RELESEDDDDD

orberman

New member
RELESEDDDDD

איך כותים את זה?! כתבתי את זה נכון!? לא משנה יצא האוסף X-Mode Vol.9 Trance Force אה איזה יופי מלא אנרליסדים עכשיו ריליסדים!! איזה קטע אה? (לכל הנשים : ) יש שמה 2 קטעים של קוסמומיס, אחד עם מיינדפילד והשני עם אסקימו מה הקשר קוסמומיס ואסקימו!? שמעתי את הסמפלים בפסיישופ והאמתי אני לא ממש אוהב את הקטעים חוץ מהראשון של DADO AND DINO PSARAS והתשיעי CPU VS THEOREME http://www.psyshop.com/shop/DVDs/txr/txr2dv009.html וגם למה כל הדיוידיאים בפסיישופ אפשר לקנות רק מגיל 18 ומעלה? חח טוב שיהיה בסבבה לכולם היום קניתי אוזניות!!!!!!!!!!! מזל טובב לייי התחדשות לי של AKG מודל\גירסא\משהו איך שלא קוראים לסוג שלהם - K101 מאוד קלילות ונחמדות...לדעתי בתור התחלה אני ממש מרוצה... תודה בבקשה אין בעד מה 2 שקל לא כולל מע"מ
 
למעלה