SLA

finduilas

New member
SLA

האם משהו מכם צריך לעמוד בדרישות SLA מול לקוחות פנימיים? לאחרונה מופעל לחץ על הקבוצה שלי לפרסם זמנים לטיפול בתקלות (לפי דחיפות כמובן), למדוד את זמני סגירת התקלות, לבדוק האם אנו עומדים ביעדים, וכו'. יש תוכנות שעוזרות במקרים כאלו? אולי מאמרים עם הסברים של איך כדאי למדוד, איך מגדירים תקלה שטופלה, וכו'? פרט לכך אנחנו גם מעוניינים להציב יעדים לביצועים של השרתים (זמינות וביצועים) ולמדוד האם אנו עומדים ביעדים. יש המלצות?
 

finduilas

New member
תודה, אבל...

לחפש בגוגל גם אני יודעת. הבעיה היא שהרבה מהאתרים דוחפים מוצרים של חברות, ולא מהווים חוות דעת של אנשי מקצוע עם נסיון. חיפשתי דעות ועצות של אנשים שהיו שם וקצת יודעים מה עובד ומה סתם יקר.
 

antidot

New member
welcome to corporate IT ../images/Emo6.gif

אם לזה הגעתם, אין לכם מנוס אלא להתחיל להשתמש באפליקציות לניהול קריאות helpdesk, אחרת החיים שלכם יהפכו מהר מאוד לסיוט שיעסוק יותר בתיעוד תהליך פתרון תקלות מאשר בתקלות עצמן. האפליקציות שאני מכיר מיועדות ניהול helpdesk-ים ענקיים, כך שאני בספק שזה יעזור. לגבי SLA: זה אכן קיים ובמיוחד במה שנקרא mission critical services: אם זה זמינות הרשת או שרתי דואר וכו'. כעקרון יש לא מעט אפליקציות open source שיכולות אולי לענות על הדרישות. חיפוש זריז בsourceforge מעלה לא מעט תוצאות.
 

nir botzer

New member
רעיון חינם!!!

צור תיקיות נוספות בpublic folders ,normal critical etc.. קנפג אותם כ-mail enabled. ויש לך מערכת helpdesk פשוטה!!
 
למעלה