועות הרכות Tout finit, tout recommence, הכל נגמר, הכל מתחיל en plein coeur de ta jeunesse בלב מלא בנעורייך.

laveeg

New member
רק בגלל זה אמרתי לך סיגל שקשה לבחור

את השיר האחד והיחיד של מייק ברנט.

למעלה