SW soundtracks

Seter

New member
SW soundtracks

המוזיקה של מלחמת הכוכבים היא ללא ספק יצירת מופת לדעתי. אך עדיין חסר לי פס-קול אחד על מנת להשלים את האוסף... האימפריה מכה שנית. האם ניתן למצוא בארץ איפה שהוא ?
 

AceMagician

New member
תנסה בחנויות מוזיקה שונות

אני יודע שאת שובו של הג'דיי [לבד] אפשר להשיג בטאוור רקורדס הרצליה. נסה גם את צליל או את דיסק קלאב.
 

Another Girl

New member
הוא לא חסר

אני עצמי רכשתי אותו מהטאוור רקורדס שבגראנד קניון בחיפה לפני מספר שנים. אין סיבה שהוא לא יהיה בחנויות הרשת ובחנויות אחרות גם כיום.
 
אתה ממש צודק..../images/Emo125.gif

גם אני מת על הפסקול... זה ענק. אני לא הצלחתי לראות מבחר שלהם בחנויות הדיסקים.
 

Seter

New member
פעם...

פעם מצאתי בעזריאלי את העותקים של New hope ו Return of the Jedi... קניתי אותם מיד כמובן. את TESB לא מצאתי ואפילו ניסיתי להזמין בחנות. כנראה שאאלץ להזמין מאמאזון או אי-ביי.
 

the sith

New member
לי יש את כל הסאונדטרקס

ותאמינו לי ג'ון וויליאמס הוא באמת גאון פשוט כך! כל כך לא נמאס לשמוע את המנגינות האלו שוב ושוב,הן כל כך מביעות דברים שרק אפשר לשמוע את המנגינות ולדעת מה קורה בסרט. פשוט יצירת אומנות. דרך אגב ג'ון ווליאמס עשה גם את המנגינות לאינדיאנה ג'ונס כדאי לכם לנסות לשמוע, נחמד ביותר!
 
למעלה