שלום לאנשי הפורום , אולי מישהו יכול לעזור לי ?? יש לי TECRA 8000 שבו רק SLOT A מתפקד כאשר אני מכניס זיכרון לSLOT B המחשב לא מאתחל את עצמו בכלל. האם זה עניין של הגדרות ? ג'מפרים ?מישהו מכיר את התופעה ?? פיתרונות ???... תודה.
הלוח אם שלך. יכול להיות שאתה משלב מהירויות זיכרון שונות עם תמיכת לוח שונה ,מה שיכול לגרום לתקלה. מה המהירות שלך הזיכרון שאתה מכניס לSLOT B ? מה המהירות של הקיים בSLOT A ? מה המהירות המאקסימאלית של הלוח שלך ? תשתמש בEVEREST הזו http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/EVEREST-Ultimate-Edition.shtml .תתקין ותבדוק בMOTHERBOARD SPD.
העניין הוא שהמחשב בעבר היה עם שני זכרונות הללו של 128 כ"א אבל פעל במהירות של 128 (ככה זה נראה בכל אופן).כרגע הוא פשוט לא מאפשר את החדרת שני הזכרונות בו זמנית.לעומת זאת אם אני מחכה שהסוללה כמעט תתרוקן עד לרגע הצפצוף ואז מכניס לו קודם את B ואח"כ ל- A אז הוא מזהה 256 מ"ב.אבל נופל על הודעת DUMP PHYSICAL MEMORY.(מסך כחול). משום מה הוא לא מאפשר לי החדרה לסלוט B לפני סלוט A.(אלא אם אני עושה קומבינה עם הסוללה) תודה
קח את הציפ שעובד תכניס לסלוט אחד תפעיל את המחשב... עובד? יופי כבה את המחשב והוצא סוללה!!! העבר את אותו הציפ לחריץ השני המחשב יעבוד בדיוק אותו הדבר!!! ב99% קח את הציפ השני עם אותו הניסוי לא יעבוד המחשב כלל ו/או תקבל מסך המוות הכחול! או בקיצור 99% שיש לך ציפ שתקול/נידפק.