כן, תכלס יש באמת פשוט את המיילים
שלא לדבר על זה שתמיד יש משהו ראשי שמציעים ויש את רשימת הפופולרי או מה שטרנדי או כל מיני שטויות.
הכוונה של נטפליקס בפיצ'ר הזה למיטב הבנתי, היתה יותר מלהציע לנו הצעות.
הם הולכים על הקטע של צפיה פאסיבית יותר, כלומר כשאתה מדליק את הטלויזיה משהו כבר משודר לך אוטומאטית, ואילו כשאתה נכנס לנטפליקס אתה במסך של המון אפשרויות שפרוסות בפנייך, ואתה צריך לעבור 2 שלבים אקטיביים.
1. לבחור משהו אחד מתוך כל ההיצע.
2. להחליט להתחיל לצפות בו
עכשיו. (ללחוץ פליי)
בשני הצעדים (1. בחירה. 2. סוג של התחייבות) יש להרבה אנשים קושי פסיכולוגי.
נטפליקס רוצים שיותר זמן נבלה בצפיה ממש מאשר בשיטוט ובהיה במסכים של האפליקציה, ואז יציאה ממנה כי לא הצלחנו לעבור את 2 השלבים.
אני חושבת שמסיבה דומה הם גם הכניסו לפני תקופה את הקטע (המאוד מעצבן לטעמי) שכשאתה בוחר סדרה זה מתחיל לנגן לך את הפרק אפילו שעוד לא עשית עליו PLAY.
אז ברשימת המלצות אתה עדיין צריך לבחור מתוכן אחת, וגם להחליט להתחיל לצפות בה.
בקטע שתיארתי לפני רגע - אתה עושה את שלב 1, אבל את שלב 2 עושים בשבילך.
בפיצ'ר החדש זה הפוך: אתה עושה את 2 (פליי), אבל נחסכת ממך הבחירה במה.
לכל הדברים האלו יש אותה מטרה, והיא להביא את היוזר לצפיה מהר יותר.
(רק שכאמור לדעתי הם לא עושים את מוצלח בינתיים.)