Starcon take 2, here we go
או.קיי, הרקע: השנה 2167 אחרי שהבני-אדם פוצצו את האמא של הסא-מטרא, האר-קוואן השחורים השתוללו מזעם, לרוע המזל, זה פגע להם ביכולת הטקטיקה היחסית רגועה שלהם ואפשר לקזאר-זא לארגן את העבדים שלהם למתקפת נגד רצינית שניצחה את המלחמה. הקוהאר-אה הודו בתבוסה ונסוגו (ברובם) אל מחוץ לגלקסיה (עם זאת, קבוצ פאנטים בשם נקמת הסא-מטרא נשארה מאחור בשביל להעניש את בני האדם). כשהקזאר-זא סוף סוף הפנו את תשומת לבם מהמלחמה לשאר הגזעים הם גילו שהצ'ממר אספו תחת דגלם שוב את הגזעים החופשיים בכדי להלחם כנגד האר-קוואן, ולזמן מה נראו הכוחות שקולים. כל זאת עד שהגיע כוח נוסף לגלקסיה, הקראקס. מאחר ואיש לא עצר את הפלוקסיס בגזרת הקסארי הם השתלטו עליה ללא עוררין כמעט (מלבד האקסוויבן שהגיעו להסכמה ואת האורז, אותם הם פשוט לא הצליחו למצוא. דרך אגב האקסג'גר היחידים שנותרו משמשים כטרוריסטים בין גלקטיים לקראקס). כעת שלושת הענקים: ההיררכיה הברית והקראקס נאבקים זה מול זה במאבק איתנים, האם תוכלו להיות אלו שימצאו את הספינה האגדית שתוכל להטות את מאזני המלחמה ולהחזיר את השלווה ליקום מוכה האנרכיה? _________________________________________________________________ טוב, זה הבסיס. דברים שצינזרתי (ספוילר ל- SC3): אין אטרנל1. פריקורסרים הם לא כפי שהוצגו ב- 3. מה שהם יוותר בגדר מיסתורין (למידע נוסף אתם יכולים לפנות לגזע שפגש אותם, יש כזה). על חלל לא נפל ולא יפול. המשחק יתחיל על כוכב סחר ניטראלי כלשהוא, עוד לא החלטתי. גזעים אסורים ללא אישור ספציפי: אר-קוואן למיניהם. וואקס (אולי יתאפשר עם הסבר טוב) צ'ממר ושני האב גזעים. אורז. אנדרוסינת'. סליילנדרו. מלנורמה. מייקון. אקסג'גר. ארילו טהור (מעורב אנושי אפשר). הארלד (שליח) מ- SC3 (מיותר קצת אם אין אטרנל1). וואירו אינגו. דאקטאקלאקפאק (גזע לא יציב מדי למשחק). גזעים שאפשר לשחק: בן אדם. זוט-פוט-פיק (בהתחלה הייתי נגד, ננסק הראה לי את האור, הללויה). קליירקונטלר דוג. דרווג'. אקסקוויואן. האריקא ויורן. אילוורת'. קטאנג קאקטורי. לק. אווה (עם איזשהוא מכשיר נשימה מיוחד להתקיימות במקומות יבשים). פלוקסי. פקאנק. שופיקסטי. ספאט'י. סופוקס. סיירין. ט'ראדאש. אומגא. אטוויג.
או.קיי, הרקע: השנה 2167 אחרי שהבני-אדם פוצצו את האמא של הסא-מטרא, האר-קוואן השחורים השתוללו מזעם, לרוע המזל, זה פגע להם ביכולת הטקטיקה היחסית רגועה שלהם ואפשר לקזאר-זא לארגן את העבדים שלהם למתקפת נגד רצינית שניצחה את המלחמה. הקוהאר-אה הודו בתבוסה ונסוגו (ברובם) אל מחוץ לגלקסיה (עם זאת, קבוצ פאנטים בשם נקמת הסא-מטרא נשארה מאחור בשביל להעניש את בני האדם). כשהקזאר-זא סוף סוף הפנו את תשומת לבם מהמלחמה לשאר הגזעים הם גילו שהצ'ממר אספו תחת דגלם שוב את הגזעים החופשיים בכדי להלחם כנגד האר-קוואן, ולזמן מה נראו הכוחות שקולים. כל זאת עד שהגיע כוח נוסף לגלקסיה, הקראקס. מאחר ואיש לא עצר את הפלוקסיס בגזרת הקסארי הם השתלטו עליה ללא עוררין כמעט (מלבד האקסוויבן שהגיעו להסכמה ואת האורז, אותם הם פשוט לא הצליחו למצוא. דרך אגב האקסג'גר היחידים שנותרו משמשים כטרוריסטים בין גלקטיים לקראקס). כעת שלושת הענקים: ההיררכיה הברית והקראקס נאבקים זה מול זה במאבק איתנים, האם תוכלו להיות אלו שימצאו את הספינה האגדית שתוכל להטות את מאזני המלחמה ולהחזיר את השלווה ליקום מוכה האנרכיה? _________________________________________________________________ טוב, זה הבסיס. דברים שצינזרתי (ספוילר ל- SC3): אין אטרנל1. פריקורסרים הם לא כפי שהוצגו ב- 3. מה שהם יוותר בגדר מיסתורין (למידע נוסף אתם יכולים לפנות לגזע שפגש אותם, יש כזה). על חלל לא נפל ולא יפול. המשחק יתחיל על כוכב סחר ניטראלי כלשהוא, עוד לא החלטתי. גזעים אסורים ללא אישור ספציפי: אר-קוואן למיניהם. וואקס (אולי יתאפשר עם הסבר טוב) צ'ממר ושני האב גזעים. אורז. אנדרוסינת'. סליילנדרו. מלנורמה. מייקון. אקסג'גר. ארילו טהור (מעורב אנושי אפשר). הארלד (שליח) מ- SC3 (מיותר קצת אם אין אטרנל1). וואירו אינגו. דאקטאקלאקפאק (גזע לא יציב מדי למשחק). גזעים שאפשר לשחק: בן אדם. זוט-פוט-פיק (בהתחלה הייתי נגד, ננסק הראה לי את האור, הללויה). קליירקונטלר דוג. דרווג'. אקסקוויואן. האריקא ויורן. אילוורת'. קטאנג קאקטורי. לק. אווה (עם איזשהוא מכשיר נשימה מיוחד להתקיימות במקומות יבשים). פלוקסי. פקאנק. שופיקסטי. ספאט'י. סופוקס. סיירין. ט'ראדאש. אומגא. אטוויג.