POWER BALANC- צמיד שקר כלשהו...

creth11

New member
ואם תענוד להם בעינים עצומות דמוי אחר ?

לדעתי תהיה אותה השפעה - אוטוסוגסטיה או אשליה עצמית גם אם ץענוד למישהוא סתם משהוא האשליה תעבוד
 

Alfa156 GTA

New member
נסה את הטריק - בסדר הפוך.

קודם עם הצמיד ואחרי זה ללא הצמיד.
 

Dresdner

New member
השליית אורי גלר

זה עובד ככה, קודם כל הוא חוזר ואומר שלא ניתן להרים אדם ע"י ארבע אצבעות של ארבע אנשים ואכן זה לא עובד אבל אחר כך בעזרת כוחו הוא מבטיח לאותם אנשים שזה אכן יעבוד וזה באמת עובד. קוראים לזה SUGGESTION ויש אנשים שאפילו מסוגלים לגרום לך לבחור את הקלף שהם רוצים שתבחר בעזרת זה, בגדול זה טריקים בשימוש של פסיכולוגיה.
 

עומר TT

New member
לא רק אורי גלר

בת דודה שלי הראתה לנו את זה באיזה ארוחה משפחתית, הרמנו בחור ששוקל סביב ה100 קילו ארבעה אנשים - שני גברים, בחורה וילד בן עשר, בלי שהיא אמרה לפני שזה בלתי אפשרי, ועם הרבה סקפטיות מצד אחי ואני שזה יצליח. מה שכן היא לא טענה לכוחות מיוחדים, פשוט אמרה שזה עובד ואין לה מושג למה.
 

Dresdner

New member
זה עובד כי חלוקת המשקל בין 4 אנשים

היא הגיונית למרות שזה לא נראה כך, הקטע הוא שאם הבת דודה הייתה מכניסה לכם לראש שזה לא אפשרי כנראה לא הייתם מצליחים לעשות את זה
 

מיצו

New member
רעש וצלצולים? לא בטוח.

אני יכול להעיד בצורה ברורה על כך שכל עניין האנרגיות והשדות הוא לא פשוט כמו שהוא נשמע. ממש, אבל ממש לא. אני לא מדבר על עניין הצמיד, אין לי מושג בצמיד הזה ולא בדקתי. אני משער ששרלטנים יש בכל מקום, ובטח שגם בתחום הזה. אבל מי שקצת חוקר את העניין יכול לגלות דברים שנשגבים מבינה, תרתי משמע. יש פה לפחות 3 חברי פורום ותיקים מאוד שנכחו פיזית בחדר בזמן שאני שכבתי בבית חולים אחרי תאונה (זה היה לדעתי מתישהו ב- 2003 או משהו כזה), ונכחו במו עיניהם איך העניין הזה עובד.
 

מיצו

New member
לא. לא מדובר בתרופה.

ולא, אני לא מתווכח עם הטענה שלך. סביר להניח שאתה צודק, במיוחד אם זה מגיע מתובלן בניחוח קמע של רב שקר כלשהו או לחש/כישוף. לא על זה מדובר. אני לא האמנתי. למעשה, אני גם עכשיו לא מאמין, אבל עם עובדות לא מתווכחים.
 

מיצו

New member
כן אבל לא בהרחבה פה, זה ../images/Emo32.gif לגמרי.

