וואיש אני מחפש כבר שנים את גרסת הבמאי!!! אהמממ בקשר לאנוביס אני יודע שרק דיברו עליו הרבה החל מהעונה ה-3 אבל כבר בעונה ה-4 מתחילים לראות אותו! ותגיד הבנתה מה אומר ה-NICKNAME שלי..?-רמז זה ממש ממש לא קשור לוולקנים {אלה יותר לאמצעי לחימה..}
בהתחלה לא ממש הסתכלתי על הניק כי חשבתי "עוד אחד שאוהב וולקנים" אבל אז ראיתי שיש U במקום O וגם ראיתי פתאום את ה- 20MM אז קלטתי והתחלתי לראות אתמול 10 דקות וזה שונה לגמרי !!!
העיקר שהבנתי את הכוונה, והעיקר שיש לי את גירסת הבמאי של STARGATE והעיקר שהצלחתי היום להעביר את המיוזיקל של באפי לVCD מה שאומר שאני יכול לראות אותו בDVD שלי !!!!