star trek nemasis מה קורה?

muldermx

New member
star trek nemasis מה קורה?

נו, מישהו יודע מה קורה עם הסרט? יגיע , לא יגיע? יגיע אבל יהיה שקוף?
 

vulcan20MM

New member
לצערי לא יגיע לארץ ../images/Emo10.gif!!!

אבל זה אכן יגיע למחשב
ומשם לטלוויזיה שלי באמצעות TV OUT...
 

B a n j o

New member
ד"א vulcan20MM

(חוץ מהעובדה שקלטתי עכשיו מה אומר השם שלך...
) היום קיבלתי את ה- UE של סטארגייט עם גירסת הבמאי !!!! משום מה אני הבנתי שיש שם את אנוביס...
זה צריך להיות מגניב
הוא לא הופיע בסידרה עד העונה החמישית נכון???? ראית את הסידרה המצויירת ?
 

vulcan20MM

New member
מה רציני בן-אדם...?

וואיש אני מחפש כבר שנים את גרסת הבמאי!!! אהמממ בקשר לאנוביס אני יודע שרק דיברו עליו הרבה החל מהעונה ה-3 אבל כבר בעונה ה-4 מתחילים לראות אותו! ותגיד הבנתה מה אומר ה-NICKNAME שלי..?-רמז זה ממש ממש לא קשור לוולקנים {אלה יותר לאמצעי לחימה..}
 

ROZELESS

New member
תותח 20 מ"מ .. נוו .. מה לא ?!?

זה לא הנשק שמורכב בחרטום של המטוס A10 ??????
 

B a n j o

New member
בסוף הבנתי

בהתחלה לא ממש הסתכלתי על הניק כי חשבתי "עוד אחד שאוהב וולקנים" אבל אז ראיתי שיש U במקום O וגם ראיתי פתאום את ה- 20MM אז קלטתי והתחלתי לראות אתמול 10 דקות וזה שונה לגמרי !!!
מה אמרו עליו לפני החמישית ?
 

sysiphus

New member
לא חסר O

וולקאנים של סטאר טרק - Vulcans תותח וולקאני - Vulcan האל הרומאי וולקן - Vulcan התותח הוולקאני - Spock
 

B a n j o

New member
טוב נו

העיקר שהבנתי את הכוונה, והעיקר שיש לי את גירסת הבמאי של STARGATE והעיקר שהצלחתי היום להעביר את המיוזיקל של באפי לVCD מה שאומר שאני יכול לראות אותו בDVD שלי !!!!
 

Mnementh

New member
מה?!?!?!??!?!!?

מה זאת אומרת? מה זה הביזיון הזה?????? מה"!?!?!?!?!??!?!?! לא הבנתי. רגע. מה?!?!?1??!?!?!?!?1?1??!?!?1?1?!?.!?!.1.1.1
 
למעלה