thread-ים או חישובי זמן ?

the another one

New member
thread-ים או חישובי זמן ?

שלום! אני מנסה לעשות אנימציה של איש הולך. אני רוצה לקרוא את המידע של האיש(חלקים+תנועות) מקובץ. עכשיו, מכיוון שאדם הולך משתמש גם בידיים וגם ברגליים במהירויות שונות ובו זמנית, רציתי לשאול מה יותר כדאי : 1. לחשב הפרשי זמן בין המהירויות (ז"א ליצור את התנועות בתורות) 2. ליצור thread-ים. (האם זה בזבזני ליצור thread-ים, כמה thread-ים אפשר ליצור, כמה זה מכביד על המערכת....) תודה !
 
תגדיר "מהירות" לכל עצם שאתה רוצה..

ותבצע חישובי זמנים. לדעתי multithreading מיותר פה לחלוטין. אני חושב שאם משחק מחשב תלת ממדי מסוגל לרוץ עם thread יחיד גם האיש שלך יכול ללת עם thread יחיד
 
למעלה