SLA
האם משהו מכם צריך לעמוד בדרישות SLA מול לקוחות פנימיים? לאחרונה מופעל לחץ על הקבוצה שלי לפרסם זמנים לטיפול בתקלות (לפי דחיפות כמובן), למדוד את זמני סגירת התקלות, לבדוק האם אנו עומדים ביעדים, וכו'. יש תוכנות שעוזרות במקרים כאלו? אולי מאמרים עם הסברים של איך כדאי למדוד, איך מגדירים תקלה שטופלה, וכו'? פרט לכך אנחנו גם מעוניינים להציב יעדים לביצועים של השרתים (זמינות וביצועים) ולמדוד האם אנו עומדים ביעדים. יש המלצות?
האם משהו מכם צריך לעמוד בדרישות SLA מול לקוחות פנימיים? לאחרונה מופעל לחץ על הקבוצה שלי לפרסם זמנים לטיפול בתקלות (לפי דחיפות כמובן), למדוד את זמני סגירת התקלות, לבדוק האם אנו עומדים ביעדים, וכו'. יש תוכנות שעוזרות במקרים כאלו? אולי מאמרים עם הסברים של איך כדאי למדוד, איך מגדירים תקלה שטופלה, וכו'? פרט לכך אנחנו גם מעוניינים להציב יעדים לביצועים של השרתים (זמינות וביצועים) ולמדוד האם אנו עומדים ביעדים. יש המלצות?