בתמציתיות, אני רק יכול לומר שמבחינתי, ולמרות המאבק בין השכלתנות והידע שכולנו גדלנו עליו לבין מה שחוויתי, אני עדיין לא יכול לומר שאני "מאמין". יחד עם זאת, עם עובדות לא מתווכחים, ואני שהייתי מטופל במשך שנה ויותר בתרופות משככות כאבים גם אחרי ניתוח, לפתע לא הזדקקתי לזה בכלל, כאילו מעולם הבעיה לא היתה קיימת. לו זה היה רק פסיכולוגי אז ההשפעה של הטיפול לכאורה היתה נעלמת אחרי זמן קצר. אבל בפועל, אני כעת למעלה מ- 8 שנים אחרי האירוע, ומה שהחל כמהפך של בין-לילה המשיך כאילו מעולם לא הזדקקתי לזה. בכל מקרה, באותו אירוע היו כאמור נוכחים גם כמה חברי פורום ותיקים, חלקם עדיין כותבים פה. אם אני זוכר נכון, מה שהם ראו ושמעו אז היכה את כולנו בתדהמה (למרות שאני עוד הכרתי את התחום). זה בערך כמו שאדם שלא מודע לקיומם של גלי אור בספקטרום שונה מהאור הנראה, חי ועובד ונושם ומסתובב בעולם מבלי לדעת שיש משהו שנקרא אור אינפרא אדום או מהקצה השני, אור אולטרא סגול. אבל אז יום אחד מגיע אליו מישהו ומרכיב לו על העיניים משקפיים עם מסננים מתאימים, והופה, העולם נראה לו שונה לגמרי, ופתאום הוא מסוגל לראות דברים שהוא לא ידע שהם קיימים או שהם נראים ככה. אם הייתי אומר לכם שאפשר "לראות" עצמים בצורה אנרגטית (נו לא לראות. לחוש) אז זה היה נראה לכם, לכולנו, כמו חארטה. אבל בפועל זה שם וזה קיים, רק צריך להרכיב את המסננים המתאימים. ויחד עם זאת אני לא "מאמין", וגם אני חי בעולם ה"רגיל" כמו כולנו. אני יודע ש"זה" נמצא שם בחוץ, אבל קשה לי לבצע את המהפך המחשבתי. יאללה חפרתי די.
 

זהר ו

New member
כשכואב לך, למשל ביד (או ברגל או כל מקום אחר)

אינך מרגיש את הכאב ביד (או ברגל) אלא בראש. לעיתים כאבים יכולים להשאר שנים לאחר הבראה מלאה ללא כל סיבה פיזיולוגית נראית לעין. לעיתים מופיעים כאבים שיכולים להיות חזקים עד כדי שאינם מאפשרים תפקוד, ללא כל סיבה פיזיולוגית נראית לעין ויכולים להמשך שנים רבות (למשל Myofascial pain) היות והכאב הוא תופעה עצבית השפעה פסיכולוגית יכולה לעיתים לרפא כאבים שונים. השפעה פסיכולוגית יכולה לעיתים לרפא גם בעיות פיזיולוגיות אמיתיות וזה אינו משהו חדש. הרפואה הקונבנציונלית מכירה זאת כבר שנים רבות. זאת מכיוון שהשפעת המח על הגוף רבה ביותר, הרבה יותר ממה שנוטים בדרך כלל לחשוב. זו למשל הדרך שבה "רופאי אליל", למשל באפריקה, מרפאים אנשים. נכון שההצלחה שלהם נמוכה משמעותית משל הרפואה הקונבנציונלית אבל לעיתים יש להם הצלחות שלא ניתן להסביר בשום דרך אחרת. גם הרפואה המערבית לעיתים עובדת בשיטה זו. לדוגמא: מתועדים מקרים בבתי חולים של אנשים שסבלו מכאבים, טופלו ב"תרופות" נגד כאב שלמעשה לא הכילו שום תרופה (תרופות פלצבו) והכאב חלף בעקבות מתן ה"תרופה". בנוסף קיים גם הנושא של צירופי מקרים. יתכן שהכאב עבר לך מתי שעבר ללא כל קשר חיצוני והיה עובר באותו זמן בכל מקרה. סמיכות ההבראה לאותו סיפור (שאיני יודע מהו מכיוון שלא כתבת) יכולה להיות צירוף מקרים אקראי ותו לא. אם אינך מאמין אני יכול להביא דוגמאות לצירופי מקרים דומים שבהם אין ספק שמדובר בצירוף מקרים. דרך אגב: אם לא נראה לך מוזר כשצירופי מקרים אינם קורים (הם אינם קורים מרבית הזמן - עניין סטטיסטי - ואינך חי מרבית הזמן בתחושה שהמציאות אינה מתקבלת על הדעת), מדוע כשהם כן קורים זה נראה לך מוזר ולא מתקבל על הדעת? הרי אלה הם שני הצדדים של אותו מטבע! בכל מקרה - טוב שהבראת וכלל לא משנה מה הסיבה. במקרה הזה חשובה התוצאה ולא הדרך. לסיום - מזל טוב ליום ההולדת. אושר ועושר עד 120 . זהר
 

מיצו

New member
אני לא חושב שאתה טועה.

