לי יש את כל הסאונדטרקס
ותאמינו לי ג'ון וויליאמס הוא באמת גאון פשוט כך! כל כך לא נמאס לשמוע את המנגינות האלו שוב ושוב,הן כל כך מביעות דברים שרק אפשר לשמוע את המנגינות ולדעת מה קורה בסרט. פשוט יצירת אומנות. דרך אגב ג'ון ווליאמס עשה גם את המנגינות לאינדיאנה ג'ונס כדאי לכם לנסות לשמוע, נחמד ביותר!