rolemaster

t3h d00d

New member
rolemaster

אז, השגתי את הספר. (גם brp, רק לא היה זמן לקרוא אותו). מישהו שיחק/משחק בrm? קראתי וזה די לא מובן. אשמח אם מישהו יוכל לעזור. נ.ב, השיטה הזאת הרבה יותר טובה ממו"ד!! אני רק מקווה שלשחקנים שלי לא תיהיה בעיה לעבור
 
איזה ספר של BRP?

יש כמה שיטות ממונעות-BRP, אבל תחת המותג "BASIC ROLEPLAYING" יצאו כמה דברים: 1) שיטת משחק בסיסית מאוד למתחילים בכל תחום משחקי התפקידים. הם רידדו את המערכת למינימום כדי שתיכנס בחוברת דקה של 16 עמודים שכוללים גם הרפתקאות והמון דוגמאות והתוצאה הייתה די לא מוצלחת. 2) כמה חוברות על נושאים שונים (בניית דמויות, מפלצות, קסם) שלמעשה מהוות הדפסה מחודשת ומפורקת של השיטה הראשונה שהשתמשה בBRP, והיא רונקווסט (השיטה היחידה שראיתי, אגב, שהמהדורה השנייה שלה הייתה יותר טובה מהשלישית). ברונקווסט יש כמה חלקים די מעצבנים שנעלמו בשיטות-ממשיכות, כמו למשל חישובים פרטניים של השפעות התכונות השונות על כל כשרון, או טבלת מיקומי פגיעה שהודגמה בצורה די משעשעת - יש שרטוט של דמות על דף הדמות שלך, וליד כל חלק אתה רושם מה המספר על ק100 שמעיד על פגיעה בו, כמה נק"פ יש לו, ואיזה שריון יש עליו.
 

t3h d00d

New member
אני לא חושב שזה קשור לbrp?

זה בנוי על שיטת קרב מאד מציאותית שמאד אהבתי ולא הבנתי.
 

DDN

New member
אתה בעצמך כתבת שהשגת גם את BRP

הבלש שאל איזה ספר השגת. זה דבר ראשון. דבר שני, כתבת שהשגת גם את רולמאסטר וקראת. אני אישית כמעט התחלתי לשחק, עד שהמנחה המיועד החליט שהוא מעדיף את מו"ד 3 (ועד היום אני שמח על ההחלטה הזו). כעיקרון, מו"ד (או יותר נכון, תפיסת ק20) נותנת לי כל מה שאני צריך, אני לא מחפש שיטות אחרות.
 

t3h d00d

New member
אה

עדיין לא יודע. זה קובץ זיפ עם הרבה ספרים. כנראה הרוב. לא הספקתי לבדוק... בקשר לrm, מה רע בו? לדעתי זו אחלה שיטה. אני אישית אהבתי, רק לא הבנתי חצי...
 

DDN

New member
לא אמרתי רע. אמרתי רע?

אמרתי שמו"ד 3/3.5 (ק20) נותן לי כל מה שאני צריך. רולמאסטר זה קצת יותר מדי שיטה בשבילי.
 

t3h d00d

New member
אפשר עזרה?

יש את הקטע של הtraining pack. עכשיו, יש שם את הציוד ההתחלתי, ואני לא בדיוק מבין מה רוצים ממני. כתוב, שאני זורק ק100 ומוסיף את המספר ליד החפץ ואם זה עובר את המאה אז יש את זה לדמות. ולחפץ הבא, הסיכויים מצתמצמים בחצי. מה זאת אומרת? המספר שליד החפץ קטן פי 2? או שאני צריך לזרוק יותר גבוהה? או מה?
 

Grimsom

New member
המספר שליד החפץ קטן פי 2

מה שאומר שאתה צריך לגלגל תוצאה גבוהה יותר
 
למעלה