shalom

shalom

ani koret po kvar hmon zman ve le dati ha teoryot shelahem meod meanyenot katavti po rak pam ahat,etmol, ve shalti matay sirus met,toda al htshovot!!!az ani dy hadasha ve ani mekava le hikalet po ani kotevet be ivrit anglit ki ani lo be israel ve en po mikledet be ivrit...sliha im kashe likro
 
מצאתי שיטה לכתוב בעברית!!!../images/Emo13.gif

מצאתי שיטה לכתוב בעברית!!!!!! אז... קוראים לי אנאבל ואני בת 13 מת"א. אני ממש אוהבת את ספרי הארי פוטר,במיוחד את ה-3 ואת ה-5 (ממש בכיתי במוות של סיריוס). קראתי את הדיון בקשר לאם סנייפ הוא טוב או רע וזו דעתי: יכול להיות שג'.ק.ר רוצה שנחשוב שהיא מנסה לבלבל אותנו,זאת אומרת היא מתארת אותו רע והוא הרג את דמבלדור אז אנחנו חושבים שהוא רע אבל אז אנחנו חושבים,רגע,יכול להיות שהיא(ג'.ק.ר)מנסה לבלבל אותנו וסנייפ הוא בעצם טוב,ואז מנסים לנחש: למה הוא טוב?אולי הוא תיכנן ביחד עם דמבלדור את הרצח של דמבלדור... ג'.ק.ר רוצה שנחשוב כך,היא בילבלה אותנו ובעצם סנייפ הוא רע. או שהוא טוב...:)
 
למעלה