אני בהחלט חושב שיש הרבה, הרבה יותר ממה שאנחנו לא מבינים ויודעים. הצרה היא שעל כל זה יש בערך 91% שרלטנים כך שגם אם יש בזה משהו אז זה איפשהו מתפוגג בין ענני החארטה. בהחלט יכול להיות צירוף מקרים, ובהחלט יכול להיות שהכל בראש. לך תדע, עשו לי הוקוס פוקוס וגרמו לכך שאני לא ארגיש את הכאב הספציפי הזה שהציק לי במשך למעלה משנתיים וגרם לי להצטרך לקחת משככי כאבים ולבסוף גם ניתוח, וגם אחרי הניתוח לקחת משככי כאבים (אם כי במינון נמוך יותר) במשך עוד שנה. אז ההוקוס פוקוס הזה גרם למוח שלי להפסיק להרגיש את הכאב הזה? לבריאות. אם זה עובד, אני לא מתווכח.
 

זהר ו

New member
הערה קטנה לגבי ה ../images/Emo32.gif

אם זה מעניין אנשים בפורום אופנועים זה אינו
גם אם אינו נוגע ישירות לאופנועים, מה עוד שלא מחייבים כל אחד לקרוא כל הודעה.
 

מיצו

New member
נכון, אבל כמו בכל נושא שהוא ../images/Emo32.gif לפורום 8,

גם פה אני מעודד את הכותבים להמעיט בכך, ובכל מקרה לסמן את השירשור בבירור ככזה. לא היית רוצה שיתפתחו פה דיונים של 300 הודעות על ויכוחים תיאולוגיים או פוליטיים. למרות שזה בהחלט היה מאוד מעניין, זה לא קשור לפה.
 

מיצו

New member
מה הקשר?

מה זה, one shot? אדם עושה תאונה על אופנוע אז אוטומטית הוא צריך לרדת מהאופנוע? על כל סוג של תאונה? על כל סוג של פגיעה? ואם סתם שברת את עצם השוק שלך? או אם שברת 4 צלעות? אז? לרדת מאופנוע? אם זה ההיגיון שלך אז 90% מכל הרוכבים לא צריכים להמשיך לרכוב ואתה, צר לי, צריך כבר לפרסם את האופנוע שלך למכירה כי ממילא יקח לו הרבה זמן להימכר, והסטטיסטיקה של התאונות לא לטובתך (לא לטובת אף אחד מאיתנו).
 
אנחנו לא פותחים פה פה לשטן כן?

גם אין לי שום כוונה למכור או להפסיק לרכב. אבל זה עניין של רצון. אלא שיש סוג מסויים של תאונה, לפחות לפי מה שאתה מתאר, שלא קשור בכלל לרצון, אבל די קשה להניח שמישהו יוכל לרכב אחרי. רצון זה סיפור פרטי ואישי: כל אחד בינו לבינו ולפי רצונו. יכולת זה כבר עניין די פיזי: אם נשברת ככה שאתה לא יכול לרכב, אז אתה לא יכול לרכב גם אם תרצה הרבה וחזק. מה שאני אומר שזה אני מאד שמח שיכולת לחזור לרכב, עד כדי שזה מה שנשגב בעיני. אין צורך בתוקפנות.
 

מיצו

New member
זו לא תוקפנות. רק תמהתי למה אתה חושב

שאני לא הייתי צריך לחזור לרכוב אחרי זה.
 
למעלה