Point of view

ראסטלין

New member
Point of view

אנה באה לפורום עם בעיה אמיתית מהחיים שלה, בעיה שגוזלת ממנה משאבים נפשיים, פיזיים ופיננסים עצומים.
בהתחלה זה הופיע כהערות אגב, הרי תמיד התת מודע שלנו צץ ואז זה התפרץ.

בגלל גודל הבעיה אז אנה בסערת רגשות ובמקום לנסות לתת עצה טובה, לנסות להרגיע את הנושא ( אני מודע לזה שזה מקום לא אישי וזה המקום הכי פחות טוב לבקש עצה או ניחום, אבל בכל זאת ) אנשים פה ששי אלי קרב, הרי אנה תצטרך לשאת בתוצאות של המעשים... וכוחה של מילה הוא עצום, אז מה נסגר אתכם?

הרי זה שקוף שמה שקרה בינה לבין הגרוש שלה זה משהו סטנדרטי שהתחיל להיות כדור שלג ואז הפך למפלצת.
גם אנה וגם הגרוש שלה לא נתקלו בעצות טובות במיוחד והחמירו את הבעיה, אבל ה כבר לא קשור אלינו.

מה שכן קשור אלינו זה למה אנשים כ"כ שליליים? ככה אתם גם בחיים האמיתים שלכם? קטנוניים ונקמנים?

שתהיה לכולנו שבת שלום, אנה בהצלחה עם ניהול המשבר ( אם את צריכה עצה בהודעה או מסר, בכיף ).
 
למעלה