the another one
New member
thread-ים או חישובי זמן ?
שלום! אני מנסה לעשות אנימציה של איש הולך. אני רוצה לקרוא את המידע של האיש(חלקים+תנועות) מקובץ. עכשיו, מכיוון שאדם הולך משתמש גם בידיים וגם ברגליים במהירויות שונות ובו זמנית, רציתי לשאול מה יותר כדאי : 1. לחשב הפרשי זמן בין המהירויות (ז"א ליצור את התנועות בתורות) 2. ליצור thread-ים. (האם זה בזבזני ליצור thread-ים, כמה thread-ים אפשר ליצור, כמה זה מכביד על המערכת....) תודה !
שלום! אני מנסה לעשות אנימציה של איש הולך. אני רוצה לקרוא את המידע של האיש(חלקים+תנועות) מקובץ. עכשיו, מכיוון שאדם הולך משתמש גם בידיים וגם ברגליים במהירויות שונות ובו זמנית, רציתי לשאול מה יותר כדאי : 1. לחשב הפרשי זמן בין המהירויות (ז"א ליצור את התנועות בתורות) 2. ליצור thread-ים. (האם זה בזבזני ליצור thread-ים, כמה thread-ים אפשר ליצור, כמה זה מכביד על המערכת....) תודה !